MuscleMeat

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Even een vraagje,
Ik begin net met Dexaprine, Alleen heb ik even een vraagje betreft voeding icm dit supplement.

Ik weet dat je het op een lege maag moet nemen(in de ochtend dus)
Maar hoe zit het met voeding daarna ?

Mag ik direct (5/10minuten later) daarna wel gewoon ontbijten(kwark met musli) ? Of moet ik mijn voedingsschema aanpassen icm dit supplement? Dus pas rond een uur of 10 ontbijten ? Kan dit nergens echt duidelijk achterhalen en hoop dat ik hier wat duidelijkheid kan vinden.

Ik heb mijn voedingsschema in spoiler hier onder geplaatst zodat ik geen ruimte in dit topic overneem.
07:30 0,5 dexaprine met water

08:00
whey shake
kwark met musli, rozijnen en lijnzaad en scheutje whey

10:00
1 broodje pindakaas

12:00
2 broodjes pindakaas

14:00
1 broodje pindakaas

16:00
kwark met rozijnen

17:30 -sporten

19:00
shake, avond eten(aardappels groente vlees), kwark met rozijnen en scheutje whey

22:00
kwark met rozijnen en whey

Ik zou een 15 min wachten persoonlijk. Ga douchen ofzo en neem dan je voeding.

Sinds 3 weken neem ik Dexaprine, eerst een halfje en nu sinds een week een hele.
Gaat erg goed, goed gevoel en bakken energie. Ook voel ik het precies werken in de vetverbranding (dit kan ook veroorzaakt worden door het licht euforische gevoel natuurlijk).

Een nadeel is dat mijn zweet sinds het begin van deze week naar urine lijkt te ruiken... Niet zo'n ammoniakgeur maar echt pis, dit is heel ambetant omdat ik naar het werk fiets en die kleren 's morgens terug aandoe om naar huis te fietsen.
Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn? Ik denk dat ik voldoende drink (minstens 2 liter). Als het mijn nieren beschadigd ga ik er wel mee stoppen, kan ik dit zelf testen met ph strips van de apotheek ofzo? Of direct naar de dokter hollen?

Ik eet gevarieerd met veel groenten uit de eigen tuin en weinig toegevoegde suikers of trans/verzadigde vetten.

Kan ik Dexaprine ook gebruiken zonder enige vorm van work-out? Ik loop wel elke 2 dagen 5km, maar verdere cardio of kracht-training doe ik niet echt.

ik neem het nu ongeveer 10 dagen ,maar ik voel me juist heel vaag en duizelig .
energie blijft ook uit ,hier baal ik vooral van want dit was voor mij de hoofd reden dat ik het neem , ga nog wel doorzetten ,ga het nu proberen op andere tijden misschien dat dit beter gaat , neem vanmiddag om half 1 weer 1 dus i'll be back

En wat zijn de (zichtbare) effecten dan?

+ wat na deze sessie van Dexapine? Blijft het resultaat zichtbaar of dien je deze pillen te blijven pakken voor hetzelfde resultaat?

Laten we eerst beginnen met welke reden je dit poroduct koopt?

Een vriend van me vertelde dat dit product in combinatie met cardio (de 5km die ik elke 2 dagen loop) een perfecte combinatie was om extra vet kwijt te geraken.

welk vp zit je nu dan?
Dexaprine is geen wondermiddel, het KAN een hulpmiddel zijn. Als je nog een vrij hoog vp hebt,is er nog heel veel te halen uit voeding aanpassen en trainingschema veranderen.

Verwacht morgen ook mijn pot dexaprine maar ik had nu wel nog een vraagje. Ik gebruik superpump max van gaspari voor de training en tijdens de training sizeon. Als ik smorgens een pil (of halve) dexaprine neem, kan ik dan deze producten blijven gebruiken? Of is het beter dat ik wacht met dexaprine? Heb nog ongeveer 2weken te gaan met superpump/sizeon

Verwacht morgen ook mijn pot dexaprine maar ik had nu wel nog een vraagje. Ik gebruik superpump max van gaspari voor de training en tijdens de training sizeon. Als ik smorgens een pil (of halve) dexaprine neem, kan ik dan deze producten blijven gebruiken? Of is het beter dat ik wacht met dexaprine? Heb nog ongeveer 2weken te gaan met superpump/sizeon
Het is natuurlijk altijd mogelijk. Echter bevat de SuperpumpMax al een aantal stimulanten. De Dexaprine dus ook en dat zou eventueel voor een te hoge dosis kunnen zorgen, waardoor je ene negatief effect krijgt. Iets wat je niet wil. Ik zou je adviseren om even te wachten en dan met de dexaprine te starten.

Groetjes Ralf

Ik trains s' avonds. Wanneer kan ik dit het beste in nemen? 1 pil in de ochtend of een halve in de ochtend en een halve in de middag? Of nog anders?

alleen 's ochtends, want hij werkt 8 uur.. en je wil wel gewoon willen slapen uiteraard ;)

eerste keer dat ik hem nam merkte ik het savonds in bed nog haast

als ik half 8 de pil neem is het 16.00 al uitgewerkt. heb je dan nog wel energie om te trainen?

als je niet in de cut zit werk zoiets om je vp iets te verlagen? geloof het niet toch??

1) ik eet een gewoon ombijt gewone ontbijtgranen of boterhamen mag dit 15 min na mijn halve capsule of moet je met dit product ook speciaale voeding eten ?

2) ik train eigenlijk enkel om 18 a 19 uur is het dan wel goed om smorgens een halve te nemen wand om 8 uur een halve nemen 8 uur dat de capsule werkt is dus om 16 uur uitgewert en 2 uur later heb ik ze eigenlijk nodig ? kan iemand me daarop een antwoord geven ?

ik heb een hele pot staan maar weet echt niet wanneer en hoeveel ik zou inemen ?

alvast op voorand bedankt nick

Een vriend van me vertelde dat dit product in combinatie met cardio (de 5km die ik elke 2 dagen loop) een perfecte combinatie was om extra vet kwijt te geraken.

De laatste keer dat het gemeten is (vorig jaar), zat ik op 21%.

De combi is idd een juiste zoals je vriend al aangaf. 21% is wel heel hoog. Zit je nu lager of hoger denk je?

Belangrijk is om ook naar je voeding te kijken. Gooi je kh naar beneden en de vetten + eiwitten wat omhoog. Dit in comb met je cardio en de dexaprine;)

Ik heb dexaprine een half jaar geleden gebruikt.

Voordelen
-Euforisch gevoel
-Betaalbaar: 24,95 voor 2 maanden is een goede deal voor zo'n pilletje
-Eetlust onderdrukkend, ik had moeite met eten. (kwam goed uit, want mijn doel was destijds om vet te verliezen) Dus ik werd niet zo ''hongerig'' als ik naar afbeeldingen van MCdonalds keek of in de supermarkt langs het chipsvak liep... :D

Nadelen
-Ik werd 90% van de gevallen misselijk van de pillen een half uur na inname. (op nuchter maag)
-Ik had na een uur van inname een slap gevoel in mijn benen, wat pas wegging na 2,5-3 uur na inname
-De pillen stinken heel erg, de geur/smaak na inname bleef enige tijd in me maag/slokdarm hangen.

Conclusie:
Leuk spul, maar ik persoonlijk adviseer om de pil in de ochtend in te nemen tegelijk met je ontbijt. in plaats van een half uur ervoor (zie reden v/d nadelen)

heb hem nu ook voor mn ontbijt genomen en vind het niet echt chill. hartkloppingen etc. Neem hem volgende keer gewoon weer na mn ontbijt

Terug
Naar boven