Eerste kuur
hey hey..
ik was ook aan een dianabol kuur begonnen (45mg) omdat ik na 3 jaar trainen me top had bereikt denk ik..
toen ik begon met trainen woog ik 78 kg..heb goed op mijn voeding gelet..
eiwitten,koly,enz enz
na een half jaar was ik begonnen met eiwitten shake's,creatine,hmb,testo's verhogers en nox..
ik ben toen gaan groeien als een beest..woog toen op me max 96 kg
ben toen gaan cutten en woog toen 92 kg met een bmi van 9 %
maar ik wou toch weer meer hebben..
heb dus een dbol kuur only genomen en ben doorgegaan naar 99,5 kg met een kleine verhoging van me bmi (10%) heb geen nakuur genomen maar ben na 8 weken terug gezakt naar 97,5 kg...en blijf daar nu dus hangen..mijn bmi is nu 9%
kort samen gevat..wat ik heb gedaan..
ik heb een eiwitten dieet genomen..
dus hoog eiwitten..laag vet en koly..veel ei..eiwittenshakes..gekookte of gegrilde kip..
en water..ongeveer 3 liter per dag..
had wel de bekende plofkop effect..maar mijn eiwitten inname zat op ongeveer 400gr per dag of meer..
en 7 dagen per week sporten..2 dagen cardio..en ananas..en fruit algemeen..
ik denk als je echt het beste uit je kuur wilt halen moet je hard trainen en op je eten letten..
veel summerboys nemen een kuur vlak voor de zomer om dan " groot" te zijn..indd wat je doet is veel vocht vast houden en uit eindelijk al je " grootheid" kwijt raken..
ik heb me supplementen gewoon ingenomen en de dbol alleen gezien als extra kracht..niet als een anabolen kuur om daar alles uit te halen..
je moet zien dat dbol je 40 % meer kracht geeft..en daar moet jij je spiermassa van hebben..train keihard en blijf dat doen..je zult zien dat je dan nix extra kwijt raakt dan nodig is..dus doe niet wat al die ander wel doen..
train het hele jaar door..zo blijf je in topvorm..en als je dan een kuur pakt..groei je alleen en verlies je bijna nix..
no pain ..no gain..