XXL Nutrition

Dia of Winny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elke dag dbol en winny nemen of bijvoorbeeld 3 weken dbol en dan 3 weken winny?

Ik ga mezelf nu absoluut niet populair maken, we geven nl graag goede adviezen die zo gezond mogelijk zijn / goede resultaten geven.
Dus Test E + Dbol zou het officiele advies zijn!
Maar als je die producten zo efficient mogelijk wilt toepassen, zou ik 5/6 weken Dbol + winny combineren, beide minimaal 30/40mg ED

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga mezelf nu absoluut niet populair maken, we geven nl graag goede adviezen die zo gezond mogelijk zijn / goede resultaten geven.
Dus Test E + Dbol zou het officiele advies zijn!
Maar als je die producten zo efficient mogelijk wilt toepassen, zou ik 5/6 weken Dbol + winny combineren, beide minimaal 30/40mg ED
Ik lees ook veel post waar word gezegt dat de winstrol de dbol gaat tegen werken waar weer word gezegt eerst 3 weken dia dan 3 weken winny

Ik lees ook veel post waar word gezegt dat de winstrol de dbol gaat tegen werken waar weer word gezegt eerst 3 weken dia dan 3 weken winny

Hoezo tegenwerken dan? Tis allebei een roid, werkt dus altijd synergetisch (1+1).., alleen met Dbol only win je meer kilo's gezien je meer vocht vast gaat houden dan wanneer je Dbol met Winny gaat combineren........, dus dat zou je kunnen interpreteren als 'tegenwerken'
Maar ik zie het als winwin, minder vocht, minder snel gyno en meer kracht + beter fysiek.

Maar gewoon je eigen ding doen, je moet het allemaal zelf ontdekken, succes :thumbs:

dan knal je er nog wat methyltren bij en voor de scherpe randjes wat superdrol!

succes en hoop dat je gewoon niet gaat kuren.

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo tegenwerken dan? Tis allebei een roid, werkt dus altijd synergetisch (1+1).., alleen met Dbol only win je meer kilo's gezien je meer vocht vast gaat houden dan wanneer je Dbol met Winny gaat combineren........, dus dat zou je kunnen interpreteren als 'tegenwerken'
Maar ik zie het als winwin, minder vocht, minder snel gyno en meer kracht + beter fysiek.

Maar gewoon je eigen ding doen, je moet het allemaal zelf ontdekken, succes :thumbs:
Dus samenpakken of eerst 3weken dia en dan 3 weken winny.

Volgens mij trol je de boel, heb t in post 42 gewoon al gezegd..

• Like
Waarderingen: vntl
jup een trol

Had je moeder maar oral gedaan ipv laten prikken, scheelt weer een troll. Er zullen vast mensen zijn waarbij 2 orals niet al te veel schade toebrengen, ik heb zelf t geluk gehad om na 4 weken epi al zwaar verhoogde waardes gehad te hebben. Het is nergens voor nodig om te combineren en de problemen op te zoeken.

• Like
Waarderingen: REJ
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven