AndroidHealthClinic

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Hele domme vraag, maar hoe groot is zo'n pil? Ik kan namelijk geen pillen slikken, tenzij ze redelijk klein zijn :(

Die pillen zijn best wel dik, een halfje dus ook.

Maar oefening baart kunst, datzelfde geldt voor pillen slikken.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 20:20 ----------

ga je er ook van zweten btw?

Je gaat zweten van de intensere inspanningen die je ermee neerzet, niet zozeer van het spul zelf IMO

Merkte dat ik wel veel meer zweette maar das logisch. Tijdens sporten was het heel erg dus gewoon veel drinken dan is alles okay. En deo spuiten:)

Hopelijk niet want ik zit nog op school(beetje irritant als je dan gaat zweten), krijg ze vandaag binnen :)

Die pillen zijn best wel dik, een halfje dus ook.

Maar oefening baart kunst, datzelfde geldt voor pillen slikken.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 20:20 ----------

Je gaat zweten van de intensere inspanningen die je ermee neerzet, niet zozeer van het spul zelf IMO

Merkte dat ik wel veel meer zweette maar das logisch. Tijdens sporten was het heel erg dus gewoon veel drinken dan is alles okay. En deo spuiten:)

Persoonlijk heb ik niet erg veel last van zweten, behalve dan is de sportschool;)

- Eldert

Jep dat bedoelde ik, als je niet sport ga je er niet uit jezelf van zweten, maar in de gym ga je er lekker hard op met bijkomende zweetproductie ;)
Ik ervaar hetzelfde effect, in rust is er totaal geen verschil.
En zweten is goed!

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 20:36 ----------

Heb net dexaprine besteld na veel gelezen te hebben. Heb nu ongeveer geschat een VP van 15% heb heel mijn eten aangepast nu 3 weken en ben al aardig wat vet kwijt.

Wat is het beste om sochtends eerst een pil in te nemen en dan te eten na een halfuurtje of andersom? En beginnen met een 1/4 of 1/2?
Zeker met een halfje beginnen!

Dagen dat ik cardio op mijn nuchtere maag doe wacht ik met Dexa tot pakweg 5 min voor het eten, anders word ik misselijk. 1x zelfs moeten overgeven, dat is niet fijn op je nuchtere maag...

Het is sowieso beter voor je maag als je de pil met wat voedsel inneemt, qua effect is er weinig verschil. Mss dat je de werking iets later begint te merken, dat is alles volgens mij.

(was ik trouwens vergeten te vermelden bij mijn mini-review hierboven)

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 20:38 ----------

Sinds kort gebruik ik ook het supplement Dexaprine. Met de energieboost en vetverbranding heb ik geen klachten. Ik vraag me alleen af of meerdere gebruikers last hebben van de volgende bijwerking.. Mijn penis reageerd nogal heftig op Dexaprine. Na gebruik "krimpt" mijn penis vrij heftig. Na een uur of 5 verbeterd de situatie enigszins..
Hebben meer mensen hier last van? En heeft dit mogelijk invloed op de vruchtbaarheid?
Alvast bedankt!

Euhm nee, bij mij is het effect omgekeerd! Al heeft dat mss te maken met mijn algemeen verbeterde fitheid.

Ooit Noxipro genomen en daar had ik dat wel mee, dikke bucht in vergelijking met Dexaprine.

even een update van mezelf!

Ik ben een goede maand geleden begonnen met fitness en heb toen me laten opmeten en mijn vetpercentage was 16.1% & spiermassa 42.1%, ik ben 1m71 groot en 17jaar oud.

Ik ben een week geleden begonnen met dexaprine te nemen (halve tablet elke dag), en heb mijn eetstijl licht aangepast naar water drinken, geen snoet,etc.. & als ook zondig ik nog soms door een pizza te eten.

Vandaag ben ik dan zonder veel verwachtingen me terug gaan laten opmeten en ik kwam het volgende uit;
Vetpercentage: 13%, dus 3.1% verminderd!
Spiermassa: 44.4%, 2.3% omhoog gegaan!

Dit wil dus zeggen dat dexaprine een degelijke vetverbrander is en tevens ook je spieren beschermt.

Ik ben alvast tevreden!

even een update van mezelf!

Ik ben een goede maand geleden begonnen met fitness en heb toen me laten opmeten en mijn vetpercentage was 16.1% & spiermassa 42.1%, ik ben 1m71 groot en 17jaar oud.

Ik ben een week geleden begonnen met dexaprine te nemen (halve tablet elke dag), en heb mijn eetstijl licht aangepast naar water drinken, geen snoet,etc.. & als ook zondig ik nog soms door een pizza te eten.

Vandaag ben ik dan zonder veel verwachtingen me terug gaan laten opmeten en ik kwam het volgende uit;
Vetpercentage: 13%, dus 3.1% verminderd!
Spiermassa: 44.4%, 2.3% omhoog gegaan!

Dit wil dus zeggen dat dexaprine een degelijke vetverbrander is en tevens ook je spieren beschermt.

Ik ben alvast tevreden!

Prachtig resultaat! Dexaprine is ook echt een topper!:D

- Eldert

Hoi,

Ben nu 3 dagen bezig met een kwartje te nemen.
Voel mij niet veel anders dan anders, wel ietsje meer energie en onderdrukt hongergevoel en een klein dipje bij het uitwerken al gaat dit wel snel over.
Heb om 6 uur en whey shake genomen om nog cardio te kunnen doen, want veel beter ging dan normaal.
Is dexaprine nu wel ongevaarlijk? Blijf wel voldoende drinken en eten tijdens het gebruik en ben al een kilotje kwijt.
En wanneer zal ik de dossis verhogen?

Hoi,

Ben nu 3 dagen bezig met een kwartje te nemen.
Voel mij niet veel anders dan anders, wel ietsje meer energie en onderdrukt hongergevoel en een klein dipje bij het uitwerken al gaat dit wel snel over.
Heb om 6 uur en whey shake genomen om nog cardio te kunnen doen, want veel beter ging dan normaal.
Is dexaprine nu wel ongevaarlijk? Blijf wel voldoende drinken en eten tijdens het gebruik en ben al een kilotje kwijt.
En wanneer zal ik de dossis verhogen?

Als je er niet heel veel van merkt zou ik een halve nemen.

mijn probleem van mijn nier is opgelost, had gewoon veel te weinig gedronken!

Nu heb ik precies wel last van de volgende neveneffecten namelijk pijn in mijn linker teelbal die dan doortrekt naar mijn linkerlies.. iemand met dezelfde klachten?

Ik heb dat ook en ook alleen de linkerbal, komt denk ik door de bijwerking dat de ballen bij gebruik optrekken naar de onderbuik en daardoor geirriteerd raken bij bewegen/sporten. Ik denk dat ik het alleen links heb omdat deze "van nature hoger hangt"...
Ik hou rekening met mijn houding bij bukken/zware halters optillen etc en dat help wel. Verder is Dexaprine een topper en een aanrader.

Ik nam vandaag een halve en voel me nog steeds goed, cardio ging haast moeiteloos en heb kleine lichte maaltijden gegeten^^

Hoelang kan ik het beste opbouwen met een halfje?

Had alleen de eerste dag dat ik echt ff druk was maar nu niet meer. Heb nu 4 dagen ene halfje ingenomen.

thanks

Ik gebruik al een week een halve pil!

Ik zou zeggen als je bij een halve niks meer voelt, overgaan naar een hele

Gisteren en vandaag voor het eerst een halve genomen en merk er eigenlijk helemaal niets van. Morgenochtend maar eens een hele proberen. :)

Hoelang kan ik het beste opbouwen met een halfje?

Had alleen de eerste dag dat ik echt ff druk was maar nu niet meer. Heb nu 4 dagen ene halfje ingenomen.

thanks
Zodra je niets meer voelt zou ik het iets opvoeren. Nooit mere dan maximaal 1 tablet.
Ik gebruik al een week een halve pil!
Goedzo! Laat je even weten wanneer je op een hele gaat en hoe je het ervaart?
Ik zou zeggen als je bij een halve niks meer voelt, overgaan naar een hele
Het beste advies! :)
Gisteren en vandaag voor het eerst een halve genomen en merk er eigenlijk helemaal niets van. Morgenochtend maar eens een hele proberen. :)
Zolang de werking er is kan een halve prima. Overgaan op een hele is een goed idee. :)

Succes allen,
Ralf

Hmm vreemd, zelfs met een hele pil merk ik helemaal niets van de genoemde effecten.

Vraagje, ik gebruik nu Fast Diet (2X2, rustig opgebouwd) en ga binnenkort overstappen op Dexaprine. Kan ik het best een maandje wachten ivm gewenning of direct overstappen op 1/2 pil dex?

Terug
Naar boven