Fitness Seller

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Heb nu bijna 1 potje opgebruikt. 60 doseringen per pot. Neem enkel ma-vrij, dus 20 in juni, 5 in juli (3weken verlof niet), 20 in augustus en al 9 in september.
Tijdens het verlof overigens niets gemerkt van het stoppen, dus geen crash of down gevoel gehad.

Geen probleem! Kun je gerust mee verder gaan.

een tijdje ertussen word er bedoeld bijv. om 08.00 uur en een halve om bijv. 12.00/13.00/1400. uur

nieuwe versie ??

anyways ik wil ook wel even wat kwijt over dexaprine (egt lang gelede dat ik hier gepost heb btw ^^)

ook besteld bij B&F shop.nl Goeie service :)

ik ben nu 4 dagen begonnen met een kwart meteen halfuur later na het opstaan, (lege/nuchtere maag)

-ik krijg energie wat wisselt, soms ook weer even moe...het lijkt erop dat je je eigen lichaamelijk (of geestelijk kan ook) je gewoon flink moet bezig houden anders voel je eigen "beetje" tot ook regelmatig "flink" opgejaagd.
[athans bij mij]

tot nu toe zover vind ik het niet zo prettig spul maar ik neem nu za zo -dag even nix en maandag om de dag een kwart kijken hoe dat gaat kijken of het ga wennen.

ik heb dit genomen om weer meer energie te krijgen en op te bouwen weer terug naar de sportschool te gaan. ik train nu thuis heb vele KG's aan schijven halters bankjes etc.
Ook om ver te verbranden en af te vallen uiteraard.

ik ben 28jr oud en heb van me 15e jr tot me 18e jr oud verdovende middelen gebruikt en dus ook speed/amphetamine, en moet zeggen dat de hele werking tog verdomd veel op speed/amphetamine lijkt.

ik hoop dat die nare bijwerkingen verdwijnen na langer gebruik want die kans is er meestal altijd wel met dit soort middelen.

ik heb ook voor een maat besteld die zal morgen miss ofzo ermee beginnen miss laat ik nog horen wat die ervan vond want ik zelf ben wel benieuwd hij heeft ADHD en dit soort stimulerende middelen werken normaal gesproken juist goed bij mensen met ADHD

ik heb vandaag om 16.00u ingenomen (was om pas 15u wakker) en zit klaarwakker op de bank en ben wel wat moe maar tussen me oren kan ik zo 500 boeken schrijven :P

dit is de 4e dag weet nog niet hoe het slapen zal vergaan maar had tot nu toe alleen de eerste dag/keer anderhalf uur nodig om in slaap te vallen normaal 5min. wel bleef ik gewoon lekker doorslapen. de andere 2 dagen erna geen problemen gehad. Ook die focus die ze omschrijven is 100% aanwezig de gehele dag bij mij.

Nu nog een vraag als ik in de spiegel kijk zie ik ook dat mijn pupillen groter zijn als normaal dit was bij xtc & speed ook...iemand dat nog meer opgevallen bij je zelf ?

zijn er nog meer ex-gebruikers (van verdovende middelen) met de zelfde mening/gevoel ??

Groetjes

Ja ook ik heb in mijn jeugd wel is een foutje gemaakt en ik ben met je eens dat het erg vergelijkbaar is met Amphetamine. Dit was het doel ook van de makers heb ik gelezen op een amerikaanse site. Met succes!

Ik neem elke weekdag 1 pil (halve in ochtend en halve na middag). Ik drink doorheen de dag ongeveer 3liter water. Tijdens weekends/vakantie en wanneer ik niet moet werken neem ik geen.
Ik neem ze hoofdzakelijk tegen het hongergevoel en tegen spierverlies. Van de 'simulant' of energierush merk ik ook niet echt iets.
De vraag is of het schadelijk is voor nieren/lever/...
Je neemt Dexaprine tegen spierverlies..? Tegen honger gevoel kan ik inkomen (al vind ik het onzin daar zo'n sterke stimulant voor te nemen, gebruik dan liever iets anders), maar op welke wijze zou Dexaprine moeten beschermen tegen spierverlies??

Je neemt Dexaprine tegen spierverlies..? Tegen honger gevoel kan ik inkomen (al vind ik het onzin daar zo'n sterke stimulant voor te nemen, gebruik dan liever iets anders), maar op welke wijze zou Dexaprine moeten beschermen tegen spierverlies??

Je gebruikt hem om vet te verliezen. Verschil met andere fatburners is dat de dexaprine echt alleen vet aanpakt. Van andere burners verlies je in de regel ook wat spiermassa, bij deze absoluut niet!:D:D

Eldert

Mijn vriendin is hiermee al mooi 5-6kg kwijt in een maand tijd.Wel met een goed dieet en 3x per week sporten

Je gebruikt hem om vet te verliezen. Verschil met andere fatburners is dat de dexaprine echt alleen vet aanpakt. Van andere burners verlies je in de regel ook wat spiermassa, bij deze absoluut niet!:D:D

Eldert
Sorry hoor, maar waar slaan dit soort beweringen op, is hier wetenschappelijk onderzoek naar gedaan? Een iets gematigder houding is wel op zn plek..

En dan nog, al zou Dexaprine alleen vetcellen verbranden (in feite brengt het alleen je BMR wat hoger), dat wil niet zeggen dat het ook beschermt. Want als je verder bijvoorbeeld slechte voeding hebt wil dat niet zeggen dat dexaprine je beschermt tegen spierverlies door andere oorzaken

Spierverlies kun je inderdaad alleen tegen gaan door middel van een goed dieet en trainingsschema.Zelfs dan verlies je wat spier.Maar zoals eigenlijk alle supps is dexaprine een toevoeging aan je dieet.Gebruik je dit zonder dieet ja dan verlies je geheid spieren

Spierverlies kun je inderdaad alleen tegen gaan door middel van een goed dieet en trainingsschema.Zelfs dan verlies je wat spier.Maar zoals eigenlijk alle supps is dexaprine een toevoeging aan je dieet.Gebruik je dit zonder dieet ja dan verlies je geheid spieren
Het slaat nergens op om zonder onderbouwing zo'n uitspraak te doen. Er is geen enkele reden om aan te nemen waarom stimulanten een spierbeschermende werking hebben en puur vetcellen verbranden. Ze zorgen er gewoon voor dat je algehele verbranding rust wat hoger ligt en niet meer. Over een gehele dag genomen zal je verbranding wat hoger liggen maar om dan te zeggen dat die extra verbranding puur ten koste gaat van je vetreserves is onzin. Dat is volledig afhankelijk van je dieet. En zoals bekend verlies je zelfs bij een perfect voedingsschema altijd wat spiermassa.

Het slaat nergens op om zonder onderbouwing zo'n uitspraak te doen. Er is geen enkele reden om aan te nemen waarom stimulanten een spierbeschermende werking hebben en puur vetcellen verbranden. Ze zorgen er gewoon voor dat je algehele verbranding rust wat hoger ligt en niet meer. Over een gehele dag genomen zal je verbranding wat hoger liggen maar om dan te zeggen dat die extra verbranding puur ten koste gaat van je vetreserves is onzin. Dat is volledig afhankelijk van je dieet. En zoals bekend verlies je zelfs bij een perfect voedingsschema altijd wat spiermassa.

Klopt, daarom zijn het ook supplementen. Als aanvulling op je voeding;)

Eldert

Klopt ze zullen je spieren niet beschermen dat zij ik net al dat zou je dieet moeten doen.Als je dieet goed is en je cardio ook dan kan dexaprine net dat beetje extra doen ;).Spier beschermen geschiet door je dieet.

Ik denk dat Eldert erop doelt dat dexprine 1 van de sterkste fatburners van dit moment is.Verder was het misschien niet heel handig uitgesproken maar vergeet niet de beste kunnen fouten maken en opgaan in hun enthousiasme.

Ik denk dat Eldert erop doelt dat dexprine 1 van de sterkste fatburners van dit moment is.Verder was het misschien niet heel handig uitgesproken maar vergeet niet de beste kunnen fouten maken en opgaan in hun enthousiasme.
Och het zal de enthousiasme wel zijn geweest inderdaad.

En heb je niks beters te doen, Eldert kan prima zelf op dingen reageren als hij dat nodig vindt.

komt iforce al met een nieuwe fatburner zonder DMAA? ik heb nog zon 20 dexas liggen, best jammer dat t niet meer gemaakt word :(

komt iforce al met een nieuwe fatburner zonder DMAA? ik heb nog zon 20 dexas liggen, best jammer dat t niet meer gemaakt word :(

Volgens mij is dat de variant met 830mg aan ingrediënten. Ten minste ik heb hier een potje staan met Dexaprine van 650mg waar DMAA echt vermeld staat als ingrediënt en op het potje van 830mg staat niets vermeld over DMAA. Denk dat dit dus het nieuwe formule product is?

Dit is wat op mijn potje van 830mg staat waarvan ik vermoed dat het de nieuwe versie is.

DEXAPRINE SUPPLEMENT FACTS
Serving Size: 1 Caplet Servings Per Container: 60
Amount Per Serving
% Daily Value
Dexaprine Tri-Phase Ignition System
830mg
*
Thermophoric Amine Mood Enhancement Complex:
Acacia Rigidula Extract (98%), Citrus Aurantium (30% active amines)

Extended Release Energy Complex:
Caffeine Anhydrous, Green Tea Extract (Standardized for Theophylline)

Alpha-2 Adrenergic Activation Complex:
Rauwolfia Serpentina (Standardized for Rauwolscine), Isopropyloctopamine

*Percentage Daily Value not established

Terug
Naar boven