Fitness Seller

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Als je in je clean bulk zit en je wilt je vet percentage omlaag halen dan is cardio zeker noodzakelijk om je vet te verbranden, je moet natuurlijk wel zorgen dat je die dag voldoende calorieen binnen krijgt

Als je in je clean bulk zit en je wilt je vet percentage omlaag halen dan is cardio zeker noodzakelijk om je vet te verbranden, je moet natuurlijk wel zorgen dat je die dag voldoende calorieen binnen krijgt

Idd. Of om je vetpercentage laag "te houden"

Is het af te raden om Dexaprine langer dan 2 maanden te gebruiken?
Ik ben namelijk erg tevreden over de resultaten én de bijwerkingen (GEEN!).

Volgens mij stond op het potje niet langer dan 1 maand, maar misschien gold dat wel voor Blackburn.

Het lijkt mij in ieder geval heel goed om bijvoorbeeld eens per 2 weken ff te stoppen, voor 2 daagjes bijvoorbeeld.

Anders raak je er teveel aan gewend/gehecht en op deze manier laat je je lichaam nog een beetje gissen (my two cents a.k.a. broscience).

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 20:58 ----------

Hmm ik wil namelijk mn vp verlagen in de bulk, maar volgens mij is cardio niet per sé nodig, ga gewoon niet te hoog in kcals zitten en eet heel clean, zodat je relatief meer spier aanmaakt dan vet. Dit is zo vergezocht toch niet?

Mag ik je resultaten ervan weten?:)

Het zijn eerder bevindingen dan resultaten.

Enorm veel zin in beweging, je kan gewoon niet stil blijven zitten.
Ik ben op 1/05 met cardio begonnen en met lichte fitness als voorbereiding op een 3 dagen full-body training. Licht begonnen om te wennen en voor mn schouders waar ik bijna 1 jaar lang last heb gehad van een ontsteking, 1 jaar met ups en downs.

Ik was 82kg voor 1m79, wel eerder sportief gebouwd maar duidelijk te hoog vetgehalte.
Nu, na +-5 weken, 73,5kg én geen spierverlies, zelfs wat lichte winst al kan dat gezichtsbedrog zijn doordat ze duidelijker te zien zijn. Hoe dan ook een mooi resultaat.

Op niet-werkdagen: 2à3x cardio: 8km lopen, HIIT, 1,5 fietsen, voetbaltraining, etc...
Op werkdagen 1x cardio, meestal lopen op nuchtere maag.
3x/week lichte Full-Body, op 'rust'dagen enkel buikspieren.

Nu heb ik de laatste 5 weken wel maar 9 dagen moeten werken en dus veel cardio kunnen doen.

Van vrij ongezond naar heel gezond eten overgeschakeld met vrij veel eiwitten en weinig KH.

Dank u Dexaprine voor de motivatie, vooral de 1e 2 weken.

Volgens mij stond op het potje niet langer dan 1 maand, maar misschien gold dat wel voor Blackburn.

Het lijkt mij in ieder geval heel goed om bijvoorbeeld eens per 2 weken ff te stoppen, voor 2 daagjes bijvoorbeeld.

Anders raak je er teveel aan gewend/gehecht en op deze manier laat je je lichaam nog een beetje gissen (my two cents a.k.a. broscience).

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 20:58 ----------

Hmm ik wil namelijk mn vp verlagen in de bulk, maar volgens mij is cardio niet per sé nodig, ga gewoon niet te hoog in kcals zitten en eet heel clean, zodat je relatief meer spier aanmaakt dan vet. Dit is zo vergezocht toch niet?
Om aan te komen zul je sowieso boven je onderhoud moeten eten. En dan clean eten idd, maar als je wil zakken in vet percentage moet je wel cardioen is verder toch geen probleem gewoon aan wennen joh!

Ik zou zeggen, test gewoon uit en wat voor jou het beste werkt moet je doen. Ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe intensief je traint en hoe clean je eet. Met supersets verbrand je ook veel kcal

Heb net dexaprine besteld na veel gelezen te hebben. Heb nu ongeveer geschat een VP van 15% heb heel mijn eten aangepast nu 3 weken en ben al aardig wat vet kwijt.

Wat is het beste om sochtends eerst een pil in te nemen en dan te eten na een halfuurtje of andersom? En beginnen met een 1/4 of 1/2?

Heb net dexaprine besteld na veel gelezen te hebben. Heb nu ongeveer geschat een VP van 15% heb heel mijn eten aangepast nu 3 weken en ben al aardig wat vet kwijt.

Wat is het beste om sochtends eerst een pil in te nemen en dan te eten na een halfuurtje of andersom? En beginnen met een 1/4 of 1/2?

Op potje staat meteen na het ontwaken...

Bij Blackburn hadden ze ook iets dergelijks vermeld..daar zeiden ze zelfs dat je het beste een uur kan wachten met eten.

Dus leg een pilletje onder je kussen zou ik zeggen, kun je bij bij het gaan van de wekker er meteen 1 naar binnen proppen en nog ff blijven liggen om na een paar minuten je bed uit te vliegen :D

Geen moeite meer met opstaan :)

Sinds kort gebruik ik ook het supplement Dexaprine. Met de energieboost en vetverbranding heb ik geen klachten. Ik vraag me alleen af of meerdere gebruikers last hebben van de volgende bijwerking.. Mijn penis reageerd nogal heftig op Dexaprine. Na gebruik "krimpt" mijn penis vrij heftig. Na een uur of 5 verbeterd de situatie enigszins..
Hebben meer mensen hier last van? En heeft dit mogelijk invloed op de vruchtbaarheid?
Alvast bedankt!

Sinds kort gebruik ik ook het supplement Dexaprine. Met de energieboost en vetverbranding heb ik geen klachten. Ik vraag me alleen af of meerdere gebruikers last hebben van de volgende bijwerking.. Mijn penis reageerd nogal heftig op Dexaprine. Na gebruik "krimpt" mijn penis vrij heftig. Na een uur of 5 verbeterd de situatie enigszins..
Hebben meer mensen hier last van? En heeft dit mogelijk invloed op de vruchtbaarheid?
Alvast bedankt!

is volgens mij een bekend verschijnsel van DMAA die ook in dexaprine zit, google even op 1,3- (de rest weet ik niet meer) en je krijgt er gelijk een topic over.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 10:48 ----------

toch even een klein reviewtje van mij.

ik ben er erg tevreden over, ik was eerst erg sceptisch omdat alle burners toch vrij persoonlijk zijn, en 30 euro voor een student een aardig bedrag is.

tegen alle verwachtingen in dag nummer 1 een top dagje gehad. de euforie was geweldig!
de dagen erna nam het drugs achtige af tot gewoon een energie boost en drang om iets te doen.

dat is toch wel misschien een nadeel, ik moet iets te doen hebben, anders word ik gek :P

op trainingen gaat het erg lekker, alleen wel vaak last dat ik licht in mn hoofd ben.

mijn probleem van mijn nier is opgelost, had gewoon veel te weinig gedronken!

Nu heb ik precies wel last van de volgende neveneffecten namelijk pijn in mijn linker teelbal die dan doortrekt naar mijn linkerlies.. iemand met dezelfde klachten?

Waarom gebruik jij een fatburner met die stats? Ga eerst eens vreten.

Heb vanochtend een hele pil ingenomen, gelijk na wakker worden op een lege maag, 20 min daarna m'n eerste maaltijd gehad.
Nog steeds geen energie rush of 'euforisch gevoel', eigenlijk alleen maar de negatieve effecten (trillerig, draaierig, licht in hoofd bij opstaan etc). Baal ik wel redelijk van. Iemand nog tips qua inname etc die er misschien voor zouden kunnen zorgen dat de energie rush wel komt? Of ben ik er gewoon immuun voor ofzo :p

vandaag om 12.15 eerste halfje ingenomen. Om 12.45 begon het te werken. Superhyper en had echt gevoel dat ik wat moest doen was ook nerveus en onrustig ongeveer tot 14.15.

Daarna had ik gewoon energie. Ben om 14.45 gaan trainen tot 15.45 en had hele tijd energie en me spieren waren later vermoeid dan anders.

na de training niet ingekakt tot nu toe. ga nu weer leren. Ben benieuwd of ik kan slapen van8.

Heb minder hongergevoel en heb nog geen euforisch gevoel ervaren.

Heb vanochtend een hele pil ingenomen, gelijk na wakker worden op een lege maag, 20 min daarna m'n eerste maaltijd gehad.
Nog steeds geen energie rush of 'euforisch gevoel', eigenlijk alleen maar de negatieve effecten (trillerig, draaierig, licht in hoofd bij opstaan etc). Baal ik wel redelijk van. Iemand nog tips qua inname etc die er misschien voor zouden kunnen zorgen dat de energie rush wel komt? Of ben ik er gewoon immuun voor ofzo :p

Is een teken dat je teveel hebt ingenomen, je bent er nog niet aan toe om een hele te nemen.

Toen ik voor het eerst fatburners nam, begon ik met de volle dosis, had niet gelezen dat je moest opbouwen.

Ik voelde me klote, werd suf en depri, trillerig en naar. Ik dacht wat een k*tproduct!

Tijdje later weer geprobeerd, dosis langzaam opgebouwd en toen genoot ik ervan!

Is een teken dat je teveel hebt ingenomen, je bent er nog niet aan toe om een hele te nemen.

Toen ik voor het eerst fatburners nam, begon ik met de volle dosis, had niet gelezen dat je moest opbouwen.

Ik voelde me klote, werd suf en depri, trillerig en naar. Ik dacht wat een k*tproduct!

Tijdje later weer geprobeerd, dosis langzaam opgebouwd en toen genoot ik ervan!

Even met een halve capsule beginnen is inderdaad wel handiger ;)

- Eldert

ga je er ook van zweten btw?

Hele domme vraag, maar hoe groot is zo'n pil? Ik kan namelijk geen pillen slikken, tenzij ze redelijk klein zijn :(

Jij heb die pil niet nodig dus je hoeft hem niet te slikken ook.. Helemaal makkelijk!

Terug
Naar boven