XXL Nutrition

dianabol kuur of wat anders?

Je gaat niet eens aankomen met dat voedingsschema. je zit misschien aan 2000kcal per dag :roflol:
traning/voeding zijn ook niet in balans. Hoe meer je eet hoe meer je kunt gaan trainen.

Zoals al gezegd is breng goed in kaart wat je eet en kijk ook naar welke dingen beter voor bodybuilding zijn.
Het lijkt nu alsof je na het trainen een shake en kwark eet en dan om 18:00 op bed gaat liggen. Kunnen tussen de shake en je kwark nog wel een paar maaltijden.

Als je dat goed hebt zitten zou ik als ik jou was goed droogtrainen. Echt knetterdroog aan je eerste kuur beginnen.
Ten eerste om goed droog te worden heb je verstand van voeding nodig, dus dat leer je gaanderweg
en ten tweede als je bv met 8% vet aan een bulk kuur begint zal je er aan het einde heel goed bij staan.
(sta je op 15% vet en ga je bulken heb je kans dat je aan het eind een varken bent)

Ik heb nu nog een vraagje stel je voor ik doe deze kuur:
6weken dianabol als kickstarter en dan 12 weken Test E
Wanneer zou ik dan nolvadex moeten gebruiken na 6 weken of na 12 weken?

Kickstart toen je gelijk met test e. Vier weken zou ik doen.

Nakuur komt na de kuur. Twee weken na laatste inject test beginnen op 20 mg per dag.

Het is afwachten tot er iemand is die een hele kuur + voeding voor hem uittypt.

Ik heb nu nog een vraagje stel je voor ik doe deze kuur:
6weken dianabol als kickstarter en dan 12 weken Test E
Wanneer zou ik dan nolvadex moeten gebruiken na 6 weken of na 12 weken?
Nvm, zie reactie Bricks. Had je zelf ook wel kunnen weten als je jezelf in de tussentijd wat meer had verdiept. Nu wordt alles weer voor je voorgekauwd..

Nakuur na je kuur het zegt eigenlijk al genoeg.

Terug
Naar boven