XXL Nutrition

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

In 1 woord GEWELDIG spul, ik ben de hele dag fitter, de training gaat lekkerder! Het mooiste is dat mijn eetlust niet compleet weg is, ik heb alleen geen zin meer in ongezonde dingen. Ik ben zelf redelijk snel gestart met 1 pil omdat ik van een halve niet veel voelde. Zeker aan te raden :D

De beste fatburner op dit moment in de aanbieding:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
60 tabletten (2 maanden) slechts 24.90!

Tip: Combineer dit met Ideal Body voor verbluffend resultaat!

ik denk eraan om dit te bestellen om buikvet weg te krijgen, mijn supplementen die ik neem zijn, whey perfection, hard !, super creatine.
Nu neem ik smorgens als ik opsta om 6u mijn whey shake met hard in, rond 10u 300ml super creatine, savonds rond 19u voor de training 250 ml hard ! gecombineerd met halve spoon super creatine en na de training nog een whey shake. Nu is mijn vraag als ik dexaprine neem kan ik dit schema van supplementen aanhouden of moet ik voorzichtig zijn met hard ! en super creatine als dexaprine neem? Ik lees hier ook meer over de energie rush dat je krijgt maar hoe zit het eigenlijk met de vetverbranding ? thx op voorhand

Laatst bewerkt:
ik denk eraan om dit te bestellen om buikvet weg te krijgen, mijn supplementen die ik neem zijn, whey perfection, hard !, super creatine.
Nu neem ik smorgens als ik opsta om 6u mijn whey shake met hard in, rond 10u 300ml super creatine, savonds rond 19u voor de training 250 ml hard ! gecombineerd met halve spoon super creatine en na de training nog een whey shake. Nu is mijn vraag als ik dexaprine neem kan ik dit schema van supplementen aanhouden of moet ik voorzichtig zijn met hard ! en super creatine als dexaprine neem? Ik lees hier ook meer over de energie rush dat je krijgt maar hoe zit het eigenlijk met de vetverbranding ? thx op voorhand
Andy, de dexaprine is de krachtigste fatburner en geeft een langdurig energiegevoel. Deze kun je gerust met Hard! combineren, afhankelijk van hoe je lichaam erop reageert. Kun je goed tegen energie (ook uit de Hard!) dan is het geen probleem, kun je er iets minder goed tegen dan zou ik bijv. een halve tablet nemen dexaprine en hard! Of enkel Dexaprine. Voor de rest kun je je supplementen prima zo in blijven nemen, doe je goed! Echter denk even om de combinatie van de stimulaten, dan moet het helemaal goedkomen en je buikvet langzaam aan verdwijnen!

Groetjes Ralf

bedankt voor de feedback, bestelling volgt !! grt andy

Als ik jou was zou ik die dosering hard! 's ochtends vervangen met een (halve) tablet dexaprine. Voor jezelf even testen hoe je erop reageert, maar moet voor de rest goed kunnen denk ik :)

Net binnen gekregen. Die pillen zijn niet makkelijk te breken in twee dus dacht ik, **** it, ik drink makkelijk 10 tassen koffie per dag (ik weet het, misschien niet gezond) dus ik kan wel tegen caffeïne. Maar damn, half uur later en ik ben opgefokt, ik kan niet meer stilzitten, en mij concentreren op studeren (ben student in blokperiode) gaat al helemaal niet. Best dat ik binnen een uurtje kan gaan boksen. Ik heb het ook warm en mijn gezicht voelt koud. Ben benieuwd hoe dit op termijn zal werken.

Je kan ze gewoon afbijten ;)

Ik ben wel eens benieuwd naar het effect nà deze 2 maanden behandeling. Moet je de pillen blijven doorpakken om het resultaat te behouden? Of blijft het effect zichtbaar ook nadat je gestopt bent met de pillen?

Ik ben wel eens benieuwd naar het effect nà deze 2 maanden behandeling. Moet je de pillen blijven doorpakken om het resultaat te behouden? Of blijft het effect zichtbaar ook nadat je gestopt bent met de pillen?
Het blijft ook zichtbaar, twee maanden na het gebruik. Echter is het wel belangrijk om je voeding goed te blijven hanteren! Alleen dan kun je slank en strak blijven.

Ralf

En na deze 2 maanden begint je lichaam terug te wennen aan het gebrek aan Dexaprine en terug vet aan te maken?

Dat ligt aan jezelf vervolgens. Zoals Ralf al schrijft.....het ligt aan je voeding en natuurlijk eventueel cardio. Alles valt en staat met je voeding. Sups zijn ondersteuning!

En na deze 2 maanden begint je lichaam terug te wennen aan het gebrek aan Dexaprine en terug vet aan te maken?

Ook met dexaprine maakt je lichaam vet aan als je als een gek niet goed eet. Dexaprine is een goede legale fatburner , maar het grootste gedeelte is je voeding en daarnaast zou ik dan dexaprine nemen voor een mogelijk sneller resultaat en meer energie voor de cardio etc

Ook met dexaprine maakt je lichaam vet aan als je als een gek niet goed eet. Dexaprine is een goede legale fatburner , maar het grootste gedeelte is je voeding en daarnaast zou ik dan dexaprine nemen voor een mogelijk sneller resultaat en meer energie voor de cardio etc

Kijk!:) Helemaal juistem!

deze morgen mijn eerste keer een hal pilletje genomen en ik voel er dus niks van, ik moet wel zeggen dat ik heel goed tegen cafeine of redbull kan dus misschíen heeft het daarmee te maken, ik zal misschien nu nog halve pil bijnemen en zien wat effect dit heeft

Het enige wat ik merk van dexaprine (halve pil) is dat ik na ongeveer 6 uurtjes een beetje 'down' wordt, iets wat ik normaal nooit heb, ben altijd vrolijk. heel raar

Ik ga nog wel een keer een hele pil gebruiken, maar ik vind het vet vreemd dat ik er serieus klote door ga voelen. een soort 'crash' ofzo.

Meer mensen last van?

deze morgen mijn eerste keer een hal pilletje genomen en ik voel er dus niks van, ik moet wel zeggen dat ik heel goed tegen cafeine of redbull kan dus misschíen heeft het daarmee te maken, ik zal misschien nu nog halve pil bijnemen en zien wat effect dit heeft

net een halve pil bijgenomen , ben eens benieuwd !!

Vandaag is mijn potje binnengekomen , ik ga zo snel mogenlijk posten wanneer ik het ingenomen heb . Ga deze innemen voordat ik ga lopen vandaag.

14.35u : een halve pil ingenomen. is Kijken of je die boost echt krijgt :D
17.33u : Niks Niks Niks , ik heb niks gevoeld .. Mischien morgen een hele pil nemen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven