MuscleMeat

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

vraagje : kan ik dexaprine gebruiken icm ideal body? (ben trouwens zeer tevreden over ideal body maar energie krijg je er niet van en dat hoop ik enigzins te vinden bij dexaprine) Lijkt me mogelijk maar aangezien ideal body me toch al flink doet zweten check ik het toch liever eens.
Dexaprine kun je heel goed combineren met Ideal Body. Ideal Body geeft net dat extra voor vetverbranding en spiermassa. Mooie combinatie.

Ralf

Is dexaprine ook goed te combineren met andere sups?
Ik zoek een sup om meer spieren te kweken tijdens het gebruik van dexaprine.
Iemand ervaring of tips?

Eten. ;)

Dexaprine kun je op zich wel combineren met andere sups. Als je heel gevoelig bent voor stimulanten, moet je misschien oppassen met PWO's als Noxipro/Jack3d.

10/10 dat is niet slecht (duh) ik ga me er is in verdiepen......

Is dexaprine ook goed te combineren met andere sups?
Iemand ervaring of tips?
Ja geen dexaprine gebruiken uiteraard.. Je gaat toch geen fatburner gebruiken als je spieren wil kweken.
Vet verliezen en spieren kweken tegelijkertijd kan niet, ook niet met een supplement......

Ja geen dexaprine gebruiken uiteraard.. Je gaat toch geen fatburner gebruiken als je spieren wil kweken.
Vet verliezen en spieren kweken tegelijkertijd kan niet, ook niet met een supplement......

Sorry maar spieren kweken en vet afvallen kunnen dus volgens jou niet samen???

Ow jawel dit kan zeer zeker voeding zal 100% moeten zijn training ook en ook belangrijk rust ook. En met de juiste supps moet dit te doen zijn. Veel jongens komen in wedstrijdvoorbereiding nog spieren bij en dat gaat toch net wat dieper dan een gewone cut ;)

Vandaag voor de allereerste keer een halve genomen. Voel er eigelijk best weinig van...

Sorry maar spieren kweken en vet afvallen kunnen dus volgens jou niet samen???
Nee dat gaat niet samen inderdaad. En ik weet wel dat er uitzonderingen bestaan als je bijvoorbeeld aan de AAS zit of pas net komt kijken in de bodybuildingsport. Maar veel mensen schijnen te denken dat je tijdens een bulk tegelijkertijd dexaprine kunt nemen om vet te verliezen en dat is natuurlijk lariekoek.
Dexaprine zorgt gewoon voor een verhoging van je BMR en is geen magisch middeltje dat heel specifiek de vetcellen aanvalt.

lol. bulk en cut. als je cardio doet verbrand je op dat moment vet. als je een dikke biefstuk naar binnen werkt bouw je op dat moment spieren op. sommige denken nog steeds dat je of alleen vet kan verliezen, of alleen spiermassa kan aankomen. iedereen die serieus traint heeft aan het einde van de dag vet verbrand en spiermassa opgebouwt. jij niet daster? dan doe je iets verkeerd!

Nee dat gaat niet samen inderdaad. En ik weet wel dat er uitzonderingen bestaan als je bijvoorbeeld aan de AAS zit of pas net komt kijken in de bodybuildingsport. Maar veel mensen schijnen te denken dat je tijdens een bulk tegelijkertijd dexaprine kunt nemen om vet te verliezen en dat is natuurlijk lariekoek.
Dexaprine zorgt gewoon voor een verhoging van je BMR en is geen magisch middeltje dat heel specifiek de vetcellen aanvalt.

Delen niet dezelfde mening! Mbt je aas heb je zeker een punt. Maar rondom je trainingen heel juist en overwogen je pepto/bcaa's en post workout nemen gooit je rendement flink omhoog! Door je cardio op nuchtere maag te doen druk je je vetpercentage. Met een ondersteuning als dexa verloopt dit proces sneller. Ieder zn ding....

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 20:27 ----------

lol. bulk en cut. als je cardio doet verbrand je op dat moment vet. als je een dikke biefstuk naar binnen werkt bouw je op dat moment spieren op. sommige denken nog steeds dat je of alleen vet kan verliezen, of alleen spiermassa kan aankomen. iedereen die serieus traint heeft aan het einde van de dag vet verbrand en spiermassa opgebouwt. jij niet daster? dan doe je iets verkeerd!

Hulde!!!

Bulk! Ook zo'n geweldig woord! Bah!

Zo simpel ligt het niet kerel...

"Als je een biefstuk eet bouw je op dat moment spieren op". Wat een simpele gedachte. Of je spieren opbouwt heeft met je totale dagvoeding te maken en niet met één biefstukje. Je spieren bouw je hoofdzakelijk in de nacht op en als jij overdag een energietekort hebt gecreëerd door de cardio is het nog maar de vraag of je lichaam energie gaat verspillen aan het opbouwen van spiermassa...

Of je met je cardio vet verbrand is ook nog maar de vraag. Bij een ongelukkig dieet of slechte timing verbrand je even goed spiermassa of gewoon de voedingsstoffen die net uit je dunne darm in je bloedbaan zijn gekomen.

En in theorie kun je met heel goed geplande diëten en cardio sessies inderdaad "tegelijkertijd" vet verbranden en spieren kweken. In feite doe je dat natuurlijk niet tegelijk maar heb je een soort van bulk/cut cyclus die je op één dag afwisselt. In de praktijk is het lastig en bovendien inefficiënt.

Voor de average Joe is het 100x makkelijker om gewoon een keuze te maken. Spiermassa opbouwen óf droogtrainen. En als je Dexaprine gaat gebruiken terwijl je spiermassa wil opbouwen ben je gewoon inefficient bezig. En als gasten hier naar de buidel van sponsoren gaan praten terwijl ze weten dat dat onzin is ga ik daar tegenin.

bulk/cut cyclus die je op één dag afwisselt :roflol:

Laat bulken en cutten los Daster. Laat het los.

Ik had een vraagje, ik ben nu net begonnen met dexaprine, merk op zich wel dat ik wat meer zweet, op bepaalde momenten een energyrush heb en een snellere hartslag. Begon met 1/3e pil, 2e dag een halve, derde dag 2/3e en nu gewoon elke dag een hele. Gebruik het nu iets langer dan een week, maar ik vroeg me af wanneer je een 'pauze' moet inlassen. Lijkt me niet echt gezond om maandenlang achter elkaar zo'n supplement te slikken toch? Zelf dacht ik aan twee maanden dexaprine slikken en dan twee maanden ermee kappen. Daarna eventueel weer een nieuwe pot bestellen.
Is dit goed? Moet ik eerder stoppen met het gebruik of juist langer doorgaan? En een langere pauze of juist een kortere pauze inlassen?

Cardio gooit ook je totale metabolisme omhoog gedurende de dag...in feitte kun je dus meer kcal kunnen consumeren zonder extra vet aan te zetten en dus zijn het in principe extra kcal voor groei. Alles valt en staat altijd met de juiste voeding en balans. Welke dit is is persoonsafhankelijk en moet ook telkens aangepast worden wil je het helemaal perfect mogelijk doen.

QUOTE=Daster;7176771]Zo simpel ligt het niet kerel...

"Als je een biefstuk eet bouw je op dat moment spieren op". Wat een simpele gedachte. Of je spieren opbouwt heeft met je totale dagvoeding te maken en niet met één biefstukje. Je spieren bouw je hoofdzakelijk in de nacht op en als jij overdag een energietekort hebt gecreëerd door de cardio is het nog maar de vraag of je lichaam energie gaat verspillen aan het opbouwen van spiermassa...

Of je met je cardio vet verbrand is ook nog maar de vraag. Bij een ongelukkig dieet of slechte timing verbrand je even goed spiermassa of gewoon de voedingsstoffen die net uit je dunne darm in je bloedbaan zijn gekomen.

En in theorie kun je met heel goed geplande diëten en cardio sessies inderdaad "tegelijkertijd" vet verbranden en spieren kweken. In feite doe je dat natuurlijk niet tegelijk maar heb je een soort van bulk/cut cyclus die je op één dag afwisselt. In de praktijk is het lastig en bovendien inefficiënt.

Voor de average Joe is het 100x makkelijker om gewoon een keuze te maken. Spiermassa opbouwen óf droogtrainen. En als je Dexaprine gaat gebruiken terwijl je spiermassa wil opbouwen ben je gewoon inefficient bezig. En als gasten hier naar de buidel van sponsoren gaan praten terwijl ze weten dat dat onzin is ga ik daar tegenin.[/QUOTE]

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 06:47 ----------

Ik had een vraagje, ik ben nu net begonnen met dexaprine, merk op zich wel dat ik wat meer zweet, op bepaalde momenten een energyrush heb en een snellere hartslag. Begon met 1/3e pil, 2e dag een halve, derde dag 2/3e en nu gewoon elke dag een hele. Gebruik het nu iets langer dan een week, maar ik vroeg me af wanneer je een 'pauze' moet inlassen. Lijkt me niet echt gezond om maandenlang achter elkaar zo'n supplement te slikken toch? Zelf dacht ik aan twee maanden dexaprine slikken en dan twee maanden ermee kappen. Daarna eventueel weer een nieuwe pot bestellen.
Is dit goed? Moet ik eerder stoppen met het gebruik of juist langer doorgaan? En een langere pauze of juist een kortere pauze inlassen?

Dat is een juiste gedachtegang. In de tussentijd dag je off gaat kun je een CLA of Carnitine sup nemen.

Terug
Naar boven