Fitness Seller

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

hahaha ik heb nog een oud potje :)

Er is helaas straks niets meer te krijgen met DMAA, dat geeft een burner of booster toch net dat beetje extra.

Een goed alternatief voor de oude Dexaprine is Energize!, maar hoelang die nog te krijgen zal zijn durf ik niet te voorspellen ook.

Jammer maar ik ben ervan overtuigd.Dat de supp creators weer met iets nieuws komen.

Hey,

Ik zou ook willen beginnen met Dexaprine, of dergelijke. Maar ik vroeg me af of in mijn geval 1 pil in de ochtend ook het beste is. Ik ga overdag nog voltijds naar school, en ga pas na men avond maal trainen (19 a 20uur).

Is dit dan wel een goed product voor me? Ga ik dan niet heel de dag hyper actief in school zitten, en 's avonds met de training er misschien niet zo veel meer van merken? Of zie ik het verkeerd in?

Thanks,

grtz

Hey,

Ik zou ook willen beginnen met Dexaprine, of dergelijke. Maar ik vroeg me af of in mijn geval 1 pil in de ochtend ook het beste is. Ik ga overdag nog voltijds naar school, en ga pas na men avond maal trainen (19 a 20uur).

Is dit dan wel een goed product voor me? Ga ik dan niet heel de dag hyper actief in school zitten, en 's avonds met de training er misschien niet zo veel meer van merken? Of zie ik het verkeerd in?

Thanks,

grtz

het blijft een gok.....echt iedereen reageer er weer anders op !

het verstandigste blijft na het wakker worden in-nemen zoals het ook aanbevolen wordt door de makers van het product.

Ja er komt een nieuwe versie aan zonder 1,3dim omdat dit stofje niet meer verkocht mag worden.
XXL Nutrition verkoopt de nieuwe versie al.
Body&fitshop krijgt de nieuwe versie in de 1ste week van september. (maar deze verkopen eerst de oude versie tot ie uitverkocht is denk ik.)
Ben vandaag begonnen met het innemen van Dexaprine, en zal eens kijken of me pupillen er groter van worden. Zal het Dan hier wel vermelden :)

Ik heb na het innemen de eerste paar uren best grote doppen :p en 1e keer wanneer ik hele innam voelde ik me dik hyper en na paar uur dikke maagpijn onder het werk en krampen in me zij,,, maybe niet goed om meteen een hele sochtends tenemen? zal straks halfje nemen en vanmiddag de andere,

Dat is slim van je.Soms moet je even je lichaam laten wennen

maar ik nam eerst 5x die halve, toen nam ik 1x de hele en meteen veel energie wat ik alleen de 1e keer bij de halve had, nu weet ik dus niet of ik beter ineenkeer de hele kan nemen of in twee delen op de dag, want ik gok dat me lichaam niet echt reageert op een halve,,,

Dan zou ik gewoon een hele pakken kijk hoe je reageert.Het is niet altijd zo dat je wat hoeft te voelen om te weten dat het werkt

ik had laatst voor de 1e keer een hele genomen en meteen hyper maar na paar uur echt erge maagpijn en krampen, moet vanmiddag werken dus is een beetje een gok :p wil daar niet weer met maagpijn aankomen hehe

Ja het is even aanvoelen.Mijn vriendin pakt in de ochtend een halve en in de avond een halve.En heeft dan nergens last van.Terwijl andere een hele pakken en nergens last van hebben.Dit komt door je tolerantie

Vorige week maandag de 830mg variant gekregen en ook al gebruikt, afgelopen vrijdag de 1,3dim variant ontvangen en nu 3x gebruikt. Moet zeggen dat ik tot nu toe meer energie krijg van de nieuwe variant zonder 1.3dim.

Echter misschien moet ik wennen aan de 1.3dim? Nog nooit eerder een supplement gebruikt met 1.3dim erin, gebruik 1 tablet per dag in de ochtend.

Edit: Misschien komt het omdat ik na inname op lege maag 30 minuten later wat ging eten. Heb vandaag de pil ingenomen en ook nog een kop goed hete groene thee genomen en het ontbijt uitgesteld tot 1 uur na opstaan. Misschien dat dit nog verschil maakt qua opname.

Laatst bewerkt:
Het is misschien al eens gevraagd maar weet iemand of het kwaad kan als je na de 2maanden voorraad nog verder blijft nemen. Ik neem tijdens de week elke dag 1 pil, weekends niet.
Of kan ik toch beter een paar weken pauzeren vooraleer aan het 2de potje te beginnen ???

Het is misschien al eens gevraagd maar weet iemand of het kwaad kan als je na de 2maanden voorraad nog verder blijft nemen. Ik neem tijdens de week elke dag 1 pil, weekends niet.
Of kan ik toch beter een paar weken pauzeren vooraleer aan het 2de potje te beginnen ???

Denk je dat het verstandig is om maandenlang stimulanten te slikken?

Ligt voornamelijk aan de doseringen.

Ik neem elke weekdag 1 pil (halve in ochtend en halve na middag). Ik drink doorheen de dag ongeveer 3liter water. Tijdens weekends/vakantie en wanneer ik niet moet werken neem ik geen.
Ik neem ze hoofdzakelijk tegen het hongergevoel en tegen spierverlies. Van de 'simulant' of energierush merk ik ook niet echt iets.
De vraag is of het schadelijk is voor nieren/lever/...

Ik neem elke weekdag 1 pil (halve in ochtend en halve na middag). Ik drink doorheen de dag ongeveer 3liter water. Tijdens weekends/vakantie en wanneer ik niet moet werken neem ik geen.
Ik neem ze hoofdzakelijk tegen het hongergevoel en tegen spierverlies. Van de 'simulant' of energierush merk ik ook niet echt iets.
De vraag is of het schadelijk is voor nieren/lever/...

Hoe lang achtereen gesloten heb je genomen? Dus zonder pauze?

Dat je er niks van merkt wil niet zoveel zeggen.. ga maar eens een weekje stoppen en kijk hoe futloos je bent. Je zorgt wel degelijk voor een afhankelijkheid als je het heel lang achter elkaar gebruikt, zoals bij elke stimulant.

Hoe lang achtereen gesloten heb je genomen? Dus zonder pauze?

Heb nu bijna 1 potje opgebruikt. 60 doseringen per pot. Neem enkel ma-vrij, dus 20 in juni, 5 in juli (3weken verlof niet), 20 in augustus en al 9 in september.
Tijdens het verlof overigens niets gemerkt van het stoppen, dus geen crash of down gevoel gehad.

Terug
Naar boven