Fitness Seller

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Iemand pot dexparine overnemen? Ongeveer 5 pillen gebruikt. Gratis :)

ik heb wel interesse....
wil dit graag een keer uitproberen.

Even een vraagje, kan dit goedje gewoon geslikt worden in combi met je dagelijkse whey shakes? En dan nog een vraag ik slik iedere dag medicijnen voor het slapen gaan is dat geen enkel probleem?

• Topic Starter Topic Starter
Even een vraagje, kan dit goedje gewoon geslikt worden in combi met je dagelijkse whey shakes? En dan nog een vraag ik slik iedere dag medicijnen voor het slapen gaan is dat geen enkel probleem?

Icm whey shakes geen probleem, over dat van je medicijnen kun je best even aan je huisarts vragen :)

Ja huisartsen doen altijd moeilijk, het gaat namelijk om een pilletje melatonine (wordt ook in de sportwereld gebruikt alleen dan meestal rond de 0,1/0,3 mg.) Ik slik 3mg voor het slapen gaan denk eigenlijk dat het geen kwaad kan.

Denk het ook niet maar ben geen arts dus kan er geen uitsluitsel over geven :)

Heb ze sinds gisteren binnen, morgen eens een halfje proberen kijken of het aanslaat.

Vandaag om 9 uur mijn eerste halve pilletje ingenomen. Mijn god, wat een heerlijk middel is dit zeg! Ik voel me echt super lekker. Heel veel energie, erg vrolijk, het vet verbranden voel je gewoon en het remt de eetlust. Wat mij betreft een blijvertje! Jammer voor de mensen die dit product anders hebben ervaren en dit fantastische gevoel niet mogen beleven want het is echt heerlijk haha!

De training ging ook super, kan er nog wel eentje achteraan gooien haha!

Vandaag om 9 uur mijn eerste halve pilletje ingenomen. Mijn god, wat een heerlijk middel is dit zeg! Ik voel me echt super lekker. Heel veel energie, erg vrolijk, het vet verbranden voel je gewoon en het remt de eetlust. Wat mij betreft een blijvertje! Jammer voor de mensen die dit product anders hebben ervaren en dit fantastische gevoel niet mogen beleven want het is echt heerlijk haha!

De training ging ook super, kan er nog wel eentje achteraan gooien haha!

Ik had dit zelf ook.. Moet je weten dat ik maanden op een half pilletje heb blijven knallen ik reageerde er gewoon super op !
Eetlust remmen is vooral in de cut/dieet ook heel handig waneer je low carb/eiwit dag hebt :D
Knal ze en hopelijk behaal je er even goede resultaten met als mezelf

Ja super joh! Ga er de komende 2 maanden zeker op knallen.
Ik doe het vooral om vet te verbranden maar alle extratjes die het product meeleveren zijn prima meegenomen.

ik voel me de heledag down met dit maar heb wel het idee dat t werkt

ik voel me de heledag down met dit maar heb wel het idee dat t werkt

Ik voel me de heledag hetzelfde :o om nou 2 pillen achterover te slaan vind ik ookweer zo zonde, heb er nog maar 40 :(

Het werkt volgens mij wel bij mij or, daar niet van (merk dat ik wel iets droger wordt). Alleen al die effecten die ik voorbij heb zien komen van "ik zweet als een otter" of dat ze constant focus hebben enzo die heb ik niet :(.

Overigens op die vraag van Dexaprine en melatonine.
Melatonine maakt je juist duffer en zorgt dat je "moe" wordt en kan slapen.
Dexaprine zorgt ervoor dat je "wakkerder" bent, komt voornamelijk door de caffeine.

Ik zou de tijdsafstand tussen de 2 dus zo groot mogelijk houden.

Edit: bij deze geef ik mijn respect aan ieder die een halve pil wegwerkt :eek: Ik hou het bij een hele.

Laatst bewerkt:
Ja klopt, ik moet het verplicht slikken omdat ik nogal slaap problemen heb.
Meestal neem ik mijn pilletje melatonine rond 11/12 uur en mijn Dexaprine rond 9/10 uur smorgens dus daar zit wel genoeg tijd tussen.

Kixat heb je mijn pm gekregen want volgens mij komen ze niet aan?

Dexaprine vanmiddag aangekomen!
Morgen starten! :p
Kan ik smorgens bv een halfje nemen (rond 8u) en dan savonds (rond 17u) nog een pre-workout (syntech pump) voor het trainen? of is dit overbodig/zonde van het geld? :p

Dexaprine vanmiddag aangekomen!
Morgen starten! :p
Kan ik smorgens bv een halfje nemen (rond 8u) en dan savonds (rond 17u) nog een pre-workout (syntech pump) voor het trainen? of is dit overbodig/zonde van het geld? :p
Ja absoluut, dat is geen probleem. Ik zou ook echt niet meer op een dag nemen in dit geval, vanwege de enorme en krachtige werking van de Dexaprine. Deze combinatie gaat je ook zeker goed bevallen!

Groetjes Ralf

Denk dat het idd het beste is om met een halfje te beginnen ik heb dit ook zo gedaan en heb lang op een halfje blijven knallen, is een kwestie van je tolerantie te vinden en aangezien dexaprine een heftig product is is het verstand rustig aan te beginnen

Ik slik dit middel nu een geruime tijd en ik moet zeggen het blijft zijn werk doen.
Ben met een halfje in de ochtend op een lege maag begonnen en neem nu een hele tab.
In de morgen gewoon nog een halfje en een uur voordat ik ga trainen de andere helft.

Ik ga als een trein wbt cardio etc. De feel good rush is bij mij ook daadwerkelijk iedere dag aanwezig ik vind het een top product! Zelfs met mijn medicatie die ik slik voor het slapen gaan heb ik nergens last van. Dus wat al die bijwerkingen betreft ik merk er nauwelijks iets van, af en toe licht duizelig maar niet vervelend ed.

Terug
Naar boven