XXL Nutrition

dianabol only

Status
Niet open voor verdere reacties.

Analifter

Cool Novice
Waardering
0
Wat je leeftijd is:21
Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
2 jaar
Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen
20 kg
Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
halve kilo rijst/tonijn/4eieren/noten/avondeten/wheyshake/kwark
Welke supplementen je al hebt gebruikt
Van alles
Waarom je deze kuur wilt doen
Wanna be arnold
Wat je wilt bereiken in bodybuilding op lange termijn?
Niets, mooi lichaam

Ik wil een dianabol only kuur, 30 mg verdeeld over de dag voor 6 weken.
Nakuur nolva.

Zit ongeveer op 236 gram eiwitten 4000 caloriën zou ik dit moeten verhogen of is het zo goed, en de dosering lees ik heel veel verschillende verhalen of je het nou in een keer moet doen of verdelen. Want verdelen zou de bloedwaardes stabieler houden.

ps:ik weet dat orals niet goed zijn maar ik vind dit beter voor de eerste keer.
en niks over mijn leeftijd want arnold begon ook toen tie 15 was en die heeft het er ook goed vanaf gebracht.

Wat je leeftijd is:21
Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
2 jaar
Wat je wilt bereiken in bodybuilding op lange termijn?
Niets, mooi lichaam

Ik wil een dianabol only kuur, 30 mg verdeeld over de dag voor 6 weken.
Nakuur nolvadex>nolva.

....

ps:ik weet dat orals niet goed zijn maar ik vind dit beter voor de eerste keer.
en niks over mijn leeftijd want arnold begon ook toen tie 15 was en die heeft het er ook goed vanaf gebracht.

Je was toch 21?

En, is dit een kuurlog?

je stats zijn wel netjes.. maar zou die dbol wel iets hoger doseren.. 40 a 50 mg pd.. maar das mijn mening.

• Topic Starter Topic Starter
diana

ik heb deze topic gemaakt om even te checken of ik nog wat kan opsteken,, en misschien wat anders kan gaan doen voordat ik begin,,
bedankt voor jullie reacties:D

Diana

Nou alleen dat de dosering beter iets hoger kan weet ik nog niet veel meer,, de vragen die ik nog heb zijn of ik het beter kan verdelen en of 235 gram eiwitten volstaat voor deze kuur..

Nou alleen dat de dosering beter iets hoger kan weet ik nog niet veel meer,, de vragen die ik nog heb zijn of ik het beter kan verdelen en of 235 gram eiwitten volstaat voor deze kuur..

als ik naar je stats kijk vind ik 235 maar wat weinig :P ik zit boven de 300 en zit niet in eenkuur

Over diana is heeeel veel te vinden op het forum, gebruik de search even.

Eiwitten 2a3gram per kg lichaamsgewicht..

Diana 30-50mg pd max 6wkn.

diana

ik zit nou op zo'n 3 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht dus dat ga ik dan volhouden misschien iets meer ik weet niet of ik dan nog meer kan eten:P,, diana alleen ja. En ik weet dat er veel te vinden is en dat heb ik ook gevonden maar moet gewoon zeker weten.

ik zit nou op zo'n 3 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht dus dat ga ik dan volhouden misschien iets meer ik weet niet of ik dan nog meer kan eten:P,, diana alleen ja. En ik weet dat er veel te vinden is en dat heb ik ook gevonden maar moet gewoon zeker weten.

Kerel dat is gewoon goed die eiwitten die je in neemt.
En dianabol 300 mg de eerste 3 weken op 30 mg dan opschroeven naar 50 .

diana

okay thx voor je reactie heb ik wat aan!:D

Waarom alleen d-bol? Ik zelf zou het zonde van mn kuur vinden i.v.m. time on = time off en het is maar de vraag wat je er van overhoud.
Is je doel massa of wil je alleen wat kracht erbij?
Ik ga in ieder geval je topic volgen succes.

diana

Waarom ik dit doe is dat het beter werkt dan de legale suplementen, en hopelijk geen geldverspilling is.

d-bol only ga je een hoop vocht van vast houden waardoor je groter oogt en grote kans dat je na je kuur het grootste deel aan gewonnen massa inclusief vocht weer verliest is dus wel een beetje geldverspilling.
Kan je t beter bij test-e houden of combineren met d-bol als kickstart.
Snap wel dat t als eerste keer makkelijk is om voor een oral te kiezen maar is absoluut niet het verstandigste.
Kortom mijn mening d-bol only is leuk tijdens je kuur maar niet om je resultaten mee te behouden na je kuur dus zonde van je tijd en geld.
De oplossing is wel simpel haal er test bij als je tenminste iets wil overhouden na je kuur.

als je eenmaal bent begonnen aan je kuur wil toch de beste resultaten halen en zit je alleen maar in de spiegel te kijken.... 99% van alle mensen zeggen dibol only heb je weinig aan dus ik snap echt niet dat je daar niet naar luisterd...

als je kuurt doe het gewoon goed

btw je naam doet me erg aan anal denken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven