Fitness Seller

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Ik gebruik het nu ongeveer 6dagen. Ik ben direkt begonnen met een volledige pil. Als ik niet train dan merk ik amper iets van de pil. Heb een iets drogere mond maar verder merk ik er niets van. Ik heb zondagmiddag een halve pil meer genomen en ben zelfs tijdens een film in slaap gevallen in de namiddag. Mijn slaap/rust lijd er dus ook niet onder.
Echter als ik train dan voel ik wel dat ik veel sneller en veel meer transpireer. Ik merk ook dat ik opgefokt raak en meer energie heb om door te gaan. Mijn hongergevoel is nog altijd hetzelfde, ik heb misschien iets sneller genoeg maar dat kan ook aan mijn nieuwe dieet liggen. Het is in mijn ogen dus niet het wondermiddel maar wel een leuke booster voor trainingsdagen. Vetverbrandingen kan ik nog niet zeggen want ik neem het nog zo lang niet.

lees dat het zo'n 8 uur werkt , ik ben vooral erg benieuwd naar de energie ,
kun je dan ook bv. de pil pas om 14:00 nemen zodat je in de avond ook nog energie hebt ? Ben weer helemaal terug bij af wat trainen betreft (lang verhaal , ongeluk - operatie's enz. ) ik sta smorgens om 6 uur op en begin tegen de middag behoorlijk in te kakken met gevolg dat ik in de avond me echt moet toe zetten om te trainen

lees dat het zo'n 8 uur werkt , ik ben vooral erg benieuwd naar de energie ,
kun je dan ook bv. de pil pas om 14:00 nemen zodat je in de avond ook nog energie hebt ? Ben weer helemaal terug bij af wat trainen betreft (lang verhaal , ongeluk - operatie's enz. ) ik sta smorgens om 6 uur op en begin tegen de middag behoorlijk in te kakken met gevolg dat ik in de avond me echt moet toe zetten om te trainen

Ja:). Altijd bij de eerste pil even rust kijken hoe je erop reageert maar normaliter prima:)

Dexaprine

En of je er energie van krijgt! Ik gebruik het nu een paar dagen en ik merk het echt wel. Of je ook echt meer verbrand... Geen idee. Dat zal de tijd leren ;-)

Guys,
heb hiervan verleden weekend een halfke genomen...
Man man man, wat een energie. :eek: Zelf zou ik zeker niet aanraden dit te nemen als je gaat werken.
We hadden een familiediner (zoals elk weekend) en ik heb dit genomen een uurtje ervoor.
Resultaat: Afgebeld, zware KT gedaan, en een uur cardio.
Enkel dan kon ik me terug kalm houden en genieten van "gezellig" bij de familie te zitten :)
Bovenalles: een dikke aanrader, maar zorg wel dat je tijd hebt om het te laten uitwerken.

Ik neem 1 pil 's morgens op mijn nuchtere maag en onmiddelijk erna een 500kcal maaltijd en merk er heel weinig van.

Op een zondagmorgen heb ik zelfs 1 Dexaprine pil genomen en 30 min daarna 1 dosering Hard en dan gaan trainen. Ik heb hiervan ook weinig van gemerkt.
Blijkbaar ben ik immuum tegen dit spul :(

Probeer eens eerst te eten en dan een uurtje of 3 wachten en dan Dexa innemen. Heeft voor mij geholpen. Meteen erna eten kan het effect remmen.

Het is in de week aanbieding.
Laat die reviews maar komen! :D

Ik zal hier binnenkort ook wat over posten.
Heb al een sampeltje op en heb meteen een potje gekocht.:)

Ik merk dat als ik dexa neem en dan ruzie heb met mn vriendin ofzo dat ik dan veel meer geirriteerd ben dan normaal, voelt net alsof dexa net dat ene zetje geeft ofzo. Is niet zo erg opzich. Het doet zn werk.

edit: Nu dus ruzie met vriendin haha,
7a3.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ben na men wedstrijd gelijk met dexaprine terug begonnen en moet zeggen ik ben zeker terug bijgekomen ( door rebound ) maar blijf scherp staan en dat heb ik zeker te danken aan de dexaprine want ik eet nu toch alles wat los en vast zit haha
Helpt me ook wel smorgens om de dag te beginnen anders gaat alles maar langzamer :p

Ben na men wedstrijd gelijk met dexaprine terug begonnen en moet zeggen ik ben zeker terug bijgekomen ( door rebound ) maar blijf scherp staan en dat heb ik zeker te danken aan de dexaprine want ik eet nu toch alles wat los en vast zit haha
Helpt me ook wel smorgens om de dag te beginnen anders gaat alles maar langzamer :p

Het beste afslankproduct op de markt inderdaad:) Daarnaast pakt Dexaprine inderdaad lekker de energie en zin om te trainen, werken of wat je ook moet doen aan..:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Instant energie rush
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De werking houdt de hele dag aan
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-2 maanden voorraad
-1 pil per dag!

Ik moest vandaag naar maastricht ,en kwam langs zwolle dus dacht weet je wat haal ik dexaprine en nm1 eerst maar eens uit de winkel in plaats van internet , sta ik daar voor een dichtte deur ....... is het geen shop ?

Ik moest vandaag naar maastricht ,en kwam langs zwolle dus dacht weet je wat haal ik dexaprine en nm1 eerst maar eens uit de winkel in plaats van internet , sta ik daar voor een dichtte deur ....... is het geen shop ?

De winkel is vandaag gewoon open geweest in Zwolle. Misschien even dicht voor een kleine boodschap omdat Chris alleen staat. Excuses!:)
Je kunt via internet het nog tot 22.00 uur bestellen en alles morgen netjes in huis hebben.

Laatst bewerkt:
net bestelling gedaan , ben benieuwd

Op de FIBO paar samples gehad, heb ze allemaal al op :D Prima als oppeppertje, maar werkt bij mij althans relatief snel uit..

Je voelt je wel even een korte tijd lekker in je vel, maar ik wil toch wat sterkers :p

Op de FIBO paar samples gehad, heb ze allemaal al op :D Prima als oppeppertje, maar werkt bij mij althans relatief snel uit..

Je voelt je wel even een korte tijd lekker in je vel, maar ik wil toch wat sterkers :p

Ik heb er ook 2 van nodig om wat te voelen en is idd na een paar uur weg. Desondanks heb ik er wel schik mee, werkt so ie so op de vetverbranding of ik het nou wel of niet voel:)

wat zit hier precies in behalve caffeine en wat aminozuren?

• Topic Starter Topic Starter

Nou haha ik gebruik altijd maar halfje en ga er echt hard op.. Of dat no beter of slechter is weet ik niet haha :D

wat zit hier precies in behalve caffeine en wat aminozuren?

citrus aurantium (stofje uit zure sinaasappel..)
1,3 dimethylpentylamine (dus geen amylamine, maar wel vergelijkbaar. )
theophylline (wordt gebruikt bij ademhalingsproblemen..?)
caffeine
3,3-diiodo-L-thyronine (schildklierhormoon achtig iets?)
3,5-diiodo-L-thyronine

Zijn alle ingrediënten

Had er toevallig net zelf al ff wat research naar gedaan... Lees niet alleen maar positieve dingen, dus ik ga het zeker niet overgebruiken, er is nog niet gek veel bekend over alle ingrediënten.

Terug
Naar boven