AndroidHealthClinic

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

hoe oud moet je hiervoor zijn om de pil(en) te gebruiken?

en er sttaat ook dit ik heb het net gelezen is dit waar?

Stimulerende middelen zijn er in verschillende soorten en maten. Waar men in het dagelijks leven spreekt van ‘peppillen’ of speed, geven wetenschappers de voorkeur aan de verzamelnaam stimulantia.

Het is een verzamelnaam voor stoffen die sterk lijken op natuurlijke adrenaline en een vergelijkbare werking hebben. Voorbeelden zijn (in volgorde van oplopende sterkte) cafeïne, efedrine, fentermine en amfetamine. Ook combinaties komen voor, zoals CEA-cocktails (cafeïne, efedrine en aspirine). Van deze stimulantia komt alleen het milde cafeïne niet op de dopinglijst voor. Enkele stimulantia zijn al eerder aan bod gekomen bij de afslankmiddelen.

Het gebruik van stimulantia levert geen blijvend resultaat op.
Zodra men stopt met het gebruik, vliegen de kilo’s er weer aan. Het gebruik van stimulantia veroorzaakt bovendien zoveel stress voor het lichaam dat er allerlei spierafbrekende (katabole) processen worden opgestart en kan tot verslaving leiden.

hoe oud moet je hiervoor zijn om de pil(en) te gebruiken?

en er sttaat ook dit ik heb het net gelezen is dit waar?

Stimulerende middelen zijn er in verschillende soorten en maten. Waar men in het dagelijks leven spreekt van ‘peppillen’ of speed, geven wetenschappers de voorkeur aan de verzamelnaam stimulantia.

Het is een verzamelnaam voor stoffen die sterk lijken op natuurlijke adrenaline en een vergelijkbare werking hebben. Voorbeelden zijn (in volgorde van oplopende sterkte) cafeïne, efedrine, fentermine en amfetamine. Ook combinaties komen voor, zoals CEA-cocktails (cafeïne, efedrine en aspirine). Van deze stimulantia komt alleen het milde cafeïne niet op de dopinglijst voor. Enkele stimulantia zijn al eerder aan bod gekomen bij de afslankmiddelen.

Zodra men stopt met het gebruik, vliegen de kilo’s er weer aan. Het gebruik van stimulantia veroorzaakt bovendien zoveel stress voor het lichaam dat er allerlei spierafbrekende (katabole) processen worden opgestart en kan tot verslaving leiden.

Oke Stimulerende producten hebben ze het over (peppillen) nooit die term gehoord. daarna switchen ze al meteen naar speed een echte drug, dus ik neem daar van aan dat ze het in de zelfde catagorie vinden ?

*Het gebruik van stimulantia levert geen blijvend resultaat op* Jawel als je gezond eet.

*et gebruik van stimulantia veroorzaakt bovendien zoveel stress voor het lichaam* Stress voor het lichaam? nooit wat van gemerkt nooit iemand over gehoord.

*en kan tot verslaving * ? wtf echt totaal niet

Wat een grap dit. Tuurlijk, de efedrine kan een verslavende werking hebben, maar dat is met alles zo. Roken, drinken, snoep eten, gamen, etc.

En het levert geen blijvend resultaat op? Nee, niet bij mensen die nadat ze zijn afgevallen zich weer helemaal volproppen met patat en kroketten.

Dat hele "jojo-effect" is door dikkies in het leven geroepen om een excuus te hebben om weer dik te worden. In werkelijkheid heeft het gewoon te maken met een gebrek aan discipline om nu eens fatsoenlijk te gaan eten, i.p.v. het lichaam allerlei troep te voeren.

Als je altijd precies op onderhoud eet, of een klein beetje erover en een dag later een klein beetje eronder is het niet mogelijk om dikker te worden, energie die er niet is kan niet opgeslagen worden.

Hallo Bodyenfit,

Kan ik dexaprine combineren met een pre- workout zoals hard! ?

Wow.
Gisteren mijn eerste pil genomen. Zweten & trillen als een gek. Opbouwen is dus echt wel aan te raden :D

Allereerst complimenten voor de Body & Fitshop. Vaker besteld maar mag best nog eens gezegd worden dat communicatie en levering helemaal top is.

@Dexaprine; Vanmorgen na warming up eerste pil genomen, daarna ontbeten. Voel me nu (3 uur later) erg energiek, licht onrustig en heb een rush...heerlijk! Benieuwd of ik vanavond nog net zoveel nrg heb...:)

Hallo Bodyenfit,

Kan ik dexaprine combineren met een pre- workout zoals hard! ?
Kan wel. Alleen raad ik je aan om er wel mee op te passen. Aangezien je nogal veel stimulanten op een dag neemt. Als je erover kan, kan het gerust, heb je nog nooit eerder met stimulanten gewerkt, zou ik het absoluut niet doen. Dexaprine ook met 1 dag opbouwen he ;)
Wow.
Gisteren mijn eerste pil genomen. Zweten & trillen als een gek. Opbouwen is dus echt wel aan te raden :D
Een extreme werking van een extreem goede vetverbrander!;)
Allereerst complimenten voor de Body & Fitshop. Vaker besteld maar mag best nog eens gezegd worden dat communicatie en levering helemaal top is.

@Dexaprine; Vanmorgen na warming up eerste pil genomen, daarna ontbeten. Voel me nu (3 uur later) erg energiek, licht onrustig en heb een rush...heerlijk! Benieuwd of ik vanavond nog net zoveel nrg heb...:)
Bedankt voor je complimenten, waarderen we. We doen ook erg ons best. De pil werkt tot 8 uur en absoluut dat voel je later vandaag nog wel. Hoe is je training gegaan?

Ralf

• Topic Starter Topic Starter
Wow.

Daarom heb ik ook begonnen met 1pil en na tijdje off doe ik steeds trg maar een halve, vriendin van me had eens een hele gelijk genomen kwartier erna was ze aan zweven haha

net voor mijn eerste keer dexaprine bestelt en hopenlijk doet het bij mij wat het moet doen!

Alleen een paar vragen,

Ik lust niet veel qua eten en bij vele dieéten moet je sla met tomaten en roggenbrood enzo eten, maar is er ook een tussenweg wat gezond is maar ook een beetje normaal?

en wanneer kan ik het het beste innemen, moet op een normale schooldag om 6uur uit bed en half 8 in de bus, doe een las opleiding dus hopelijk heb ik geen last van trillingen ofzo en in een lashok zweet ik ook al behoorlijk van de warmte :p

Hallo,

Ik heb ook dexaprine, ik kan alleen niet zo goed van die grote pillen doorslikken (ook geen halve).
Als ik heb even in een glas water doe lost hij wel redelijk op en kan ik hem zo wegdrinken.
Mijn vraag is dus of dat minder of een slecht effect heeft als je het oplost en dan opdrinkt?

kheb nog een vraagje :loopband:

Jah bv een vriend van me merkte weinig van een halve pil, een hele pil merkte die dan net weer wel heel hard dus..
Ik wacht met geduld af wat het voor mij kan doen maar tot nu toe haal ik er aleen goede resultaten met dus :D

nog iets: kheb nu juist een anabole kuur gedaan met M-dron en dianabol 15mg ( pillen)
vanaf volgende week na-kuren met kre-alkaline, zou ik dat dan nog met Dexaprine kunnen combineren of beter w8ten tot de na-kuur en kre-alkaline gedaan is?

net voor mijn eerste keer dexaprine bestelt en hopenlijk doet het bij mij wat het moet doen!

Alleen een paar vragen,

Ik lust niet veel qua eten en bij vele dieéten moet je sla met tomaten en roggenbrood enzo eten, maar is er ook een tussenweg wat gezond is maar ook een beetje normaal?

en wanneer kan ik het het beste innemen, moet op een normale schooldag om 6uur uit bed en half 8 in de bus, doe een las opleiding dus hopelijk heb ik geen last van trillingen ofzo en in een lashok zweet ik ook al behoorlijk van de warmte :p

Zyn best veel andere groenten die je kunt eten hoor zoals brocoli,..
Staan paar sticky's hiervan op het forum :)

Zyn best veel andere groenten die je kunt eten hoor zoals brocoli,..
Staan paar sticky's hiervan op het forum :)

ja maar ik ben nogmaar 18 en thuis wonend dus eet gewoon mee met mijn ouders dus kan dat niet echt zelf bepalen! wel wat ik snack en ochtend en middag eten alleen geen idee wat ik dan moet nemen,

ja maar ik ben nogmaar 18 en thuis wonend dus eet gewoon mee met mijn ouders dus kan dat niet echt zelf bepalen! wel wat ik snack en ochtend en middag eten alleen geen idee wat ik dan moet nemen,

Lees even de voeding sticky's door dan, en vraag evt aan je ouders of ze wat voor je kunnen meenemen extra van de winkel of ga zelf mee :)

Kan ik Dexaprine dus ook oplossen en opdrinken of vermindert dat het effect?

nog iets: kheb nu juist een anabole kuur gedaan met M-dron en dianabol 15mg ( pillen)
vanaf volgende week na-kuren met kre-alkaline, zou ik dat dan nog met Dexaprine kunnen combineren of beter w8ten tot de na-kuur en kre-alkaline gedaan is?

We've got a troll!

Alleen een paar vragen,

Je zou eens kunnen kijken naar de Mass Perfection. Een hele lekkere, voedzame shake die bomvol bouwstoffen zit. Is heel leuk om dit tussen de middag te nemen. Stukken brood met kipfilet/tonijn is ook altijd goed.
Hallo,

Ik heb ook dexaprine, ik kan alleen niet zo goed van die grote pillen doorslikken (ook geen halve).
Als ik heb even in een glas water doe lost hij wel redelijk op en kan ik hem zo wegdrinken.
Mijn vraag is dus of dat minder of een slecht effect heeft als je het oplost en dan opdrinkt?
Kun je gerust oplossen in water en opdrinken. Het heeft geen invloed op de werking ;)

Ralf

Je zou eens kunnen kijken naar de Mass Perfection. Een hele lekkere, voedzame shake die bomvol bouwstoffen zit. Is heel leuk om dit tussen de middag te nemen. Stukken brood met kipfilet/tonijn is ook altijd goed.

Kun je gerust oplossen in water en opdrinken. Het heeft geen invloed op de werking ;)

Ralf

Wel een held. Ik nam er eentje in....maar duurde ff met het water.....pffffffff.....samen getrokken bek zeg, habababababaha

Terug
Naar boven