MuscleMeat

dianabol only

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je eenmaal bent begonnen aan je kuur wil toch de beste resultaten halen en zit je alleen maar in de spiegel te kijken.... 99% van alle mensen zeggen dibol only heb je weinig aan dus ik snap echt niet dat je daar niet naar luisterd...

als je kuurt doe het gewoon goed

btw je naam doet me erg aan anal denken

Hee nog steeds in patong.
Wanneer zijn die knaken op,pas wel op die mind set die je hebt ondergaan.
hHHhheeeeehehehe geintje kerel.

• Topic Starter Topic Starter
diana

dus als ik test e 500 mg 1 x per week voor 10 weken erbij zet zou ik er veel meer van overhouden?

diana

zou het niet weten want heb het nog nooit gedaan,

Waar is de bron eigenlijk die bewijst dat Arnold op zijn 15 met D-bol is begonnen? Als ik me niet vergis is dit een mythe.

In elk geval, d-bol only blijft een k*tkuur.

diana

okay doe ik iets mee bedankt!:D

Eerste kuur

hey hey..
ik was ook aan een dianabol kuur begonnen (45mg) omdat ik na 3 jaar trainen me top had bereikt denk ik..
toen ik begon met trainen woog ik 78 kg..heb goed op mijn voeding gelet..
eiwitten,koly,enz enz
na een half jaar was ik begonnen met eiwitten shake's,creatine,hmb,testo's verhogers en nox..
ik ben toen gaan groeien als een beest..woog toen op me max 96 kg
ben toen gaan cutten en woog toen 92 kg met een bmi van 9 %
maar ik wou toch weer meer hebben..
heb dus een dbol kuur only genomen en ben doorgegaan naar 99,5 kg met een kleine verhoging van me bmi (10%) heb geen nakuur genomen maar ben na 8 weken terug gezakt naar 97,5 kg...en blijf daar nu dus hangen..mijn bmi is nu 9%
kort samen gevat..wat ik heb gedaan..
ik heb een eiwitten dieet genomen..
dus hoog eiwitten..laag vet en koly..veel ei..eiwittenshakes..gekookte of gegrilde kip..
en water..ongeveer 3 liter per dag..
had wel de bekende plofkop effect..maar mijn eiwitten inname zat op ongeveer 400gr per dag of meer..
en 7 dagen per week sporten..2 dagen cardio..en ananas..en fruit algemeen..
ik denk als je echt het beste uit je kuur wilt halen moet je hard trainen en op je eten letten..
veel summerboys nemen een kuur vlak voor de zomer om dan " groot" te zijn..indd wat je doet is veel vocht vast houden en uit eindelijk al je " grootheid" kwijt raken..
ik heb me supplementen gewoon ingenomen en de dbol alleen gezien als extra kracht..niet als een anabolen kuur om daar alles uit te halen..
je moet zien dat dbol je 40 % meer kracht geeft..en daar moet jij je spiermassa van hebben..train keihard en blijf dat doen..je zult zien dat je dan nix extra kwijt raakt dan nodig is..dus doe niet wat al die ander wel doen..
train het hele jaar door..zo blijf je in topvorm..en als je dan een kuur pakt..groei je alleen en verlies je bijna nix..
no pain ..no gain..

diana

Thx man voor deze tekst, ik train ook het hele jaar door voor 2 jaar lang nu en het is ook wat jij zegt dat ik het gebruik om wat meer kracht te hebben etc, ik verwacht er ook niet meer van.

Waarom geen winny ipv dbol?

hey hey..

heb dus een "dianabol">dbol kuur only genomen en ben doorgegaan naar 99,5 kg met een kleine verhoging van me bmi (10%) heb geen nakuur genomen maar ben na 8 weken terug gezakt naar 97,5 kg...en blijf daar nu dus hangen..mijn bmi is nu 9%

Ik weet niet hoe het zit met diana only maar mijn zwaarste weken komen altijd een paar maanden na de kuur.
En je zegt geen nakuur gedaan te hebben met diana only. Je had dit beter voor jezelf gehouden, want dat is het domste wat je kan doen en zou ik al zeker niet adviseren. OK, voor u is het misschien goedgekomen maar dat zal voor veel mensen niet het geval zijn, met als gevolg een HEEL lang herstel.

Ik weet niet hoe het zit met diana only maar mijn zwaarste weken komen altijd een paar maanden na de kuur.
En je zegt geen nakuur gedaan te hebben met diana only. Je had dit beter voor jezelf gehouden, want dat is het domste wat je kan doen en zou ik al zeker niet adviseren. OK, voor u is het misschien goedgekomen maar dat zal voor veel mensen niet het geval zijn, met als gevolg een HEEL lang herstel.

+1
100 tegen en 1 voor ga je nu echt naar die enkele kijken die toevallig wel een goede ervaring heeft met d-bol only als t al waar is en zoals hierboven staat hoe lang is het geleden want meestal ga je een paar maanden na je kuur pas massa verliezen.

nee..het is niet het domste..ik heb dit uitvoerig besproken met een ervaren persoon die al 21 jaar bezig is op dit gebeid..

en welke herstel??er is geen herstel...jah voor mij is het indd goed gekomen..maar ik ben niet specialer dan de rest..dus of jullie trainen te soft..en letten niet goed op je eten..of je hebt gewoon een troep kuur gekocht..

sorry..ik wil hier niemand mee beledigen!!

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

+1
100 tegen en 1 voor ga je nu echt naar die enkele kijken die toevallig wel een goede ervaring heeft met "dianabol">d-bol only als t al waar is en zoals hierboven staat hoe lang is het geleden want meestal ga je een paar maanden na je kuur pas massa verliezen.

net als wat ik net zei..ik praat hier niet over enkelen!!

Onzin...hoe weet je dat nou?

Zo iets weet je alleen als je bloed laat trekken.

Heb zelf eens een testwaarde gehad van 5 nmol/l en had totaal geen libido props, terwijl je dat met zo'n lage waarde natuurlijk wel zou verwachten.

En of je axis goed of niet goed is, staat op zichzelf en kan ook te laag zijn zonder dat er sprake is van anabolen gebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven