Fitness Seller

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Volgens mij is dat de variant met 830mg aan ingrediënten. Ten minste ik heb hier een potje staan met Dexaprine van 650mg waar DMAA echt vermeld staat als ingrediënt en op het potje van 830mg staat niets vermeld over DMAA. Denk dat dit dus het nieuwe formule product is?

Dit is wat op mijn potje van 830mg staat waarvan ik vermoed dat het de nieuwe versie is.

DEXAPRINE SUPPLEMENT FACTS
Serving Size: 1 Caplet Servings Per Container: 60
Amount Per Serving
% Daily Value
Dexaprine Tri-Phase Ignition System
830mg
*
Thermophoric Amine Mood Enhancement Complex:
Acacia Rigidula Extract (98%), Citrus Aurantium (30% active amines)

Extended Release Energy Complex:
Caffeine Anhydrous, Green Tea Extract (Standardized for Theophylline)

Alpha-2 Adrenergic Activation Complex:
Rauwolfia Serpentina (Standardized for Rauwolscine), Isopropyloctopamine

*Percentage Daily Value not established

Ja klopt, is inderdaad de nieuwe formule!

hmm wist niet dat er al een nieuwe versie uit was, B&F verkopen zeker al de variant zonder dmaa

hmm wist niet dat er al een nieuwe versie uit was, B&F verkopen zeker al de variant zonder dmaa

Die bij B&F is meen ik nog met dmaa. Ik heb nog wel een gesealde Dexaprine nieuwe formule. Had er namelijk te veel gekocht. Wissel nu af met een potje met dmaa en de nieuwe formule.

Waneer komt deze weer binnen in Body & Fitshop? En nog 1 vraag: is het goed of slecht als je het neemt op nuchtere maag bv 7u maar je doet maar om 21u cardio?

Laatst bewerkt:
Waneer komt deze weer binnen in Body & Fitshop? En nog 1 vraag: is het goed of slecht als je het neemt op nuchtere maag bv 7u maar je doet maar om 21u cardio?

Geen probleem. Het jaagt je verbranding omhoog. Jij doet het dus dubbel ivm je cardio in de avond. Dus alleen maar goed!

Ik verkoop nog potjes met dmaa voor 90 euro (privebericht)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We hebben de #1 Fatburner in US & Europa Dexaprine weer binnen!
(natuurlijk dmma en rauwolfia vrij)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bestel de originele Dexaprine voor de beste prijs bij de officiele importeur voor de Benelux:)

Ik zou dit product wel willen bestellen om te proberen, maar hoor ik nu dus veel berichten over dmma,
wat houdt dit precies in? Is dit de afkorting voor 'Dimethylpenylamine' en zou het toch beter zijn dit te bestellen met deze ingredient er bij in?

Had op een ander topic een belgische site gevonden waar dit verkocht word met dimethylpenylamine (echter uitverkocht), verstandiger om daar op te wachten of kan ik deze nu bij xxl of b&f bestellen en zal dit ook voldoen?

Ik wil het gaan gebruiken met een krachttraining schema, (ik gebruik nu creatine mohohydraat en wei isolaat) met daarbij 30 minuten cardio (vetverbranden) per trainingsdag.

Ik zou dit product wel willen bestellen om te proberen, maar hoor ik nu dus veel berichten over dmma,
wat houdt dit precies in? Is dit de afkorting voor 'Dimethylpenylamine' en zou het toch beter zijn dit te bestellen met deze ingredient er bij in?

Had op een ander topic een belgische site gevonden waar dit verkocht word met dimethylpenylamine (echter uitverkocht), verstandiger om daar op te wachten of kan ik deze nu bij xxl of b&f bestellen en zal dit ook voldoen?

Ik wil het gaan gebruiken met een krachttraining schema, (ik gebruik nu creatine mohohydraat en wei isolaat) met daarbij 30 minuten cardio (vetverbranden) per trainingsdag.

De 1.3 in Dexaprine is vervangen door Acacia. That's it. :) Dat gaat zeker goed komen. De combinatie met een trainingsschema is altijd goed. Succes!

In heel Europa en Amerika is 1.3dim verboden dus op die belgische site komt de nieuwe dexaprine i.p.v. de oude.

Terug
Naar boven