AndroidHealthClinic

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

hey
ik ben vanplan dit product ook te bestellen en dus te gebruiken.
ik zou dit om 08:00 (voor school) willen innemen, maar is dit een goed idee aangezien ik 's avonds kan trainen (soms is dit rond 17:00u en soms later max 19:00u).
Nu is mijn vraag of dit tijdstip goed is of dat ik het beter later kan innemen ?

+1
zelfde situatie ... answers ?

Tot dusver alleen halve genomen, gisteren geen pre/w genomen en vandaag maar een hele geprobeerd voor het eerst. Energie gekregen, maar in de zin van dat ik moet verplicht bewegen anders moet ik kosten door snelle hartslag, mijn handen trillen ook niet normaal hou het denk ik weer bij een halve pil. Ik neem het ook enkel op rustdagen.

Pros:
- geen eetlust, alhoewel ik dat altijd al heb dus niet echt voordelig voor mij.
- energie, vooral tijdens gebruik in het begin.

Cons:
- soms nerveus gevoel
- trillende handen bij hogere dosering

Vetverbranding kan ik niet meten met een pil zie het ook als een steuntje in de rug, alhoewel er wordt gesuggereerd dat schildklier versnellende stoffen bevat (thyramine) dus..

Verder absoluut niet combineren met pre/w!

Snap ook niet dat mensen goed functioren bij een hele. Ik vind een halve al zo sterk. Ga wel echt lekker op de pillen maar ga er niet te lang mee door denk ik. Merk dat ik af en toe wat duizelig ben.

Gisteren btw hele nacht niet geslapen door hele pil dus pas op.

Het effect verschilt dus echt heel erg per persoon. Ik heb nu 4 keer een halve op en ik voel er helemaal niets van. Af en toe lichtelijk euforisch, maar dat kan placebo zijn (of gewoon normale menselijke emotie, ook wel "vrolijkheid" :P). Qua energie merk ik er niets van. Wel voel ik me draaierig en kan ik me niet goed concentreren af en toe, alsof ik stoned ben.

Een halve pil was voor mij eerst wel genoeg ik barstte van de energie nu na een week zit ik op een hele pil en ik moet zeggen dat de gewenning wel snel optreedt. Het hongergevoel is minder geworden en dat is voor mij ideaal. De energieboost is wel flink afgenomen in die week.

- Meer zweten? Nee niet echt gemerkt
- Meer energie? Ja, ik merk het wel. Vooral op het begin.
- Euforisch gevoel? Redelijk, ik voel me op sommige momenten net stoned ofzo.
- Meer vetverbranding? Ik hoop het, maar merk op het moment nog niet veel.

Doses: 1/2 pil, ik heb een x een hele genomen maar was te veel haha

• Topic Starter Topic Starter
- Meer zweten? Nee niet echt gemerkt
- Meer energie? Ja, ik merk het wel. Vooral op het begin.
- Euforisch gevoel? Redelijk, ik voel me op sommige momenten net stoned ofzo.
- Meer vetverbranding? Ik hoop het, maar merk op het moment nog niet veel.

Doses: 1/2 pil, ik heb een x een hele genomen maar was te veel haha

Dat van die halve pil heb ik ook, ben nou al tijdje met gestopt en heb al die maanden gewoon op een halve blijven gaan, en had nog sample liggen vorige week even genomen zelfs met een kwartje knalde ik trg haha.. En dat zweten zal iets of wat persoonsgebonden zijn

De mensen die meer zweten hebben die dan een betere vetverbranding of hangt dit totaal niet samen?

Ik overweeg om Dexaprine te gebruiken om dat laatste beetje buikvet weg te krijgen... In de zomer sta ik meestal scherp, maar dat laatste beetje krijg ik er eigenhandig nooit af.. Ik zou graag eens de contouren van AL mijn buikspieren zien :D Is Dexaprine in dit geval een goeie oplossing, of weggegooid geld?

Grts

Beste fatburner die ik ken. Heb verschillende gebruikt en merk echt goede vooruitgang.

Ik overweeg om Dexaprine te gebruiken om dat laatste beetje buikvet weg te krijgen... In de zomer sta ik meestal scherp, maar dat laatste beetje krijg ik er eigenhandig nooit af.. Ik zou graag eens de contouren van AL mijn buikspieren zien :D Is Dexaprine in dit geval een goeie oplossing, of weggegooid geld?

Grts

voor de meeste mensen is Dexaprine echt DE fatburner. Naast een enorme boost voor je stofwisselig/vetverbranding merk je met Dexaprine ook een enorme energieboost en je hebt minder de neiging om te zondigen waar het gaat om je voeding. Een topperrr:)

---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 14:07 ----------

Beste fatburner die ik ken. Heb verschillende gebruikt en merk echt goede vooruitgang.

Eens, ik denk dat Dexaprine ook in vergelijking tot Lipo-6X, Ergolean AMP e.d. echt nog een stukje beter is.:cool: We merken dat duidelijk aan de klantreacties ook inderdaad:)

Heb er een aantal dagen een paar genomen verneem helemaal niks helaas..:mad:

Kan ik Dexaprine (=> vetverlies) combineren met een pre-workout genre 1MR, Jacked,... (=> spieropbouw)? of heeft dit weinig zin?

Kan ik Dexaprine (=> vetverlies) combineren met een pre-workout genre 1MR, Jacked,... (=> spieropbouw)? of heeft dit weinig zin?

Beide bevatten stimulanten. Het is dus normaliter geen aanrader ivm het risico op overdosering. Wat eventueel kan is bijvoorbeeld 's ochtends de Dexaprine en dan aan het eind van de middag of het begin van de avond de pre-workout. (Hard! is de beste keuze momenteel). In ieder geval zorgen dat de totale dosering binnen de perken blijft en dat beide producten elkaar niet overlappen. Het kan op zich dus wel maar dan moet je weten wat je doet.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ultra geconcentreerd – Thermogenic Powerproduct!
-Instant energie rush
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De werking houdt de hele dag aan
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-2 maanden voorraad
-1 pil per dag!

heb gistren een bestelling gedaan en als gratis sample dexaprine genomen, ben benieuwd:)

Als ik alle reacties hier mag geloven, dan is dit net zo goed als Clen, maar dan legaal...? :D

Terug
Naar boven