MuscleMeat

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Hmm vreemd, zelfs met een hele pil merk ik helemaal niets van de genoemde effecten.

Gewoon meer blijven nemen :D

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 01:11 ----------

Vraagje, ik gebruik nu Fast Diet (2X2, rustig opgebouwd) en ga binnenkort overstappen op Dexaprine. Kan ik het best een maandje wachten ivm gewenning of direct overstappen op 1/2 pil dex?

Ja of ff een week rust. Inderdaad niet meteen van het ene middel in het andere springen wat mij betreft.

Net weer een hele genomen. Voor het eerst niet echt misselijk, wel dat 'zweverige' gevoel. Ik merk dat ik het wat warmer heb en een verhoogde hartslag.

Iemand interesse om een half potje over te nemen? Pm voor meer info.

Ik gebruik nu gewoon Fast Diet van jullie @bodyenfitshop. Maar ik merk er vrij weinig van? Moet ik maar over gaan op Dexaprine?

Als je reviews leest, kun je zien dat dit wel een topproduct is. Verder moet je niks, dat is aan jouw..

Persoons afhankelijk blijft het qua wat je voelt. Je hoeft geen "sides" te voelen...betekend niet dat het z'n werk niet doet. Gewoon ermee doorgaan. Resultaat zal er zijn.

Ene dag merk je ook meer dan de andere dag. Receptoren sensitiviteit wisselt nog wel eens.
Ik knal er elke dag 1 op nuchtere maag, had er gisteren 2 :D Lekker knallen op mn stage haha!

Maar dexaprine is nice ;)
Thanx for the special offer B&F

Krijg altijd opgeblazen buik van dexaprine, is dit normaal?
Voorderest werkt het top

Krijg altijd opgeblazen buik van dexaprine, is dit normaal?
Voorderest werkt het top
Ik heb precies het tegenovergestelde. Mijn buik wordt hartstikke plat en zelfs mijn tepels worden platter (normaal zijn die puffy).
Ik vermoed omdat het mijn vocht heel hard laat verdwijnen...

Trouwens, kan het veel kwaad dat je de tablet eerst kapot kauwt en vervolgens pas af slikt met veel water? Ik heb moeite met die dingen heel af te slikken.

Ik heb precies het tegenovergestelde. Mijn buik wordt hartstikke plat en zelfs mijn tepels worden platter (normaal zijn die puffy).

Trouwens, kan het veel kwaad dat je de tablet eerst kapot kauwt en vervolgens pas af slikt met veel water? Ik heb moeite met die dingen heel af te slikken.
kan geen kwaad natuurlijk, maar smaaktechnisch zou ik gewoon leren hoe je een tablet heel doorslikt :D

Ik moet echt vaak pissen ervan, dus het is zeker wel vocht afdrijvend idd.

Voor de mensen die dit in bulk willen gebruiken, het onderdrukt je etenslust heel erg, krijg niet veel naar binnen als ik dit gebruik. Dus lekker bewaren voor de cut.

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet echt vaak pissen ervan, dus het is zeker wel vocht afdrijvend idd.

Voor de mensen die dit in bulk willen gebruiken, het onderdrukt je etenslust heel erg, krijg niet veel naar binnen als ik dit gebruik. Dus lekker bewaren voor de cut.

Heb ik ook soms last van van dat vele toiletbezoekjes :p
En ben vandaag er weer met begonnen na een pauze van 1.5maand
Heb het gebruikt tot laatste week voor men wedstrijd heeft me toch echt wel geholpen

Kan iemand me vertellen wanneer ik deze pil zou moeten pakken? Ik zou Dexaprine gebruiken voor de vetverbrandende werking en dit in combinatie met cardio. Het probleem ik dat ik lange dagen klop op kantoor en enkel 's avonds aan cardio kan doen. Ik sta omstreeks 6u op, rij naar kantoor en ben meestal pas om 19u thuis. Rond 21u doe ik een uurtje cardio.

Ik las dat je Dexaprine het beste vlak na het ontwaken neemt, maar de vetverbrandende werking werkt volgens het doosje maar 8u. Als ik om 6u opsta en de pil neem, zou deze omstreeks 14u al uitgewerkt zijn... Heeft het dan nog effect als ik 's avonds om 21u aan m'n cardio oefening begin?
Of wat zou hier de ideale dosering zijn?

Slik het nu anderhalve maand.

Zou zeggen probeer eerst is een halve om 3 uur, om te kijken wat voor effect het op je heeft, hoger kan altijd natuurlijk!

TIP: Bij mij "activeert" de dexaprine weer bij het eten van veel koolhydraten of druivensuiker.

Naast de Dexaprine 2 maanden verpakking hebben we nu ook een 15 dagen probeerverpakking voor 14,90:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is natuurlijk ook altijd handig een probeer verpakking

Gister Dexaprine binnen gekregen,

Vandaag begonnen. Gelijk een hele tab genomen en daarna gaan sporten. Met sporten merkte ik vooral dat ik meer zweette. Nu 1,5uur later heb ik het gevoel dat het helemaal is uitgewerkt. Kan dit komen doordat ik +/- al 2 maanden op de noxipro sport? Of door mijn lengte en gewicht? Ik weeg op dit moment 111kg en ben 190cm. Ik ben nu al 22kg afgevallen en wilde dit erbij pakken voor sneller/beter resultaat.

Mijn trainingsschema is als volgt :

5 a 7 dagen per week
uur cardio
3kwartier kracht.

vetpercentage durf ik niet te zeggen. Bij fitforfree hebben ze alleen een elektronisch meet apparaat en ga er dus vanuit dat dit niet klopt.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
algemeen vraagje:

1ste pot dexaprine is op. Best even wachten vooraleer de volgende geopend wordt?

persoonlijke ervaring: inname bij ontwaken -> direct energie. Het onderdrukt inderdaad hongervoel soms vergeet ik de tijd en dus ook een maaltijd (10u of 15u). 2,5 week op vakantie geweest en letterlijk niets gedaan en dagelijks wijn gedronken. Bij terugkomst na 1 week terug actief te zijn, was VP op 18% dus... ik denk dat het wel gewerkt heeft :)

slaap problemen heb ik er niet van.

Kan iemand me vertellen wanneer ik deze pil zou moeten pakken? Ik zou Dexaprine gebruiken voor de vetverbrandende werking en dit in combinatie met cardio. Het probleem ik dat ik lange dagen klop op kantoor en enkel 's avonds aan cardio kan doen. Ik sta omstreeks 6u op, rij naar kantoor en ben meestal pas om 19u thuis. Rond 21u doe ik een uurtje cardio.

Ik las dat je Dexaprine het beste vlak na het ontwaken neemt, maar de vetverbrandende werking werkt volgens het doosje maar 8u. Als ik om 6u opsta en de pil neem, zou deze omstreeks 14u al uitgewerkt zijn... Heeft het dan nog effect als ik 's avonds om 21u aan m'n cardio oefening begin?
Of wat zou hier de ideale dosering zijn?

Is toch juist perfect, overdag heb je de vetverbrandende werking van je dexaprine.

's Avonds als de dexaprine eenmaal is uitgewerkt gooi je je verbranding weer omhoog met je cardio. Lijkt mij persoonlijk een hele goede aanpak.

Is toch juist perfect, overdag heb je de vetverbrandende werking van je dexaprine.

's Avonds als de dexaprine eenmaal is uitgewerkt gooi je je verbranding weer omhoog met je cardio. Lijkt mij persoonlijk een hele goede aanpak.

Yep! Het is een win/win situatie. Helemaal juist! Voeding op orde dan is het helemaal compleet.

Terug
Naar boven