XXL Nutrition

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Ik ben er mee gestopt. Teveel negatieve invloed op mijn geslachtsdeel.
Verder werkte het wel goed... Jammer.

Probeer de nieuwe versie anders, deze is zonder 1,3dim. ;)
Ok thanks. Die ga ik eens proberen!
Wat 1,3 dim betreft: Nooit meer! Ik heb eindelijk het licht gezien, helaas wel met mijn penis... ;) Die 1,3 dim komt er niet meer in.

De klachten zijn overigens wel weer verdwenen nu ik gestopt ben. Gelukkig niet permanent.

Ja daf is het zeker. Wel is het zo dat je dat buike je vanzelf hebt gekregen en dus ook niet vanzelf met alleen maar dexaprine. Je afsfemming van voeding is het allerbelangrijkste in comb met dexa.

Reus, vroeg me af of je soms gesponsord wordt door body en fitshop? :rolleyes:

bleef er niks van over ? :p

nee bedoelde op die reactie van bradpit over zijn penis,

haha oke wel appart dat dan binnenkort DMAA gebanned gaat worden

DMAA
1,3-dimethylamylamine
dimethylamylamine
methylhexanamine
4-methyl-hexaan-2-amine
4-methyl-2-hexaanamine
4-methyl-2-hexylamine
2-amino-4-methylhexaan
1,3-dimethylpentylamine
geraniumextract
geranamine

wat nu ? moeten we ons er bij neer leggen of... aangezien jullie niet de nieuwe versie van dexaprine aanbieden

• Topic Starter Topic Starter
Ja daf is het zeker. Wel is het zo dat je dat buike je vanzelf hebt gekregen en dus ook niet vanzelf met alleen maar dexaprine. Je afsfemming van voeding is het allerbelangrijkste in comb met dexa.

Klopt, voeding moet ook goed zitten dit icm goede training om optimaal resultaat te hebben

ik heb het nu 3x ingenomen maar merk er echt helemaal niks van?

ik heb het nu 3x ingenomen maar merk er echt helemaal niks van?
Het resultaat van een fatburner merk je natuurlijk ook niet naar 3 dagen. Sommige mensen merken de energie oid niet van de Dexaprine maar als je dit blijft slikken, zullen de vetverbrandende kenmerken van de Dexaprine absoluut werken. Waardoor je sneller afvalt.

Ralf

Haha, Dexaprine had nog een heftiger effect dan met -20 naakt buiten gaan staan... Een erectie houden was ook lastiger, en dat lag niet aan het vrouwtje. En soms pijnlijke ballen.

Dit was alleen een paar uur, hoogstens 2 dagen schat ik, na het nemen van Dexaprine. Nu heb ik nergens meer last van ;)

Haha, Dexaprine had nog een heftiger effect dan met -20 naakt buiten gaan staan... Een erectie houden was ook lastiger, en dat lag niet aan het vrouwtje. En soms pijnlijke ballen.

Dit was alleen een paar uur, hoogstens 2 dagen schat ik, na het nemen van Dexaprine. Nu heb ik nergens meer last van ;)

Ik verdraag ook NIKS met 1.3.... in.

Maat van me had vorige week Dexaprine gekocht, meteen 1 pil genomen omdat hij de bijsluiter niet had gelezen, zen vriendin ook 1 gegeven. onderweg naar de gym zegt die , pfff voel me zo raar man... Ik zei zal wel van de Superpump zijn ofzo.

Even later in de gym werd hij wittig rond zen ogen en toonde zelf wat beigig :D halfuur later was hij gewoon TE fel , echt scheef aan het gaan, trillen enz ik was me ziek aan het lachen :D

17.30h bericht van zen vriendin, die lag knock out op bed en had moeten kotsen (vriendin nooit getraind noch een supp genomen :D)

Dus ik dag erna een halve cap genomen tot gisteren. Heb het nu dag of 5-6 geprobeerd, ik word er eigenlijk vrij raar van, moe en tegelijkertijd opgejaagd en libido crash ongekend. Nu las ik net op B&F dat er 1.3... shizzle inzit dus voor mij no more. Elk product waar dit inzit krijg ik rare bijwerkingen van en men libido zakt van geweldig naar ondermaats :D

@ Body en fit , zit er 1,3-dimethylamylamine in Intimidate ? Aangezien deze Dexaprine zo goed werkt ben ik wel nieuwsgierig naar Intimidate maar niet als er 1.3 inzit ?

Nee hoor, de Intimidate bevat enkel 99% Pure N-Methyl-D-Aspartic Acid.

Ralf

hmm net voor 1e keer hele pil genomen, om 2uur ingenomen en half 3 begon ik best hyper te worden, maar moest om 5uur werken en kreeg om mijn werk dikke maagpijn en beetje duizeligheid enzo, was me baas niet blij mee want was beetje traag :p

hmm net voor 1e keer hele pil genomen, om 2uur ingenomen en half 3 begon ik best hyper te worden, maar moest om 5uur werken en kreeg om mijn werk dikke maagpijn en beetje duizeligheid enzo, was me baas niet blij mee want was beetje traag :p

Probeer een 2x een halve pil;)

Eldert

achter elkaar of tijdje ertussen? ik deed 2x de helft maar wel achter elkaar,

achter elkaar of tijdje ertussen? ik deed 2x de helft maar wel achter elkaar,

een tijdje ertussen word er bedoeld bijv. om 08.00 uur en een halve om bijv. 12.00/13.00/1400. uur

Probeer de nieuwe versie anders, deze is zonder 1,3dim. ;)

nieuwe versie ??

anyways ik wil ook wel even wat kwijt over dexaprine (egt lang gelede dat ik hier gepost heb btw ^^)

ook besteld bij B&F shop.nl Goeie service :)

ik ben nu 4 dagen begonnen met een kwart meteen halfuur later na het opstaan, (lege/nuchtere maag)

-ik krijg energie wat wisselt, soms ook weer even moe...het lijkt erop dat je je eigen lichaamelijk (of geestelijk kan ook) je gewoon flink moet bezig houden anders voel je eigen "beetje" tot ook regelmatig "flink" opgejaagd.
[athans bij mij]

tot nu toe zover vind ik het niet zo prettig spul maar ik neem nu za zo -dag even nix en maandag om de dag een kwart kijken hoe dat gaat kijken of het ga wennen.

ik heb dit genomen om weer meer energie te krijgen en op te bouwen weer terug naar de sportschool te gaan. ik train nu thuis heb vele KG's aan schijven halters bankjes etc.
Ook om ver te verbranden en af te vallen uiteraard.

ik ben 28jr oud en heb van me 15e jr tot me 18e jr oud verdovende middelen gebruikt en dus ook speed/amphetamine, en moet zeggen dat de hele werking tog verdomd veel op speed/amphetamine lijkt.

ik hoop dat die nare bijwerkingen verdwijnen na langer gebruik want die kans is er meestal altijd wel met dit soort middelen.

ik heb ook voor een maat besteld die zal morgen miss ofzo ermee beginnen miss laat ik nog horen wat die ervan vond want ik zelf ben wel benieuwd hij heeft ADHD en dit soort stimulerende middelen werken normaal gesproken juist goed bij mensen met ADHD

ik heb vandaag om 16.00u ingenomen (was om pas 15u wakker) en zit klaarwakker op de bank en ben wel wat moe maar tussen me oren kan ik zo 500 boeken schrijven :P

dit is de 4e dag weet nog niet hoe het slapen zal vergaan maar had tot nu toe alleen de eerste dag/keer anderhalf uur nodig om in slaap te vallen normaal 5min. wel bleef ik gewoon lekker doorslapen. de andere 2 dagen erna geen problemen gehad. Ook die focus die ze omschrijven is 100% aanwezig de gehele dag bij mij.

Nu nog een vraag als ik in de spiegel kijk zie ik ook dat mijn pupillen groter zijn als normaal dit was bij xtc & speed ook...iemand dat nog meer opgevallen bij je zelf ?

zijn er nog meer ex-gebruikers (van verdovende middelen) met de zelfde mening/gevoel ??

Groetjes

Laatst bewerkt:

Ja er komt een nieuwe versie aan zonder 1,3dim omdat dit stofje niet meer verkocht mag worden.
XXL Nutrition verkoopt de nieuwe versie al.
Body&fitshop krijgt de nieuwe versie in de 1ste week van september. (maar deze verkopen eerst de oude versie tot ie uitverkocht is denk ik.)
Ben vandaag begonnen met het innemen van Dexaprine, en zal eens kijken of me pupillen er groter van worden. Zal het Dan hier wel vermelden :)

Ja er komt een nieuwe versie aan zonder 1,3dim omdat dit stofje niet meer verkocht mag worden.
XXL Nutrition verkoopt de nieuwe versie al.
Body&fitshop krijgt de nieuwe versie in de 1ste week van september. (maar deze verkopen eerst de oude versie tot ie uitverkocht is denk ik.)
Ben vandaag begonnen met het innemen van Dexaprine, en zal eens kijken of me pupillen er groter van worden. Zal het Dan hier wel vermelden :)

oke.....dan zal ik die later ook eens uitproberen :)

oke bedankt;)

Terug
Naar boven