XXL Nutrition

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

citrus aurantium (stofje uit zure sinaasappel..)
1,3 dimethylpentylamine (dus geen amylamine, maar wel vergelijkbaar. )
theophylline (wordt gebruikt bij ademhalingsproblemen..?)
caffeine
3,3-diiodo-L-thyronine (schildklierhormoon achtig iets?)
3,5-diiodo-L-thyronine

Zijn alle ingrediënten

Had er toevallig net zelf al ff wat research naar gedaan... Lees niet alleen maar positieve dingen, dus ik ga het zeker niet overgebruiken, er is nog niet gek veel bekend over alle ingrediënten.
Dit is dus geen 1,3 DMAA :) mooi om te weten want word daar beetje naar van...

vandaag voor het eerst ingenomen. geeft (nog) geen energyrush. komt dit nog?
ik voelde meer dat het een overdosis aan powerpil is (2 pillen)
ik voel me slap en lusteloos.
heb het op een lege maag ingenomen samen met de creatine monohydraat met een glas jus d'orange. om 06:45. kan ik hierbij wel koffie en groente thee drinken wat ik normaal doe? voor de smaak zou ik het wel willen.
mag dit ivm de caffeine?

vandaag voor het eersi ingenomen. geeft (nog) geen energyrush. komt dit nog?
heb het op een lege maag ingenomen samen met de creatine monohydraat met een glas jus d'orange. om 06:45. kan ik hierbij wel koffie en groente thee drinken wat ik normaal doe? voor de smaak zou ik het wel willen.
mag dit ivm de caffeine?

Ik voel me ook altijd slap enz maar heb wel t idee dat t werkt

vandaag voor het eerst ingenomen. geeft (nog) geen energyrush. komt dit nog?
mag dit ivm de caffeine?

hoeveel heb je genomen?

Gister en vandaag ook een halve dosering in genomen op een lege maag. 10 minuten later neem ik een afslank eiwit shake. Echter merk ik niks van de Dexaprine. komt dat door de shake? of moet ik gewoon een hele pil gaan in nemen?

Gister en vandaag ook een halve dosering in genomen op een lege maag. 10 minuten later neem ik een afslank eiwit shake. Echter merk ik niks van de Dexaprine. komt dat door de shake? of moet ik gewoon een hele pil gaan in nemen?

Hele pil dan ;)

Vandaag binnengekomen voor mij.
Misschien dom maar meteen een hele genomen.
Ik heb nogal een hoge tolorance voor caffeine (altijd al gehad)
2x lipo6x black of 2x fast diet voel ik niet.

1.92m en 103.5kg ga nu met mijn workout beginnen dus ben benieuwd hoe het gaat.
(jack3d achterwege gelaten voor de zekerheid)

Vandaag binnengekomen voor mij.
Misschien dom maar meteen een hele genomen.
Ik heb nogal een hoge tolorance voor caffeine (altijd al gehad)
2x lipo6x black of 2x fast diet voel ik niet.

1.92m en 103.5kg ga nu met mijn workout beginnen dus ben benieuwd hoe het gaat.
(jack3d achterwege gelaten voor de zekerheid)
ok laat ff weten hoe het beviel :)

Nou ik heb eerst gewacht tot het begon te werken ... rustende hartslag ging van 80 naar 100.
Na 20 min trainen (leg day) voelde wel goed... iets meer energie beetje meer zweet maar niet heel bijzonder.
Toen toch maar 1 scoop jack3d erbij gedaan, omdat ik op een nuchtere maag train (nou ja 10gr BCAA Leangains system) begon dat vrij snel erbij te werken.

Super workout gehad, feel good, lekker gezweet en een hoop energie.
Nu vraag ik me alleen af of dit misschien gevaarlijk kan zijn? 1x dexaprine en 1 scoop jack3d.
Ik weet dat mensen die hoge tolorance hebben soms een beetje door draaien en hun nieren/hart verklooien.

Dit voelde voor mij super maar als ik mezelf schade doe laat ik het liever zitten.

Ik begin vandaag met de Dexaprine. Vanmorgen een op de lege maag genomen. Ik moet toegeven dat het een lekker gevoel geeft. Ik voel me energieker en geconcentreerder, maar ik tril niet of ben niet nerveus. Straks KT en cardio, ben heel benieuwd. Ik hoop ook dat de Dexaprine langt effect heeft en ik niet na een paar dagen niets meer voel.

Nou voor mij hield het duidelijke gevoel ongeveer 3 uur aan, nu 5 uur verder voel ik me weer volledig normaal.
Hartslag is nog wel rond de 105 (25 hoger dan rust) dus het doet duidelijk nog wel wat.

• Topic Starter Topic Starter
Ik begin vandaag met de Dexaprine. Vanmorgen een op de lege maag genomen. Ik moet toegeven dat het een lekker gevoel geeft. Ik voel me energieker en geconcentreerder, maar ik tril niet of ben niet nerveus. Straks KT en cardio, ben heel benieuwd. Ik hoop ook dat de Dexaprine langt effect heeft en ik niet na een paar dagen niets meer voel.

Daarom begin ik altijd met een halfje en kan gerust daar paar weken op blijven maa rmoest ik toch gewenning voelen neem ik gewoon een hele + 1potje kom je 2maand met toe dus je kunt gerust al eens de dosis wat hoger doen al zou ik niet te gekke dingens gaan doen :D

Dit is dus geen 1,3 DMAA :) mooi om te weten want word daar beetje naar van...

Is wel precies dezelfde stof.

Synonymen:

4-methyl-2-hexanamine;
4-methyl-2-hexylamine;
2-amino-4-methylhexane;
1,3-dimethylamylamine;
1,3-dimethylpentylamine
2-Hexanamine;
Forthan, Forthane, Floradrene, methylhexanenamine, Geranamine, DMAA

net (om 13:00 ) halve genomen ,
dacht eerst voel nix alleen veel water drinken , nu 14:20 voel me toch wel iets fitter

Maandje gebruikt. Voeding en cardio waren al optimaal en wastoe aan een extra laatste impuls.
Moest erg wennen, voelde eigenlijk vrij beroerd aan dit spul.
Na een weekje gewend licht profijt vd energie die t geeft. Hier a kwam tolerantie om de hoek en gaf t juist tegengestelde effecten: suf, lusteloos en apathisch.
Vol goede moed, vetpercentage gemeten, geen enkele vooruitgang kunnen constateren.
Weekje rust, en was weer helemaal de oude.
Het gekke was dat ik door dexa, tijdens dat lusteloze gevoel, enorm zin kreeg in zoetigheid. Kostte veel moeite hier niet aan toe te geven wat ik normaal nooit heb.
Toen met n nieuwe aanpak begonnen, leangains/IF, en dat versnelde het vetverlies ineens weer.
Al met al de ellende niet waard. Overhyped caffeineproduct. Ik raad aan gewoon een potje caffeine te halen, werkt vele malen beter en goedkoper(zoals zo vaak in supplementenland).

is er een manier om wat samples te krijgen/kopen?

Even een vraagje,
Ik begin net met Dexaprine, Alleen heb ik even een vraagje betreft voeding icm dit supplement.

Ik weet dat je het op een lege maag moet nemen(in de ochtend dus)
Maar hoe zit het met voeding daarna ?

Mag ik direct (5/10minuten later) daarna wel gewoon ontbijten(kwark met musli) ? Of moet ik mijn voedingsschema aanpassen icm dit supplement? Dus pas rond een uur of 10 ontbijten ? Kan dit nergens echt duidelijk achterhalen en hoop dat ik hier wat duidelijkheid kan vinden.

Ik heb mijn voedingsschema in spoiler hier onder geplaatst zodat ik geen ruimte in dit topic overneem.
07:30 0,5 dexaprine met water

08:00
whey shake
kwark met musli, rozijnen en lijnzaad en scheutje whey

10:00
1 broodje pindakaas

12:00
2 broodjes pindakaas

14:00
1 broodje pindakaas

16:00
kwark met rozijnen

17:30 -sporten

19:00
shake, avond eten(aardappels groente vlees), kwark met rozijnen en scheutje whey

22:00
kwark met rozijnen en whey

Terug
Naar boven