XXL Nutrition

dianabol lage dosering

Bosna Animal

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
halo

Ik gebruik zelf geen anabolen maar een vriend van mij gebruikt dianabol. Hij gebruikt niet echt elke dag 20-30mg maar hij doet 5mg voor elke training hij zegt dat die dan harder kan trainen en meer gepompt is en dat hij er toch wel een beetje gains van krijgt. Ik zei tegen hem mischien kun beter smorgens 5mg bij ontbijt nemen.

Toen vroegen we ons af is t beter om smorgens te nemen of voor de training op trainingsdagen?

weet iemand hier iets meer van?

Hoe lang doet ie dit al?

ik denk dat dit niet veel zoden aan de dijk zal zetten hoor.

• Topic Starter Topic Starter
hij gebruikt t niet lang 1-2 weken meer als een supplement. Nee hij gaint niet ineens heel veel maar wel een beetje hij ziet er wel voller uit vind ik.

misschien beetje vocht en vooral tussen de oren effect, hoe is ie op dit idee gekomen?

hij had t ergens gelezen op een engelse site

om in ieder geval je vraag te beantwoorden, Dianabol werkt 4 tot 8 uur, dus zou ik het een uur voor de training innemen.

misschien beetje vocht en vooral tussen de oren effect, hoe is ie op dit idee gekomen?

Precies, ook een beetje het placebo effect.
Het heeft niet echt een toegevoegde waarde, want gene wat hij een beetje gained is vocht en dat hij na 2 weken zo weer kwijt.

ooowzo

maar wat is verstandiger om t smorgens of voor de training te doen. Arno1975 zegt voor de training

die amerikanen die het doen, zeggen dat ze het 's morgens nemen omdat het dan 's avonds uit hun bloed is zodat hun lichaam 's nacht weer testosteron aanmaakt. maar ik kan mij inbeelden dat het beter is om het een uur voor de training te nemen omdat je het dan gaat voelen tijdens je training. ik weet niet of het werkt. laat het ons weten binnen een paar maanden.

die amerikanen die het doen, zeggen dat ze het 's morgens nemen omdat het dan 's avonds uit hun bloed is zodat hun lichaam 's nacht weer testosteron aanmaakt. maar ik kan mij inbeelden dat het beter is om het een uur voor de training te nemen omdat je het dan gaat voelen tijdens je training. ik weet niet of het werkt. laat het ons weten binnen een paar maanden.

Vol in een 6 weekse hormonenkuur?

:roflol:

Als je om 16.00 zou trainen, en je neemt het om 15.00 , is het tegen de tijd dat je naar bed gaat ook al uitgewerkt, uit je bloed is het volgens mij voorlopig niet, ook niet als je het 's morgens neemt.

Als je om 16.00 zou trainen, en je neemt het om 15.00 , is het tegen de tijd dat je naar bed gaat ook al uitgewerkt, uit je bloed is het volgens mij voorlopig niet, ook niet als je het 's morgens neemt.

wat maakt het uit?

Elke externe toediening van een bijvoorbeeld een hormoon of een supplement houdt in dat indien het een lichaamseigen stof is ( of een nabootsing) het lichaam deze minder, zoniet voorlopig niet zal produceren, wat dus inhoudt dat je lichaameigen testaanmaak simpelweg PLAT ligt.

Dat je van een winstrol only eerder hersteld dan een vette test-deca kuur is dan ook logisch......en een beetje dianabol (20mg) zal ook niet veel sides opleveren, maar je lichaam WEL attenderen op het feit dat er door externe bron ( in dit geval witte of roze tab dianabol) de nodige hoeveelheid test in gekieperd word!

Ik zou die tabletjes netjes verdelen over de dag trouwens :thumbs:

zou ik ook doen, alleen met 5mg wordt het zo'n gruisbende als je doe wilt verdelen over de dag :p

Daar zou ik niet eens aan beginnen. Het slaat simpelweg nergens op.
je kunt nog beter een pot creatine kopen en er het hele jaar in gaan zitten dan elke dag 5 mg dianabol te klappen.

Voor het resultaat alleen al, kuur goed, of kuur niet!

Ik geloof niet dat je eigen produtie zal stoppen als je dboll op die manier gebruikt.
Ik zeg nu dus niet dat het verstandig is.

Ik heb die theorie op AR een keer gelezen.
Op zich niets mis mee, maar of het zoden aan de dijk zet betwijfel ik.

Ik geloof niet dat je eigen produtie zal stoppen als je dboll op die manier gebruikt.
Ik zeg nu dus niet dat het verstandig is.

Ik heb die theorie op AR een keer gelezen.
Op zich niets mis mee, maar of het zoden aan de dijk zet betwijfel ik.

Je legt het wel direct PLAT, dus bevordrlijk voor je gezondheid is het niet.
En als je het toch plat legt, doe het dan goed :D

Zeg zelf Maus; ik weet dat jij geen pillenfreak bent maar 5 mg dianabol elke dag is hetzelfde als voor het glas blijven staan bij de h**ren :D

Je legt het wel direct PLAT, dus bevordrlijk voor je gezondheid is het niet.
En als je het toch plat legt, doe het dan goed :D

Zeg zelf Maus; ik weet dat jij geen pillenfreak bent maar 5 mg dianabol elke dag is hetzelfde als voor het glas blijven staan bij de h**ren :D

Geloof er geen reet van Lange.
De theorie die ik ken slaat op het bridgen, en dan bedoel ik niet dat spelletje die jij in het weekend speelt:D

10mg dboll smorgens zou onopgemerkt opgenomen worden door het lichaam als je dit dus precies timed.
Heeft te maken met je biologische testosteron curve.

Zo zou je dus in principe kunnen bridgen.

Of dit helemaal waar is weet ik niet, maar ik betwijfel dat je eigen testo er de brui aan geeft als er dagelijks 10mg dboll in je mik verdwijnt.

Je kunt beter een muts vouwen van papier, er BIG opschrijven en tijdens training altijd opzetten. Denk dat je hier harder op groeit dan 5mg dianabol om de paar dagen!! :D

Terug
Naar boven