Fitness Seller

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Vandaag is mijn potje binnengekomen , ik ga zo snel mogenlijk posten wanneer ik het ingenomen heb . Ga deze innemen voordat ik ga lopen vandaag.

14.35u : een halve pil ingenomen. is Kijken of je die boost echt krijgt :D
17.33u : Niks Niks Niks , ik heb niks gevoeld .. Mischien morgen een hele pil nemen

ik voelde ook niks van een halve pil, vandaag ganse pil en da voelde ik wel

Maatje van me is er nu ook mee begonnen. Ik heb zn voeding op scherp gezet en 3 tot 4 x pw cardio. Vol gas!

als je nu goed blijft trainen en supplementen neemt zoals whey, creatine en pre work out kan je dan spierverlies hebben van dexaprine te nemen ?

iK neem een halve dexaprine in combinatie met een koolhydraatarm dieet,ik gebruik ook eiwitshakes.
Ik heb weinig nadelig last van de dexaprine.Heb in elk geval geen vreetaanvallen meer en behoefte aan zoetigheid is ook weg.Ik wil graag afvallen en ben benieuwd wat dexaprine doet.Heb in het verleden slechtere illegale capsules geslikt.Maar effect wat dexaprine geeft is een beetje vergelijkbaar.

als je nu goed blijft trainen en supplementen neemt zoals whey, creatine en pre work out kan je dan spierverlies hebben van dexaprine te nemen ?

Nee of je voeding moet heel slecht zijn. Maar dan ligt het iig ook niet aan de dexaprine maar aan je totaalplaatje.

ok bedankt reus

Vandaag mn eerste training (cardio) met dexaprine.. Sochtens 1 pil op nuchtere maag en voor het trainen 1 shake met whey en brinta..
46 minuten gefietst hardslag rond de 170 ik zweette als een gek maar was niet kapot te krijgen! Zat vol met energie 850 calorien verbrand ben nu wel een beetje misselijk en duizelig maar **** it het werkt goed qua energie!

Vandaag mn eerste training (cardio) met dexaprine.. Sochtens 1 pil op nuchtere maag en voor het trainen 1 shake met whey en brinta..
46 minuten gefietst hardslag rond de 170 ik zweette als een gek maar was niet kapot te krijgen! Zat vol met energie 850 calorien verbrand ben nu wel een beetje misselijk en duizelig maar **** it het werkt goed qua energie!

Zo dan! Beest!:)

ik gebruik dexaprine nu al 2 dagen en merk er niet zoveel van qua energierush, voel me meestal wat loom.. Het hongergevoel is wel bij me sterk verminderd!

De enige problemen die ik heb is dat ik last heb van mijn linker nier ( iets boven mijn linkerheup ) weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

drink je genoeg water ?? ik drink tot 3 liter per dag doordat ik dexaprine en veel eiwitten neem

nee geen 2, doe maar 1-1,5

ja ik heb hier geen reden voor maar 2 lijkt me een beetje veel om nu nog te drinken ;)

ik zit btw op 5 ofzo

Zijn jullie niet bang hiermee dagelijks (een afgeleide van) amphetamine te gebruiken ? Niet al te lang geleden was er ook een dergelijk wondermiddel op de markt: ionamin. Bleek na wat onderzoek e.d. een vorm van amphetamine te zijn, met alle schadelijke effecten van dien. Als ik de gebruikerservaringen zo lees, dan kan dit spul niet veel minder schadelijk zijn.. Is hier al meer info over beschikbaar ?

Over welke stof heb jij het dan?

Vandaag voor de 2e dag weer een halve pil genomen, Energie rush heb ik hellemaal niets gemerkt ik was juist Tam voor de hele dag . Wel minder Ik denk dat ik de dag alleen met water door kon , moest echt moeite doen voor te kunnen eten. Morge trainingsdag dus ben ik van plan om 1pil te nemen.

Goed gedaan! Volgende keer maar 1 tabletje op een dag? Lekker veel kcal verbrand, laat de zomer maar komen?!?!:D
Vandaag voor de 2e dag weer een halve pil genomen, Energie rush heb ik hellemaal niets gemerkt ik was juist Tam voor de hele dag . Wel minder Ik denk dat ik de dag alleen met water door kon , moest echt moeite doen voor te kunnen eten. Morge trainingsdag dus ben ik van plan om 1pil te nemen.
Veel succes vandaag! Laat je even weten hoe het gegaan is?

Ralf

Goed gedaan! Volgende keer maar 1 tabletje op een dag? Lekker veel kcal verbrand, laat de zomer maar komen?!?!:D

Ralf

Nee had er ook maar 1 op een dag hoor.. Heb het een beetje wazig geformuleerd denk ik.. Ben heel de dag misselijk geweest trouwens Zo neem ik weer een pil

Nee had er ook maar 1 op een dag hoor.. Heb het een beetje wazig geformuleerd denk ik.. Ben heel de dag misselijk geweest trouwens Zo neem ik weer een pil
Het kan komen door een te hoge dosis geranamine/caffeine waarvan je misselijk wordt. Als dit aan blijft houden moet je eraan wennen en raad ik je aan om je dosering iets te verlagen. Foto's zien er veel belovend uit. Naar hoeveel procent wil je?

Ralf

Al een aantal keer halve pil genomen, maar niet veel effect gehad. Uurtje geleden een hele pil en voel me al een half uur behoorlijk duidelijk, maar wel met meer energie.

heeft er hier iemand nog last van pijn aan de nieren? en aan de onderbuik? (:

Terug
Naar boven