MuscleMeat

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Nee, geen last van.

Mijn duizeligheid is weg en ik sta nu echt door het hele huis de springen! Moet... cardio... doen!!!

Eerste drie dagen met een halve pil gedaan, ongeveer een uur na m'n eerste maaltijd, beetje een vaag gevoel en wat licht in m'n hoofd als ik op sta.

Nu voor de tweede dag een hele pil genomen, voel me nog steeds alleen 'vaag', en nog steeds licht in m'n hoofd na opstaan. Merk vrijwel niks van de beloofde 'energierush'. Honger wordt wel redelijk onderdrukt, maar ik eet gewoon m'n maaltijden wel op.

Morgen maar eens proberen om een hele te nemen op een lege maag?
Ervaring met het nemen op een lege maag?

Eerste drie dagen met een halve pil gedaan, ongeveer een uur na m'n eerste maaltijd, beetje een vaag gevoel en wat licht in m'n hoofd als ik op sta.

Nu voor de tweede dag een hele pil genomen, voel me nog steeds alleen 'vaag', en nog steeds licht in m'n hoofd na opstaan. Merk vrijwel niks van de beloofde 'energierush'. Honger wordt wel redelijk onderdrukt, maar ik eet gewoon m'n maaltijden wel op.

Je moet hem toch juist 's ochtends meteen nemen, voor jje ontbijt?

Dat doe ik altijd in ieder geval, kan niet zeggen of dat ook beter werkt omdat ik niet anders doe;)

Maar het voelt wel chill, terwijl je onder de douche staat voel je de energie opkomen, wel grappige ervaring altijd.

Het kan komen door een te hoge dosis geranamine/caffeine waarvan je misselijk wordt. Als dit aan blijft houden moet je eraan wennen en raad ik je aan om je dosering iets te verlagen. Foto's zien er veel belovend uit. Naar hoeveel procent wil je?

Ralf

2e dag gaat al wat beter hoor qua misselijkheid! En daar maak ik me niet zo druk om.. Op de foto's sta ik ongeveer op 14/15 procent en nu 5 maanden later op 11% ik wil uiteindelijk op 8 staan dan zet ik er uiteraard weer een fototje bij

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 15:29 ----------

Als ik wakker word is het eerste wat ik neem een hele pil op een lege maag, gevolgt door een whey shake met brinta.. Gaat prima

Je moet hem toch juist 's ochtends meteen nemen, voor jje ontbijt?

Dat doe ik altijd in ieder geval, kan niet zeggen of dat ook beter werkt omdat ik niet anders doe;)

Maar het voelt wel chill, terwijl je onder de douche staat voel je de energie opkomen, wel grappige ervaring altijd.

Heb je dat vanaf het begin altijd al gedaan?
Ben je ook met een halfje begonnen, zo ja, na hoe lang ben je overgestapt op een hele? Thanks iig, zal morgen op een lege maag nemen.

Heb je dat vanaf het begin altijd al gedaan?
Ben je ook met een halfje begonnen, zo ja, na hoe lang ben je overgestapt op een hele? Thanks iig, zal morgen op een lege maag nemen.

Ehm ik ben na een paar dagen een hele gaan gebruiken. Maar als je nog niet vaak fatburners hebt gebruikt dan kun je wel een tijdje met een halve door. Als je merkt dat je behoorlijk gewend begint te raken, neem je een hele.

Superproduct, alleen uitkijken dat je rustig begint met de dosis anders kun je nog wel eens depressief raken, dat gevoel kreeg ik af en toe in ieder geval :D

Wel lekker spul, geeft je net dat laatste zetje

Haalt het je vet % naar beneden als je clean bulkt? Iemand ervaring hiermee?

Ik heb zojuist voor mezelf de lekkerste manier gevonden om Dexaprine te supplementeren.

Voorheen een aantal keer 's ochtends genomen (niet voor de training, gewoon aan het begin van de werkdag zeg maar), toen merkte ik dat opgejaagde/misselijke/duizelige gevoel, alsof je lichaam niet weet wat het met die extra energie moet. Zelfde effect heb ik ook gemerkt met ECA 30+.

Nu heb ik het zo'n 20 minuten voor een spinning-sessie genomen, zodat ie 'inkickt' als je net klaar bent met de warming-up. Ik dacht dat ik opsteeg. Geen misselijk gevoel, alle energie kan eruit en ik bleef maar doorfietsen. Gewoon echt een hele goeie rush.

Wat ik ook merkte is dat ik veel sneller herstel. Waar ik normaal gesproken na het spinnen helemaal buiten adem ben voor een tijdje, en daarna thuis op de bank ook nog even blijf uithijgen, viel het me op dat ik me verdomd snel weer goed voel. Een lekker, euforisch gevoel.

Heerlijk spul om op te trainen dus.

Maar ik zit dan wel in een bulk he, dus ik vind cardio eigenlijk overbodig:p
Maar goed als jij dat aanraad.

In de bulk hoef je toch geen cardio te doen, als je gewoon niet overdrijft in je calorie overschot lijkt het mij overbodig...of wat is hier de gedachten achter precies?

In de bulk hoef je toch geen cardio te doen, als je gewoon niet overdrijft in je calorie overschot lijkt het mij overbodig...of wat is hier de gedachten achter precies?

250-300 kcal was mijn gedachte, wil ik over week mee beginnen
zonder cardio idd, of heel licht (15mins)

Hoeft idd niet:D

Maar je jaagt je stofwisseling omhoog;)wat dus betekend dat je meer kunt eten......wat dus resulteert in meer voedingsstoffen om te groeien. Niet door vertellen he:D

Hoeft idd niet:D

Maar je jaagt je stofwisseling omhoog;)wat dus betekend dat je meer kunt eten......wat dus resulteert in meer voedingsstoffen om te groeien. Niet door vertellen he:D

Dit is tussen ons twee ;)

Ga het zelf ook maar eens toepassen :D

Is het af te raden om Dexaprine langer dan 2 maanden te gebruiken?
Ik ben namelijk erg tevreden over de resultaten én de bijwerkingen (GEEN!).

Terug
Naar boven