- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Elke dag dbol en winny nemen of bijvoorbeeld 3 weken dbol en dan 3 weken winny?
Goed plan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik lees ook veel post waar word gezegt dat de winstrol de dbol gaat tegen werken waar weer word gezegt eerst 3 weken dia dan 3 weken winnyIk ga mezelf nu absoluut niet populair maken, we geven nl graag goede adviezen die zo gezond mogelijk zijn / goede resultaten geven.
Dus Test E + Dbol zou het officiele advies zijn!
Maar als je die producten zo efficient mogelijk wilt toepassen, zou ik 5/6 weken Dbol + winny combineren, beide minimaal 30/40mg ED
Ik lees ook veel post waar word gezegt dat de winstrol de dbol gaat tegen werken waar weer word gezegt eerst 3 weken dia dan 3 weken winny
dan knal je er nog wat methyltren bij en voor de scherpe randjes wat superdrol!Ik lees ook veel post waar word gezegt dat de winstrol de dbol gaat tegen werken waar weer word gezegt eerst 3 weken dia dan 3 weken winny
Dus samenpakken of eerst 3weken dia en dan 3 weken winny.Hoezo tegenwerken dan? Tis allebei een roid, werkt dus altijd synergetisch (1+1).., alleen met Dbol only win je meer kilo's gezien je meer vocht vast gaat houden dan wanneer je Dbol met Winny gaat combineren........, dus dat zou je kunnen interpreteren als 'tegenwerken'
Maar ik zie het als winwin, minder vocht, minder snel gyno en meer kracht + beter fysiek.
Maar gewoon je eigen ding doen, je moet het allemaal zelf ontdekken, succes![]()
dan knal je er nog wat methyltren bij en voor de scherpe randjes wat superdrol!
succes en hoop dat je gewoon niet gaat kuren.
Welke hoeveelheden voor wat voor periode zou je aanraden?Volgens mij trol je de boel, heb t in post 42 gewoon al gezegd..
En hoe verdelen over de dag?Volgens mij trol je de boel, heb t in post 42 gewoon al gezegd..
Volgens mij trol je de boel, heb t in post 42 gewoon al gezegd..