AndroidHealthClinic

dianabol only

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat stuk zegt toch helemaal niks over hoe je axis direct na een "dianabol">dbol only kuur is. Als je iets onderbouwt doe het dan goed

nee dat klopt..maar als je goed leest..zie je dat alleen met LANGER gebruik je lichaam aangetast wordt...lezen!!dan pas commentaar leveren

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

Onzin...hoe weet je dat nou?

Zo iets weet je alleen als je bloed laat trekken.

Heb zelf eens een testwaarde gehad van 5 nmol/l en had totaal geen libido props, terwijl je dat met zo'n lage waarde natuurlijk wel zou verwachten.

En of je axis goed of niet goed is, staat op zichzelf en kan ook te laag zijn zonder dat er sprake is van anabolen gebruik.

tja..daar heb ik indd niet over nagedacht..thanx voor de reminder voor mij is het nu ruim 3 maanden terug da ik een kuur heb gepakt..maar is altijd goed om een nacontrole te doen;)

t*ring kerel, ga jij maar eens onderzoek doen en dan hier pas posten, ipv die dikke onzin. Het gaat toch over herstel na de kuur? Jij zegt dat er geen herstel is. Dat alleen je nieren een opdonder krijgen en dat dat binnen een wk weer goed is. Dbol onderdrukt je axis. En dat moet na de kuur toch weer op normaal peil komen? Wie zegt dat een dbol kuurtje onherstelbare schade geeft? Niemand toch? Dat onderzoek van jou gaat totaal niet over het onderwerp waar we t over hebben. Met je mijn axis is nog goed want ik heb geen spuitkuur gehad

t*ring kerel, ga jij maar eens onderzoek doen en dan hier pas posten, ipv die dikke onzin. Het gaat toch over herstel na de kuur? Jij zegt dat er geen herstel is. Dat alleen je nieren een opdonder krijgen en dat dat binnen een wk weer goed is. "dianabol">Dbol onderdrukt je axis. En dat moet na de kuur toch weer op normaal peil komen? Wie zegt dat een "dianabol">dbol kuurtje onherstelbare schade geeft? Niemand toch? Dat onderzoek van jou gaat totaal niet over het onderwerp waar we t over hebben. Met je mijn axis is nog goed want ik heb geen spuitkuur gehad

dat onderzoek toont aan dat bij LANGER gebruik..dus maanden lang gebruik!
ik heb maar 7 weken gepakt..
dus dan heb je bijna geen na effecten..maar ik ga niet verder met jou in duscussie

dwaas..
dus dan heb je bijna geen na effecten..maar ik ga niet verder met jou in duscussie jij bent niet zo slim volgens mij!!

Kun je je even gedragen, schelden word niet geaccepteerd hier.

dwaas..
dus dan heb je bijna geen na effecten..maar ik ga niet verder met jou in duscussie jij bent niet zo slim volgens mij!!

Ga jij nou eerst maar lezen wat alles inhoudt en kom dan terug. Jij hebt het over dat de axis niet meer volledig hersteld, ik dat die onderdrukt en zich weer moet herstellen.

Laatst bewerkt:
@jeude

krachttermen beperken aub..

nee..het is niet het domste..ik heb dit uitvoerig besproken met een ervaren persoon die al 21 jaar bezig is op dit gebeid..

een persoon die dit al 21 jaar doet en zgn veel ervaring heeft en weet ik t allemaal laat jou niet dergelijke dingen doen als dit kuurtje, plus dat de rest van de info die je hier neerkwakt behoorlijk wat steken laat vallen zegt niet veel gunstigs over jouw "source".

Ga jij nou eerst maar lezen wat alles inhoudt en kom dan terug. Jij hebt het over dat de axis niet meer volledig hersteld, ik dat die onderdrukt en zich weer moet herstellen.

ok..een kleine persoonlijke verhaal..
mijn schoonvader is hartchirurg..mijn vriendin is co assistente in de azu in utrecht..

bijde hebben mij geholpen tijdens de kuur..ook al waren ze er tegen;)
ik heb een voedingsdeskundige die ook tevens een erg veel ervaring heeft met kuren..hij is zelf een bodybuilder geweest en heeft erg veel ervaring opgedaan..hij is nu gepensioneerd en geeft alleen deskundig advies..
mijn kuur komt rechtstreeks uit de ziekenhuis..en is dus geen troep!!

kort samengevat..ik heb erg deskundige mensen om me heen gehad!!
en ik denk dat iemand die jaren lang leert voor arts enzo dat die weet waar die over praat!!

dus iemand als jij die net komt kijken ga ik niet vanuit dat jij enige ervaring hebt!

ik heb niet jaren lang gebruikt en geen spuit kuur ..dus mijn axis is perfect..

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

lees hier maar..

http://www.ergogenics.org/axis.html

Het spijt me, maar ik kan uit dit artikel geen argumenten halen die zeggen dat je axis na een dbol only kuur onaangetast is. Sowieso kan je de betrouwbaarheid van het onderzoek in dit artikel in twijfel trekken. Het gaat slechts om een kleine controle groep.
Daarbij zijn er genoeg van dit soort artikelen die het tegendeel bewijzen. Ook relatief kort gebruik van dbol beïnvloed de axis.

Snap ook niet dat je kan geloven dat dbol alleen je lever een opdonder geeft en dat je lichaam er verder niet van hoeft te herstellen.

Denk je nou werkelijk dat je hormoonhuishouding meteen weer in balans is zodra je stopt? Of denk je dat dbol geen effect heeft op je hormoonhuishouding ofzo?

Dbol is een zwaar anabool en je lichaam moet er zeker van herstellen. Niet alleen je lever! Niet nakuren lijkt mij hoogst onverstandig.

Gaan we nu weer ontopic?

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Volgens mij zitten we in een kuurlog van analifter

De dbol kwam uit het ziekenhuis?
Ik dacht dat dbol niet meer als medicijn werd gebruikt, dus waarom hebben ze het dan in het ziekenhuis?

oh, en sorry voor het vervuilen van het log. Laten we idd weer on-topic gaan.

De "dianabol">dbol kwam uit het ziekenhuis?
Ik dacht dat "dianabol">dbol niet meer als medicijn werd gebruikt, dus waarom hebben ze het dan in het ziekenhuis?

oh, en sorry voor het vervuilen van het log. Laten we idd weer on-topic gaan.

steroïde wordt nog steeds dagelijks gebruik in de ziekenhuizen...dbol is 1 van de weinige steroïde's die gebruik worden om hartpatiënten sneller te doen herstellen ..waarom..omdat het de minste neven effecten met zich mee brengen!behalve aan de lever dan..maar ook daar heb je medicatie voor ;)

steroïde wordt nog steeds dagelijks gebruik in de ziekenhuizen...dianabol>dbol is 1 van de weinige steroïde's die gebruik worden om hartpatiënten sneller te doen herstellen ..waarom..omdat het de minste neven effecten met zich mee brengen!behalve aan de lever dan..maar ook daar heb je medicatie voor ;)
Dianabol voor hart patienten? dude, heeft arnold geen last van zn hart door al die diana, ik dacht dat ze aan brand en kanker en hartpatienten oxandrolone gaven?

nee dat klopt..maar als je goed leest..zie je dat alleen met LANGER gebruik je lichaam aangetast wordt...lezen!!dan pas commentaar leveren
Bij elk gebruik wordt je natuurlijke testosteronproductie beïnvloed. De dosis, duur, welk middel men gebruikt, zijn bepalend in welke mate dit gebeurd.

Een krachtigere kuur zal algemeen gesproken meer resultaat in termen van spierwinst opleveren, maar dus ook een groter herstel vragen, vanwege dat er meer, zwaardere en langer middelen gebruikt werden.

Dianabol is gewoon net als alle andere AAS een synthetische variant op natuurlijk testosteron en bij gebruik worden er signalen gestuurd om de eigen productie stil te leggen, net zoals dat bij elke injectable ook gebeurd. Omdat D-bol bij de zwaardere orals behoort, heeft het ook een sterker effect om de hormoonhuishouding. Daarnaast is D-bol een middel dat de gebruiker in grote mate in gewicht laat toenemen via een oestrogeen effect. D.w.z dat er meer kilo's ten gevolge van vochtretentie bijkomen dan spier. Intracellulair en subcutaan vocht, dat na de kuur weer als sneeuw voor de zon verdwijnt.

De meesten die hier ondertussen weten hoe ze moeten kuren, gebruiken daarom d-bol nooit "only" maar stacken het met een klasse A anabool (deca, test) omdat het enerzijds een synergetisch effect heeft, en anderzijds de mogelijkheid geeft om gewonnen gewicht te bestendigen. Men kan zo ook langer kuren zonder te grote leverbelasting.

Ik zal je een tip geven: doe nooit wilde uitspraken zonder een goede wetenschappelijke bron, bloedonderzoeken, en/of ander objectief materiaal. Elke kuur is een aanslag op je lichaam, "dianabol only" is een vrije grote aanslag met niet-optimale resultaten.

Verhalen over hoe goed dianabol-kuurtjes wel hebben gewerkt nemen we eigenlijk niet serieus. Daar zijn de volgende redenen voor:

1) iedereen kan m.b.t. resultaten zeggen wat hij wil op het internet, en niemand kan het controleren
2) elke AAS kuur kan wel flink wat kilo's toevoegen, niemand weet wat die kilo's inhouden (vet, vocht, spier?)
3) omdat d-bol only vaak door noobs/beginners wordt gekozen zal het altijd wel een beter resultaat hebben, beginners zijn immers "maagd" en dus gevoelig voor ELK AAS gebruik, hoe slecht de kuur ook is
4) omdat het beginners zijn, hebben deze mensen vaak hun natuurlijk potentieel onvoldoende benut, omdat ze tijdens de kuur vaak toch beter gaan eten, zullen ze sowieso een grote winst zien (die dan vaak ook beter blijft zitten, omdat het "de kilo's van het eerste jaar" zijn)
5) er zijn zat meer ervaren gebruikers hier die weten dat oral-only niet optimaal is, en ook gemerkt hebben dat d-bol vele malen beter werkt in een stack die het tot een volwaardige kuur maakt.

Om je eigen woorden te gebruiken; eerst lezen, dan pas commentaar leveren hier.

steroïde wordt nog steeds dagelijks gebruik in de ziekenhuizen..."dianabol">dbol is 1 van de weinige steroïde's die gebruik worden om hartpatiënten sneller te doen herstellen ..waarom..omdat het de minste neven effecten met zich mee brengen!behalve aan de lever dan..maar ook daar heb je medicatie voor ;)
Dianabol wordt al sinds 1960 niet meer op grote schaal als medicijn geproduceerd (tot 1990 werd het in sommige landen nog op kleinere schaal geproduceerd, maar stopgezet vanwege het misbruik) en heeft eigenlijk nooit een waardig medicinaal gebruik gekend. Dianabol is vooral een middel dat ontwikkelt werd om krachtatleten stiekem meer kracht te geven. Het wordt nu alleen nog maar illegaal geproduceerd en verhandeld.

Dianabol werd dus zeer beperkt gebruikt als medicijn en zeker nooit bij hartpatiënten, gezien het de bloeddruk verhoogt zou dat ook niet handig zijn.

Dianabol heeft net als alle steroïden meerdere schadelijke bijwerkingen, door de toxiciteit heeft het meer bijwerkingen dan testosteron bijvoorbeeld. Deze toxiciteit bestrijden met zogenaamde "leverbeschermers" tijdens de kuur is contraproductief in die zin dat zo ook de werking van methandrostenolon verhinderd wordt (minder actieve stof kan het bloed bereiken).

Bij elk gebruik wordt je natuurlijke testosteronproductie beïnvloed. De dosis, duur, welk middel men gebruikt, zijn bepalend in welke mate dit gebeurd.

Een krachtigere kuur zal algemeen gesproken meer resultaat in termen van spierwinst opleveren, maar dus ook een groter herstel vragen, vanwege dat er meer, zwaardere en langer middelen gebruikt werden.

Dianabol is gewoon net als alle andere AAS een synthetische variant op natuurlijk testosteron en bij gebruik worden er signalen gestuurd om de eigen productie stil te leggen, net zoals dat bij elke injectable ook gebeurd. Omdat D-bol bij de zwaardere orals behoort, heeft het ook een sterker effect om de hormoonhuishouding. Daarnaast is D-bol een middel dat de gebruiker in grote mate in gewicht laat toenemen via een oestrogeen effect. D.w.z dat er meer kilo's ten gevolge van vochtretentie bijkomen dan spier. Intracellulair en subcutaan vocht, dat na de kuur weer als sneeuw voor de zon verdwijnt.

De meesten die hier ondertussen weten hoe ze moeten kuren, gebruiken daarom d-bol nooit "only" maar stacken het met een klasse A anabool (deca, test) omdat het enerzijds een synergetisch effect heeft, en anderzijds de mogelijkheid geeft om gewonnen gewicht te bestendigen. Men kan zo ook langer kuren zonder te grote leverbelasting.

Ik zal je een tip geven: doe nooit wilde uitspraken zonder een goede wetenschappelijke bron, bloedonderzoeken, en/of ander objectief materiaal. Elke kuur is een aanslag op je lichaam, "dianabol only" is een vrije grote aanslag met niet-optimale resultaten.

Verhalen over hoe goed dianabol-kuurtjes wel hebben gewerkt nemen we eigenlijk niet serieus. Daar zijn de volgende redenen voor:

1) iedereen kan m.b.t. resultaten zeggen wat hij wil op het internet, en niemand kan het controleren
2) elke AAS kuur kan wel flink wat kilo's toevoegen, niemand weet wat die kilo's inhouden (vet, vocht, spier?)
3) omdat d-bol only vaak door noobs/beginners wordt gekozen zal het altijd wel een beter resultaat hebben, beginners zijn immers "maagd" en dus gevoelig voor ELK AAS gebruik, hoe slecht de kuur ook is
4) omdat het beginners zijn, hebben deze mensen vaak hun natuurlijk potentieel onvoldoende benut, omdat ze tijdens de kuur vaak toch beter gaan eten, zullen ze sowieso een grote winst zien (die dan vaak ook beter blijft zitten, omdat het "de kilo's van het eerste jaar" zijn)
5) er zijn zat meer ervaren gebruikers hier die weten dat oral-only niet optimaal is, en ook gemerkt hebben dat d-bol vele malen beter werkt in een stack die het tot een volwaardige kuur maakt.

schaakmat! hehe:p

+1

En over het gebruik in ziekenhuizen. Ik heb moeite te geloven dat dbol aan hartpatiënten gegeven wordt. Volgens mij bedoel je dat je door dbol gebruik verhoogde kans hebt om hartpatiënt te worden.
Het is een zeer zwaar anabool, wat volgens mij niet gebruikt wordt in ziekenhuizen.

Lees eerst eens wat meer over dbol voor we verder discussiëren.

http://eigenkracht.nl/publicaties/sportfitness/dianabol

http://wiki.dutchbodybuilding.com/Dianabol

Of beter nog; laten we de discussie gewoon staken.

• Topic Starter Topic Starter
diana

nee dit is niet mijn kuurlog, dit is log over wat ik wilde gaan doen en waar ik nu mee bezig ben. Dus jullie kunnen gewoon verder gaan hoor haha, staat veel goeie bruikbare informatie in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven