MuscleMeat

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Ik slik al geruime tijd dit goedje en het werkt prima voor mij. Nu heb ik een vriend dit middel ook aangeraden en hij vind het ook een prima werking hebben alleen heeft hij last van een vieze ammoniak geur die over hem heen heerst sinds hij dexa gebruikt. Iemand enig idee wat hier de oorzaak van is?

Ik slik al geruime tijd dit goedje en het werkt prima voor mij. Nu heb ik een vriend dit middel ook aangeraden en hij vind het ook een prima werking hebben alleen heeft hij last van een vieze ammoniak geur die over hem heen heerst sinds hij dexa gebruikt. Iemand enig idee wat hier de oorzaak van is?
Dat duidt over het algemeen op het verbranden van spiermassa, niet bepaald een direct gevolg van dit product, tenzij hij verder misschien heel beroerd eet?

Dat duidt over het algemeen op het verbranden van spiermassa, niet bepaald een direct gevolg van dit product, tenzij hij verder misschien heel beroerd eet?

Daar zit je natuurlijk niet op te wachten gebruik je ook Muscle protect?

Heb net Tested Burner Tested Nutrition besteld maar misschien is deze ook goed voor in de toekomst.

Gr Ries

Daar zit je natuurlijk niet op te wachten gebruik je ook Muscle protect?

Heb net Tested Burner Tested Nutrition besteld maar misschien is deze ook goed voor in de toekomst.

Gr Ries
"Muscle protect" gaat je ook niet helpen als je heel beroerd eet...

Thnx, ik zal het hem doorgeven denk dat hij inderdaad beroerd eet haha.

Wel een held. Ik nam er eentje in....maar duurde ff met het water.....pffffffff.....samen getrokken bek zeg, habababababaha

Wat bedoel je, dat als je het opdrinkt dat dan je bek samentrekt? :P

Ik doe gewoon me neus dicht en dan drinken en dan nog wat water erachteraan om het weg te spoelen want het smaakt wel heel beroerd XD

ik heb nu 4 dagen een halve gepakt, zweet wa harder maar voor de rest voel ik nog niet zoveel,kan ik morgen al een hele pakken?

Ik heb net de pillen binnen gekregen en jeez wat stinken ze! maar meestal betekend dat dat het goed spul is :p wel jammer dat ik het verkeerde kado erbij kreeg,,,

zal vanaf morgen beginnen want moet 5uur werken en straks doet het iets raars hehe

heb nog even twee vragen,

Ik ga vanavond om 7uur trainen ongeveer tot 9uur, moet ik het dan pas om 1 a 2uur innemen?

en heb morgen feestje met natuurlijk veel drank, is het dan beter dat ik die dag even geen pil neem?

Ik zou het nog eerder pakken want ik merk als ik het rond 1/2 uur neem dat ik de hele nacht geen oog dicht doe. Gisteren ook weer ik had echt ff zin in wat extra energie dus dexje gegooid rond 1 uur ik heb vannacht geen oog dicht gedaan :( En als ik het rond 10 uur smorgens pak heb ik snachts nergens last van maarja het kan ook per persoon verschillend zijn..

En als je een feestje hebt kun je het toch gewoon nemen? Dan pak je het ook gewoon smorgens dan is het rond de tijd dat iedereen lazurus is wel uitgewerkt :)

Maar dan haal ik de 9uur niet als ik het nu inneem? of werkt het langer dan de 8uur :p

ik ben 1.75m en weeg 78kg , heb namelijk een redelijk dik buikje en die wil ik kwijt , is Dexaprine - iForce Nutrition dan een goeie oplossing voor mij ?

Voor mijn gevoel werkt het langer dan 8 uur

Net op de weegschaal gaan staan:
79,0 kilo
40,6% spier (geen krachttraining meer gedaan, alleen cardio)
21,2% vet (niet vet gegeten, maar kan liggen aan de 6 pilsjes gister op het terras)
52,6% vocht
(dit was trouwens na het ontbijten, 2 worstenbroodjes en 3 haringen)

Ben dus wel wat kwijt, maar heb gister bv. alleen maar drinkontbijt plus een medium bordje chili con carne op, en dat was het.
We zullen zien hoe het over een paar dagen is ;)

Update:
Na het ontbijt(3 haringen, 1 boterham met boterhammenworst) op de weegschaal gaan staan:
77,3 kilo
40,3% spier
21,5% vet
52,1% vocht

Vetgehalte gaat dus omhoog, maar gewicht omlaag. Snap ik echt geen bal van, ik eet helemaal niet vet. Laatste paar dagen spruitjesstamp, biefstuk met aardappeltjes en salade op en dat was het. Twee dagen heb ik zelfs alleen een boterham gegeten als avondeten.

Ook heb ik sinds de laatste post minimaal 3 keer een half uur gecardio't, volgens de machine 350 calorieën per sessie verbrand.
Het is mij dus een raadsel waarom mijn vetgehalte omhoog blijft gaan, voordat ik met de dexaprine begon at ik voor het slapen gaan nog vaak shoarma en allerlei vette zooi, en nu doe ik dat niet meer en dan gaat m'n vetgehalte omhoog...:dunno:

Ga eens die sticky's lezen en begin met het maken van een voedingsschema en slik daarbij de dexa want zo werkt het niet. Denk je dat het gezond is om alleen als avondeten een boterham te eten?

Update:
Na het ontbijt(3 haringen, 1 boterham met boterhammenworst) op de weegschaal gaan staan:
77,3 kilo
40,3% spier
21,5% vet
52,1% vocht

Vetgehalte gaat dus omhoog, maar gewicht omlaag. Snap ik echt geen bal van, ik eet helemaal niet vet. Laatste paar dagen spruitjesstamp, biefstuk met aardappeltjes en salade op en dat was het. Twee dagen heb ik zelfs alleen een boterham gegeten als avondeten.

Ook heb ik sinds de laatste post minimaal 3 keer een half uur gecardio't, volgens de machine 350 calorieën per sessie verbrand.
Het is mij dus een raadsel waarom mijn vetgehalte omhoog blijft gaan, voordat ik met de dexaprine begon at ik voor het slapen gaan nog vaak shoarma en allerlei vette zooi, en nu doe ik dat niet meer en dan gaat m'n vetgehalte omhoog...:dunno:
Ga eens naar de voeding sectie en lees de stickies door en maak een voedingsschema, en blijf van de supplementen af. Je verspild zo geld.

Ik heb om half 2 voor de 1e keer een halfje genomen en merkte er niet veel van, had wel wat meer energie zo voelde het en moest vaker naar de wc maar merkte er niks van dat het de honger stilt of droge mond enz, maar toen ik ging fitnesse begon het wel ineens te werken en had ineens grote pupillen en voelde veel energie en kon ook meer, beetje apart,,, had ook niet last van extreem zweten ofzo. misschien moet het nog inwerken na een paar dagen ofzo?

ik ben 1.75m en weeg 78kg , heb namelijk een redelijk dik buikje en die wil ik kwijt , is Dexaprine - iForce Nutrition dan een goeie oplossing voor mij ?

Ja daf is het zeker. Wel is het zo dat je dat buike je vanzelf hebt gekregen en dus ook niet vanzelf met alleen maar dexaprine. Je afsfemming van voeding is het allerbelangrijkste in comb met dexa.

Terug
Naar boven