AndroidHealthClinic

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Ongeveer een uur geleden een hele pil genomen en heb er een serieuze slag van gehad! Hartslag vloog omhoog en voelde men hart kloppen door men borst! Moet wel zeggen dat ik in paniek schoot, schrik dat men hart het ging begeven, klopt nu nog in men keel en als ik opsta draai ik weg, denk dat 1 volle pil nog te veel is ...

Ongeveer een uur geleden een hele pil genomen en heb er een serieuze slag van gehad! Hartslag vloog omhoog en voelde men hart kloppen door men borst! Moet wel zeggen dat ik in paniek schoot, schrik dat men hart het ging begeven, klopt nu nog in men keel en als ik opsta draai ik weg, denk dat 1 volle pil nog te veel is ...

Altijd rustig opbouwen! Stap voor stap doen hoor...

Hier bij XXL zijn de mensen ook te spreken over de nieuwe formule van DEXAPRINE, zeker een goede energizer. Alleen je moet altijd rustig opbouwen en opletten voor de eventuele bijwerkingen. Als je teveel capsules neemt kan dat zomaar een erg vervelend gevoel opleveren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga dexaprine enkel op non training dagen nemen na mijn ochtend drank van magnificent en tijdens het eten ingenomen. En whey tijdens de dag.

Lijkt me best als je nog pre en post training drank wil nemen tijdens trainingsdagen om dan dexaprine te mijden. Heb wat schrik voor het cumulatief effect van de ingredienten.

Zie ik dat fout?

Pre = maximize intense
Post = magnificent

Ik ga dexaprine enkel op non training dagen nemen na mijn ochtend drank van magnificent en tijdens het eten ingenomen. En whey tijdens de dag.

Lijkt me best als je nog pre en post training drank wil nemen tijdens trainingsdagen om dan dexaprine te mijden. Heb wat schrik voor het cumulatief effect van de ingredienten.

Zie ik dat fout?

Pre = maximize intense
Post = magnificent

Maximize Inense = Pre-Workout inderdaad en Magnificent Post-Workout:) Helemaal goed.

De vraag is :

Is dexaprine combineren met bovengenoemde pre en post workout niet te veel van het goede?

@ XXL NUTRITION: hebben jullie nog steeds dexaprine met 1.3?

De vraag is :

Is dexaprine combineren met bovengenoemde pre en post workout niet te veel van het goede?

ik kan me beter concentreren door dit product, kben er vandaag mee begonnen.
dit is mijn eerste fatburner, dus ik hoop dat hij een helpt :)

Absoluut, onze Dexaprine (we zijn als Bodyenfitshop.nl de officiele importeur van de Benelux, bij ons weet je dus zeker wat je koopt) doet het heel erg goed. Ik denk de meest gevraagde Burner in de Benelux zelfs.:)

Toch jammer dat de versie met DMAA er niet meer is.. ook al heb je soms een gigantische crash

Ik had soms met de oude variant wel een stevige crash.. vooral als ik s'avonds trainde

Ik had soms met de oude variant wel een stevige crash.. vooral als ik s'avonds trainde

Ik ook, zodat ik echt knikkebollend achter de pc op het werk zat, vechtend om niet in slaap te vallen. (op een halve tab).

Hij werkt top, maar crashed ook top (bij mij).

@ XXL NUTRITION: hebben jullie nog steeds dexaprine met 1.3?

Heb hier nog een ongeopend potje van de oude versie staan.

Ik ook, zodat ik echt knikkebollend achter de pc op het werk zat, vechtend om niet in slaap te vallen. (op een halve tab).

Hij werkt top, maar crashed ook top (bij mij).

Heb hier nog een ongeopend potje van de oude versie staan.

Zo zie je maar weer hoe verschillend het is per persoon. Zo'n crash is echt niks idd.

De ene heeft er last van de ander heeft er nog nooit van gehoord. Dat soort dingen is en blijft altijd heel erg persoonlijk.
Inderdaad..Ik heb nog nooit een "crash" gehad ,
/knocks on wood !

Trouwens deze morgen proberen Deax,
hoor er goede dingen over......

Dank U , vor de review ...

Ray.......

Terug
Naar boven