AndroidHealthClinic

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Door reclame van m'n maat maar eens geprobeerd, toen straks n halve ingenomen rond 4 uur. Sta nu te barsten van de energie top! zelfs al wat push ups gedaan gewoon omdat het kon.
Dalijk Thaibokstraining eens kijken hoe hard ik ga springen straks, las alleen iets over een crash bij iemand anders na een paar uur, hopen dat ik het niet (te erg) krijg tijdens mijn training dan is dit perfect.

Tot nog toe scoort dit voor mij 10/10. Laat vanavond nog wel even weten hoe het is uitgewerkt.

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 17:15 ----------

Ja hoor, t werkt perfect ben nog nooit zo tekeer gegaan tijdens training!

Laatst bewerkt:
Dit krijgt van mij ook 10/10...

IK heb me nog nooit zo goed gevoeld van een fatburner/energiebron, echte euforie!

Tintelingen in mijn lichaam en 8 uur lang enorme energie! Wat een power ik lijk wel een beer.

Hmmmm, vriend van mij heeft vandaag n halfje uitgeprobeert en leek maar 1 uurtje iets te voelen hoe kan dit? Vandaag ook mijn 1e hele gehad moet zeggen dat ik na een uur of 5 het gevoel kreeg of ie uit was gewerkt (energie was weg) kan misschien komen doordat ik echt gruwelijk hard tekeer ben gegaan met fitness? en een licht dipje kreeg helaas toch geen 8 uur dan...?

Door reclame van m'n maat maar eens geprobeerd, toen straks n halve ingenomen rond 4 uur. Sta nu te barsten van de energie top! zelfs al wat push ups gedaan gewoon omdat het kon.
Dalijk Thaibokstraining eens kijken hoe hard ik ga springen straks, las alleen iets over een crash bij iemand anders na een paar uur, hopen dat ik het niet (te erg) krijg tijdens mijn training dan is dit perfect.

Tot nog toe scoort dit voor mij 10/10. Laat vanavond nog wel even weten hoe het is uitgewerkt.

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 17:15 ----------

Ja hoor, t werkt perfect ben nog nooit zo tekeer gegaan tijdens training!

Klinkt echt goed! Houd ons up2date!
Dit krijgt van mij ook 10/10...

IK heb me nog nooit zo goed gevoeld van een fatburner/energiebron, echte euforie!

Tintelingen in mijn lichaam en 8 uur lang enorme energie! Wat een power ik lijk wel een beer.
Ben blij te horen dat je hier zo'n goede ervaring mee hebt. Vasthouden dit en veel succes!;)
Hmmmm, vriend van mij heeft vandaag n halfje uitgeprobeert en leek maar 1 uurtje iets te voelen hoe kan dit? Vandaag ook mijn 1e hele gehad moet zeggen dat ik na een uur of 5 het gevoel kreeg of ie uit was gewerkt (energie was weg) kan misschien komen doordat ik echt gruwelijk hard tekeer ben gegaan met fitness? en een licht dipje kreeg helaas toch geen 8 uur dan...?
Het kan afhankelijk zijn van moment van inname tot je nachtrust en hoe je eet de gehele dag. Ik zou zeggen geef het een nieuwe kans, vast en zeker dat jij hierop ook goed gaat.

Groetjes Ralf

Klinkt echt goed! Houd ons up2date!

Ben blij te horen dat je hier zo'n goede ervaring mee hebt. Vasthouden dit en veel succes!;)

Het kan afhankelijk zijn van moment van inname tot je nachtrust en hoe je eet de gehele dag. Ik zou zeggen geef het een nieuwe kans, vast en zeker dat jij hierop ook goed gaat.

Groetjes Ralf

Ja, ik had zoiets al verwacht zelf geef ik het zowiezo een 2e kans en mijn maat ook. Haha 't werkt goed, ben heel mijn vriendengroep dat spul aan t aansmeren :o

Ik ben zelf ook van plan mij een pot aan te schaffen. Echter heb ik wel nog de nodige informatie nodig zoals; wanneer in te nemen, en heeft dit nut voor mij als ik pas begin met cutten? Waar kan ik deze vragen beantwoord krijgen?

Ja het is goed als je net begint met cutten.

Ik zou het in de begin van de middag nemen 2 uur na dat je heb gegeten.

Je kan wel beginnen met 1 pil, moet je alleen wel zorgen dat je meteen naar de gym gaat anders blijf je stuiteren :P

Ik heb dus net voor de eerste keer alleen vloeibaar gegeten s'ochtends en 's middags.

Kots zo heel mijn maag inhoud eruit in de gym, niet ziek of grieperig, ineens bam!

Gelukkig was ik net op tijd in het toilet! Aan te raden denk ik om niet alleen vloeibaar te eten dus..

Ik heb dus net voor de eerste keer alleen vloeibaar gegeten s'ochtends en 's middags.

Kots zo heel mijn maag inhoud eruit in de gym, niet ziek of grieperig, ineens bam!

Gelukkig was ik net op tijd in het toilet! Aan te raden denk ik om niet alleen vloeibaar te eten dus..
Pas net begonnen met dexaprine? Dan moet je lichaam er ff aan wennen denk ik, ligt niet per se aan vloeibaar voedsel hoor. Heb ik ook wel last van dat ik een zwakke maag krijg van sommige supplementen.
Ik vind trainen op dexaprine sowieso niet relaxed. Als ik ochtendcardio doe neem ik hem pas in daarna. En als ik 's avonds mn gewone training doe ben ik al wel een uurtje of 10 verder.

Ik doe dexaprine nu 2.5 week ongeveer. Als ik volkoren brood eet heb ik eigenlijk nog nergens last van gehad.

Denk dat mijn ochtend combi van: havermout, ei, whey, banaan, melk, niet zo goed gevallen is. Misschien heb ik me te hard ingespannen, dat kan ook nog.

Ik doe eigenlijk alleen aan Krachttraining. Zit momenteel in de bulk.

Heb 2 samples hiervan binnengekregen. Is dit ook iets voor mij? Gebruiken tijdens KT? Bewaren tot ik ga cutten?

Pas net begonnen met dexaprine? Dan moet je lichaam er ff aan wennen denk ik, ligt niet per se aan vloeibaar voedsel hoor. Heb ik ook wel last van dat ik een zwakke maag krijg van sommige supplementen.
Ik vind trainen op dexaprine sowieso niet relaxed. Als ik ochtendcardio doe neem ik hem pas in daarna. En als ik 's avonds mn gewone training doe ben ik al wel een uurtje of 10 verder.

Ik doe dexaprine nu 2.5 week ongeveer. Als ik volkoren brood eet heb ik eigenlijk nog nergens last van gehad.

Denk dat mijn ochtend combi van: havermout, ei, whey, banaan, melk, niet zo goed gevallen is. Misschien heb ik me te hard ingespannen, dat kan ook nog.

Ik neem nu al bijna een maand maar moet zeggen in begin krijg je zo'n effecten zoals veel energie en niet moe na training en dat ik nu zo het gevoel na een maand niets meer van merk. is dit normaal? het is alsof ik nu niets meer voel als ik smorgens op nuchtere maag neem

Ik gebruik het nu ook een maand en bij mij voel ik het zeker nog goed (ben wel blijven hangen op een half pilletje aangezien een hele teveel blijft).
Het enige wat ik qua verschil voel in vergelijking met de eerste week is dat het mijn honger gevoel niet meer stilt. Integendeel, ik heb juist constant beren trek!
Maar de energie die je ervan krijgt veranderd niet in mijn geval :D

Ik doe vooral 's avonds workouts (na 20u - 21u). Een beetje kracht en veel cardio. Heeft het dan effect als ik dit op een nuchtere maag om 6u 's morgens pak? Of wat zou het beste tijdstip zijn om hier de maximale effecten van te bekomen?

Ik doe vooral 's avonds workouts (na 20u - 21u). Een beetje kracht en veel cardio. Heeft het dan effect als ik dit op een nuchtere maag om 6u 's morgens pak? Of wat zou het beste tijdstip zijn om hier de maximale effecten van te bekomen?

Ik zou dit persoonlijk zelf willen proberen als ik jou was. Niet dat je s'avonds laat licht te stuiteren in je bed. Probeer het eerst eens met eind van de ochtend. Nogmaals iedereen reageert anders, give it a try qua inname tijd.

Ik zit met het zelfde, pak nu in de ochtend gewoon 1 pil. Denk dat je het ook niet als een pre-workout product moet zien. Ik heb s' avonds in ieder geval nog wel energie om deftig te trainen. Merk ook zeker dat ik droger wordt.

Ik zit met het zelfde, pak nu in de ochtend gewoon 1 pil. Denk dat je het ook niet als een pre-workout product moet zien. Ik heb s' avonds in ieder geval nog wel energie om deftig te trainen. Merk ook zeker dat ik droger wordt.

Een volledige pil? Want volgens de beschrijving van bodyenfitshop zit er in deze pil maar "energie" voor 8 uur. Is het dan niet wat nutteloos als ik deze op een nuchtere maag neem en pas 14u later aan m'n work-out begin?

Ik gebruik de pil voor de vetverbrandende werking, niet voor de energie. Maar misschien zou je 2 halve kunnen proberen of 1 en dan wat later. Gewoon proberen wat voor jouw het beste aanvoelt.

Terug
Naar boven