XXL Nutrition

Dianabol Generic Supplements (GS)

Ssjaak

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
115kg
Ik zie iedereen altijd gelijk roepen dat dit G2G is en dat GS niet wordt nagemaakt. Zou kunnen maar...
Ik zit nu een week op 40mg per dag en merk er totaal niks van. Ik heb in het verleden wel meer d-bol gebruikt zoals de oude bekende blauwtjes van vroeger, Russische methandrostenolone (Akpuxuh) en Naposim. Ik ging hier als een gek op zowel lichamelijk als psychisch. Je kreeg een drive to go. Maar van deze merk ik echt helemaal niks.. Iemand anders ervaring ermee?

20130606_082358.jpg

20130606_082416.jpg

Van echt goede dianabol moet je normaal gesproken binnen een paar dagen al wat merken.
GS is normaal zeker goed maar als je er niks van merkt na meer dan een dikke week klopt er toch echt iets niet.

• Topic Starter Topic Starter
Van echt goede dianabol moet je normaal gesproken binnen een paar dagen al wat merken.
GS is normaal zeker goed maar als je er niks van merkt na meer dan een dikke week klopt er toch echt iets niet.

Ja precies maar na 3 weken nog niks.. Heb er 100 weggesnoept..

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 13:44 ----------

Niet zo vreemd dat ze zakjes dezelfde batch als de potjes zijn want ze plakken de stickers van de potjes gewoon op de zakjes.

Na een 1 of 2 weken 40/50 mg dboll niks voelen moet je ze naar mijn idee om kunnen ruilen bij je dealer. is dat potje
gewoon k*t gemengd. Hoe dan ook moet je wat merken. of je voeding nou k*t is of niet.

Ja precies.. Ook al zou mijn voeding k*t zijn dan nog moet je het voelen..

Heb precies dezelfde batch maar gebruik het pas een dag dus kan er weinig over zeggen

Zo'n GS batch is vaak best groot dus neem aan dat als het echt op grote schaal niet klopt dat er dan wel meer klachten zouden zijn

Zo'n GS batch is vaak best groot dus neem aan dat als het echt op grote schaal niet klopt dat er dan wel meer klachten zouden zijn

Ik heb het ook doorgegeven aan mijn dealer en die zou het met GS zelf bespreken.. Niet alleen ik heb de klacht maar mijn maat ook waarvoor ik het gehaald heb..

Maar een batch wil volgens niet zeggen dat het dezelfde partij is al zou dit wel zo moeten zijn..

Zit nu in dag 4 en hoewel ik gisteren weinig merkte had ik vandaag een heerlijke beentraining. Natuurlijk komt dat ook deels door de verhoogde kcal inname maar ik denk dat die van mij gewoon werkt

Heb nu ook dbol hoofdpijn en een flinke gewichtsstijging die van mij is dus real

Ik heb de zelfde thuis liggen (nog niet mee begonnen) hoeveel mg gebruik jij per dag Woestijnvos?
De winstrol van GS doet bij mij in ieder geval vrij weinig.

Na 5 dagen al een flinke gewichtstoename? Dat vind ik knap.. Ben benieuwd neer het verdere verloop.

@ GTM aan de winstrol zit ik nu ook en doet ook niet veel.. Ik zit nu in week 4..

Zondag 85.2 en vandaag 87.2

Al mijn lifts zijn omhoog, gebruik 30 mg ed verspreid over de de dag.

En zijn jullie er nog mee vooruit gegaan want k heb t zelfde batch zo niet wil.ik het graag weten mvg karel appel

Ik heb het idee dat GS hun shit niet goed homogeen krijgt. Veel wisselende ervaringen
met hetzelfde product.

Ik begin hem nu een beetje te knijpen. Zit op men 4e dag dbol (kickstarter) met zelfde lot nummer, daarnaast test-e ook van GS. Fingers crossed.... Begin er nu al beetje lijp van te worden als het niet werkt.

Voor mij geen GS meer. Wat valt dit tegen en ik had er nog wel zo'n goede hoop op gezien de geschiedenis.
Het enige wat werkt is de clen.
De dianabol heeft niks gedaan. De Winstrol vrij weinig.
De super tren is ook niks. De eerste vail van de 3 had ik erg veel pijn van het zetten maar werkte redelijk maar de 2 vails erna heb ik er niet veel van gemerkt. De test heb ik ook helemaal niks van gemerkt. Het was een paar jaar geleden toch een goed lab met erg goede lab resultaten.

ze zien er oke uit maar na een paar weken moet je er normaal iets van merken als het real is!

Lijkt me real, heb de zelfde gehad alleen ander batch nr. Ik ging er goed op.

Terug
Naar boven