XXL Nutrition

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

net een halve genomen. ik laat ook hier weten wat mijn ervaring is

Ik neem nu steeds een halve op een lege maag, zo'n 5 min daarna m'n whey + brinta.
Merk echter niks van de energie etc... alleen de laatste twee keer dat ik een hele nam heb ik niet kunnen trainen omdat ik me zo k*t voelde, en ben ik zelfs gaan slapen. Ook kreeg ik de dag daarna koortsuitslag (kan toeval zijn, idk)

Iemand tips over wat ik zou kunnen doen? Kan die energie wel gebruiken, maar merk er tot nu toe niks van.

Ik kan ernaast zitten, maar het lijkt mij dat je de werking 'verstoort' als je gelijk daarna een maaltijd neemt?

Ik neem 'm nu tussen 2 maaltijden in 's ochtends, zodat ik minimaal 45 minuten voor en na inname niets eet. Ik voel 'm altijd wel aardig :)

Ik kan ernaast zitten, maar het lijkt mij dat je de werking 'verstoort' als je gelijk daarna een maaltijd neemt?

Ik neem 'm nu tussen 2 maaltijden in 's ochtends, zodat ik minimaal 45 minuten voor en na inname niets eet. Ik voel 'm altijd wel aardig :)

Ja de 5 min is mijn inziens te kort. Ik zou gaan voor 20/30 min.

Bij mij werkt het ook heel goed.
ik neem meestal een half in smorgens en 4h later de andere helft,zo ben ik toch bijna 8h actief.
Ik heb een tijdje een eca-stack genomen,maar voor de honger is dit wel veel beter.
Het grote nadeel is dat ik nogal kort ingespannen word van dit,dit is bij ECA minder.
voor de rest is het zijn geld zeker waard!

Met Stacker 2 Blackburn moet je zelfs een uur wachten...ik weet niet wat ideaal is en wat precies de gedachte achter dit wachten is...maar t voelt wel chill.

Ik kan iedereen bij wie het product niet bleek te werken (euforisch gevoel, energie, geen honger,;...) aanraden het prodcut in te nemen zodra je wakker wordt, en pas iets eet na een uur. Enkel op die manier werkt het bij me en ik ben echt enorm ongevoelig voor de meeste supps. (door mijn rugproblemen heel veel medicijnen moeten slikken en ik denk dat dit voor een soort supergewenning heeft gezorgd).

Wil dit binnenkort ook gebruiken.
Hoe sterk is het? En als ik het in de ochtend neem rond 09:00 en pas om 22:00 train heeft het dan ook effect?

net een halve genomen. ik laat ook hier weten wat mijn ervaring is

heb na een half uurtje ook de andere helft van de pil maar genomen.
na het eten was ik een beetje misselijk. maar dit lag volgens mij meer aan de erwten die ik persee nog naar binnen moest stampen.

daarna gaan trainen en het ging lekker. hartslag was lekker hoog.
kwa energie viel het ietswat tegen. maar voelde me er wel lekker bij. beetje wazig gevoel. maar trainde lekker.

morgenochten eentje op de nuchtere maag nemen. kijken wat het doet:D

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 00:13 ----------

ps: heb ook een foto gemaakt. over een week maak ik een nieuwe foto kijken of ik al wat droger wordt

Wil dit binnenkort ook gebruiken.
Hoe sterk is het? En als ik het in de ochtend neem rond 09:00 en pas om 22:00 train heeft het dan ook effect?

Sommigen vinden het te sterk, anderen voelen er niks van. Neem een halve op een nuchtere maag en wacht 1 uur alvorens je iets eet of drinkt. Daarna goed eten en drinken en na twee uur keihard trainen. ALs je 's avond rond 22u00 traint zou ik het rond 18u00 uur nemen.

ik persoonlijk merk er niks van

heb na een half uurtje ook de andere helft van de pil maar genomen.
na het eten was ik een beetje misselijk. maar dit lag volgens mij meer aan de erwten die ik persee nog naar binnen moest stampen.

daarna gaan trainen en het ging lekker. hartslag was lekker hoog.
kwa energie viel het ietswat tegen. maar voelde me er wel lekker bij. beetje wazig gevoel. maar trainde lekker.

morgenochten eentje op de nuchtere maag nemen. kijken wat het doet:D

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 00:13 ----------

ps: heb ook een foto gemaakt. over een week maak ik een nieuwe foto kijken of ik al wat droger wordt
Ben benieuwd! Laat je ons even weten hoe het effect is?
ik persoonlijk merk er niks van
Je hoeft niet altijd wat te merken van de energie. Zolang het vetverbrandende werking er is, doet het product goed zijn werking ;)

Ralf

Ben benieuwd! Laat je ons even weten hoe het effect is?

Je hoeft niet altijd wat te merken van de energie. Zolang het vetverbrandende werking er is, doet het product goed zijn werking ;)

Ralf

Klopt! Heb dat al eerder geschreven in ongeveer dezelfde context. Het gaat om de werking als je het mij vraagt want daar koop je ten slotte het desbetreffende product voor. Een ieder kan anders reageren op een sup. Nogmaals het gaat om de werking and do your math;)

Gister dus een hele pil op nuchtere maag genomen. kwa energie was het wel lekker. en wat betreft ' hogere verbranding' te sick gewoon. ben een tijdje aan het vasten. word om 7:45 wakker en eet pas om 12 uur weer. maar nu MOEST en zou ik eten om 9:30!

Had wel wat lamme momentjes de dag door. Maar na het werk weer zo fit als een hoentje.

Vandaag overgeslagen. omdat ik gister iets te veel bier heb gedronken(slecht ik weet)

Straks om 12 uur flip ik er nog eentje. kijken wat dat gaat doen!

Kan niet wachten tot maandag om de fotos te vergelijken.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 10:41 ----------

Gister dus een hele pil op nuchtere maag genomen. kwa energie was het wel lekker. en wat betreft ' hogere verbranding' te sick gewoon. ben een tijdje aan het vasten. word om 7:45 wakker en eet pas om 12 uur weer. maar nu MOEST en zou ik eten om 9:30!

Had wel wat lamme momentjes de dag door. Maar na het werk weer zo fit als een hoentje.

Vandaag overgeslagen. omdat ik gister iets te veel bier heb gedronken(slecht ik weet)

Straks om 12 uur flip ik er nog eentje. kijken wat dat gaat doen!

Kan niet wachten tot maandag om de fotos te vergelijken.

Heb Dexaprine nu een paar dagen op hetzelfde moment genomen ('s ochtends anderhalf uur na m'n ontbijt, een uur voor m'n volgende eetmoment). Wat mij opvalt is dat de werking per dag kan verschillen, terwijl m'n voedingsschema exact gelijk is.

De ene dag krijg ik een lekkere energie-boost en voel ik me prima, de andere dag krijg ik rond 16:00 een keiharde crash, vandaag word ik zo'n 3 kwartier na inname ontzettend misselijk. Zal er maar mee moeten leren leven, want ik heb wel het idee dat het goed werkt. Die verhoogde hartslag voelt wel lekker moet ik zeggen :-)

Net eentje genomen na mijn middageten(eerste maal)
Voel nu de energie en de 'feelgood'
tijdbesef is een beetje weg. sta hier mee te bleren met de radio en als een idioot te dansen

voor mij smorges niet zo chill. na de eerste maaltijd na 16 uur vasten is voor mij tot zover het beste.
morgen nog is net voor het eten proberen, misschien is dat NOG beter.

Is het aan te raden dexaprine te gebruiken op dagen dat je niet naar de sportschool gaat? Ivm de energierush

Terug
Naar boven