MuscleMeat

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Ze zeggen dit 's morgens te nemen, kan je dan voor dat je 's avonds gaat trainen nog een pre workout nemen of is dit niet aan te raden?

dus het is niet de originele dexaprine eigenlijk

Ben erg benieuwd naar de nieuwe versie. Ik gaat 's bestellen :)!

Heeft bij mij ook super gewerkt! (de oude versie, weet niet of de nieuwe versie verschil maakt?)

Ze zeggen dit 's morgens te nemen, kan je dan voor dat je 's avonds gaat trainen nog een pre workout nemen of is dit niet aan te raden?

Als je 's ochtends Dexaprine neemt en 's avond de ander dan kan het wel. Wel een beetje de " maat" houden ivm met toch wel behoorlijke doseringen stimulanten dan.

Als je 's ochtends Dexaprine neemt en 's avond de ander dan kan het wel. Wel een beetje de " maat" houden ivm met toch wel behoorlijke doseringen stimulanten dan.

Daar zou ik toch wel mee opletten of is het bij de nieuwe dexaprine niet zo dat je moeilijker kan slapen als je het laat inneemt?

Vraag: kan als ik dexaprine heb gehad ook de sauna in?

Er zit een sauna in mijn sportschool en maak hier soms (niet altijd) na mijn training gebruik van, van beide dexaprine en sauna gaat je hartslag omhoog, dus is dit verstandig te combineren?

nog een offtopic vraag: heb een preworkout sample gekregen bij mijn bestelling, hoe lang van te voren kan ik deze het beste innemen?

Vandaag de nieuwe versie voor de eerste maal getest.
Eerste reactie is positief. Het is gewoon anders, minder zwaar zou ik niet meteen zeggen.
Energie is heel de dag top en het feel Good gevoel is duidelijk aanwezig.
Ik ben gisteren wel vroeg naar bed gegaan maar of dat de reden is dat denk ook niet. Ik voel me anders dan de rest vn de week.

De volgende dagen zal dit uit wijzen.

Wat ik van de vorige versie wel had was af en toe een crash, hier duidelijk niet.

Vraag: kan als ik dexaprine heb gehad ook de sauna in?

Er zit een sauna in mijn sportschool en maak hier soms (niet altijd) na mijn training gebruik van, van beide dexaprine en sauna gaat je hartslag omhoog, dus is dit verstandig te combineren?

nog een offtopic vraag: heb een preworkout sample gekregen bij mijn bestelling, hoe lang van te voren kan ik deze het beste innemen?

Zou ik een beetje mee oppassen ;) PWO een halfuurtje voor je training:)

Vandaag de nieuwe versie voor de eerste maal getest.
Eerste reactie is positief. Het is gewoon anders, minder zwaar zou ik niet meteen zeggen.
Energie is heel de dag top en het feel Good gevoel is duidelijk aanwezig.
Ik ben gisteren wel vroeg naar bed gegaan maar of dat de reden is dat denk ook niet. Ik voel me anders dan de rest vn de week.

De volgende dagen zal dit uit wijzen.

Wat ik van de vorige versie wel had was af en toe een crash, hier duidelijk niet.

Ben blij dat je er tevreden over bent:D

Eldert

Heb nu twee dagen een halve pil gehad.
Op een lege maag ingenomen met een glas water, daarna ontbeten en naar de sportschool gegaan.
Voel absoluut niks, geen extra energie, ook geen feel good gevoel. Tijdens het sporten heb ik niet het gevoel dat ik meer kracht heb of extra kan.

Wat ik wel minder voel is de honger naar eten, had van te voren brood mee genomen maar voelde niet zo zeer dat ik moest eten, terwijl ik normaliter tussen de middag wel een half brood weg eet. Sommige mensen op dit forum beschrijven het als propvol en met tegenzin je brood wegkauwen, maar ik heb alsnog prima mijn brood op kunnen eten zonder problemen, zoals eerder gezegd had ik alleen wat minder trek.

Ik ga as. dinsdag weer trainen, ik ga dan een hele pil nemen om te kijken of dat wel resultaat geeft, zal dan ook zeker hier over berichten.

Ik gebruik Dexaprine sinds een paar dagen en met een halve merkte ik niks. Nu neem ik een hele en merk ik wel iets. Ik voel me een uurtje trillerig maar dat neemt snel af. Ik krijg er echter geen extra energie door en het onderdrukt mijn hongergevoel ook totaal niet.

nieuwe dexa sample getest (hele)
zeer goed honger onderdrukkend effect. Verder licht in mn hoofd bij opstaan vanuit een stoel enzo.
Lange termijn effecten als slaapproblemen weet ik niet, misschien is dat wel minder zonder dmaa.

Bedankt voor jullie reviews. De nieuwe dexaprine loopt als een raket!

Ralf

Ik gebruik Dexaprine sinds een paar dagen en met een halve merkte ik niks. Nu neem ik een hele en merk ik wel iets. Ik voel me een uurtje trillerig maar dat neemt snel af. Ik krijg er echter geen extra energie door en het onderdrukt mijn hongergevoel ook totaal niet.

Heb vandaag een hele pil geprobeerd.
Zoals inabouw zegt werd ik ook trillerig, nouja, heel erg trillerig eerder. tot op een punt waar schrijven gewoon irritant werd.
Ging na ongeveer 2 uren weg, had toen wel een honger onderdrukkend gevoel maar na een uurtje of 3 voelde ik mijn maag knorren en bere honger.

Werkt dus absoluut niet naar wat het beloofd voor mij, evenals bij de halve pil heb hier ook geen feel good gevoel en geen extra energie.
voor mij weggegooid geld.

Nu enkele dagen aan het testen en het doet idd niet wat de oude versie deed.
Hey enige dat ik voel is een irritant zware hartslag het eerste uur na inname. Moest je nu meer energie enzo krijgen is het goed maar voel enkel een zware hartslag .
Nog mensen met een irritante hartslag?

Als k sochtends om 7uur halve pil neem, kan ik dan 6-7uur later nog die andere halve nemen ofniet?.
ook ik heb last van hartslag en paar uur lang trillen. Dit alles op een halve pil. Heb niet echt een feel good gevoel en energieboost. Ik merk 2 a3uur een klein speedy gevoel maar heb nog wel trek in eten en daarna verdwijnt het. Misschien toch maar hele dan proberen?.

vraagje : kan ik dexaprine gebruiken icm ideal body? (ben trouwens zeer tevreden over ideal body maar energie krijg je er niet van en dat hoop ik enigzins te vinden bij dexaprine) Lijkt me mogelijk maar aangezien ideal body me toch al flink doet zweten check ik het toch liever eens.

Ik vind deze versie niet veel bijzonders. Oude versie met 1.3 was geweldig. Is die helemaal niet meer verkrijgbaar?

Terug
Naar boven