Fitness Seller

dianabol verschillen ?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

djuric

Novice
Waardering
0
wat is het verschil in EFFECT tussen witten dianabol pillen die in strips zitten en roze vijfhoekige ? uitgaand dat ze beiden echt zijn en dat je een keur van 6 weken neemt ??

djuric zei:
wat is het verschil in EFFECT tussen witten dianabol pillen die in strips zitten en roze vijfhoekige ? uitgaand dat ze beiden echt zijn en dat je een keur van 6 weken neemt ??

Maakt geen donder uit, wat is het verschil tussen een zuurtje die rood is of oranje maar beide dezelfde smaakstoffen bevat. Het gaan om de werkzame stof, voorzover ik weet :D

Iedereen weet mijn persoonlijke mening betreffende Dbol (BAGGER eersteklas) maar ik hoorde dat de witte Naposimmetjes tegenwoordig prettiger zijn.

:offtopic:
tis net of het over xtc gaat... witten ´roze vijfkantjes´ zijn er ook van die langwerpige blauwen of lichtgroene met een smilie erop?
(flauw)

Nee niet flauw! Leuk! :)

Trouwens, ze hebben geen smilies maar drakies of slangetjes heb ik wel gezien. Is dat een beetje naar je zin lol :) :) :)

als je er lekker hard op gaat, doe er maar 3 dan :D
oke wat ontopic zeggen:
Blijkbaar interesseert het iedereen toch die goedkope brol die je kop haast doet ontploffen als ik het hier zo lees. iedere week komt er wel een nieuwe member die aan die prut wil.... Op zich is de vergelijking met xtc helemaal niet zo gek.
Jongens die er niet behoorlijk lichtzinnig over denken en dan gewoon maar ff een kuurtje doen. Geen geklooi met naalden gewoon elke dag een paar pillen der in drukken en lekker 2maandjes groot zijn.
of dus een avondje hard gaan...
(dan toch maar het laatste)

Ik ga liever een avondje hard op een paar lovetabs dan een paar weken die vervloekte troep elke dag innemen.

En inderdaad: "Geen geklooi met naalden gewoon elke dag een paar pillen der in drukken en lekker 2maandjes groot zijn."

En daarna? Ploffen ze net zo hard weer in elkaar.

• Topic Starter Topic Starter
yeah boy...whatever...k d8 dat ik wat meer sirieuze antwoorden zou krijgen. En trouwens heb je t zelf wel gebrobeert om zonder te spuiten een kuur dianabol te nemen? Vorig jaar heb ik het met de roze dbol pillen gedaan ( kuur van 6 weken ) kwam 11 kg aan en viel na drie weken af naar 6 kg. Eerste 4 weken dee ik 2 pillen per dag en de laatste twee weken drie pillen. Geen nakuur. en me vet% bleef hetzelfde. 6 maanden trainen na de kuur kreeg k nog 5 kg spier. Dus k weet egt niet waar dat shit vandaan komt "als je alleen pillen doet dan wordt je spier omgezet in vet als je stopt met innemen" en spierweefsel kan trouwens niet omzetten in vet. Dianabol is duidelijk geen troep. WTF voor forum is dit , waar halen jullie die info vandaan?!

niet te persoonlijk opvaten kerel. Maar voor ons ben je de zoveelste gast die met zn eerste post het roidgedeelte van dit forum binnenstormt met een vraag over dboll only. Tja dan trekken wij onze conclusies :).
Anyway, je gains zijn netjes. 3tabs/dag? die roze zijn toch 5mg? (correct me if...) lijkt me weinig. Zullen dan wel 10mg zijn. Blijkbaar werkte het voor jou wel, mooi voor je.
En wat bedoel je hiermee:
¨heb je t zelf wel gebrobeert om zonder te spuiten een kuur dianabol te nemen?¨
heb het nog nooit geprobeerd, maar lijkt me niet zo moeilijk hoor ;)

lol @ dbc01, I totally agree....

Vaak hebben mensen het idee dat as slikken beter is dan injecteren, helaas is dit natuurlijk verre van de waarheid. 9 van de 10 orale as zijn zo bewerkt dat de werkende stof niet direct wordt afgebroken in de maag. Helaas zorgt dit er weer voor dat de orale as weer giftig zijn voor de lever. Orale as moeten sowieso nooit langer dan 4-6 weken genomen worden. Een kuur met alleen orale as is dan ook vrij nutteloos. D-bol vind ik echter toch wel een zeer effectief as. Niet zozeer op zichzelf want d-bol alleen zal niet zorgen voor een kwalitatieve spiergroei maar in combi met een goede test variant en een eiwitspaarder kan het toch een mooie bijdrage leveren. Ik zou zelf alleen niet meer dan max 40 mg per dag nemen omdat een hogere dosis niet echt nuttig is. Vroeger namen de bb'ers ze in alsof het m&m's waren maar vandaag weten we gelukkig beter. En ja het verschil in kleur vorm en weet ik veel wat allemaal maakt inderdaad geen ruk uit ze kunnen alleen qua sterkte varieren. Ik vind zelf 5 mg van Naposim nog het best.

Djuric kereltje, ik zou je eigenlijk achter je PC vandaan willen halen en een volle dag in een schoolbank willen douwen en je even netjes onderricht geven in wat nou orale anabolen en injecteerbare anabolen zijn, wat er aan werkzame stoffen inzit, wat de bijwerkingen zijn, wat de geschiedenis van Dianabol is (want daar weet jij helemaal geen zak van, je kunt alleen de kleurtjes benoemen) maar goed, mijn enthousiasme, verstand en interesse voor deze middelen stijgen hoog boven jouw gewauwel uit als "Dus k weet egt niet waar dat shit vandaan komt ". Jammer is het dat je met je eerste de beste post op dit forum ons even gaat vertellen dat die roze dingen 'eg wel goe zijn' want je zit er náást kerel, zo erg náást...dat ik niet eens de moeite neem om je dát allemaal uit te leggen. Je bent de zoveelste die hier even binnenkomt en over Dianabol begint te blèren. Wat heb jij nou aan ervaring man, als je het hier niet bevalt ga je toch lekker ergens anders blèren?

Toch wel jammer dat er altijd mensen zijn die zich zoveel beter voelen en vinden als anderen. Als je het nou niet eens bent met iemand of je weet dat die persoon ernaast zit vertel dat dan op een normale manier en ga je niet gedragen of je de ****ing alwetende bent. Wees nou maar blij dat jij vind dat je er een hoop van af weet maar ga niet anderen zitten kleineren omdat ze misschien niet zo geweldig zijn als jij.

Lees nog maar es zijn post.
"Dianabol is duidelijk geen troep. WTF voor forum is dit , waar halen jullie die info vandaan?!"
Ik vind dat geen taal, al helemaal niet die afkorting die erin staat, gewoon asociaal.
Dat jij dat accepteert is jouw zaak, eh, Mister '****ing' Holland.

Dat soort taal past gewoon niet op een forum.

Die post van hem had ik niet gelezen (en is inderdaad gewoon kneus)maar omdat iemand zich als een kneusje gedraagt wil niet zeggen dat iedereen dat moet doen

Die post had je niet gelezen??? Hoe kun je nou commentaar op mij hebben terwijl je niet eens hebt gelezen op wie en wat ik reageer? Ik denk dat je toch altijd wel eerst moet weten wáár iemand over praat alvorens je mening klaar te hebben.
Maar goed, ik ga hier niet meer over beginnen want het is zonde dat wij elkaar in de haren vliegen om iemand die niet fatsoenlijk kan communiceren.

dbc01 helemaal mee eens maar : "Heer, vergeef het hun, want ze weten niet wat ze doen" ;)

Dianabol leverd natuurlijk veel kilo's maar 90% daarvan is toename van extra intra cellulair vocht en niet direct meetbaar visceraal vet (rond en in organen ed).

Dus als je afgaat op kilo's dan ben je redelijk naïef bezig :)

Een goede kuur hoort ook kwaliteit te leveren, dus alsje verstandig wilt kuren combineer dan pillen met spuiten, of liever: begin met spuiten en speel daarna als een grote jongen met roze pilletjes :)

irritante newbies ook altijd :P hehe

ik ben dan ook vrij nieuw hier op dit forum,maar ik vindt het eraf en toe lomp aan toe gaan met antwoorden op vragen hier,vooral altijd de vragen over dianabol,ik snap best dat jullie de mensen willen waarschuwen dat het geen speelgoed is,maar doe dit dan op een normale manier,de meesten die met zo'n vraag komen die beginnen misschien net met de sport,dus die weten dan ook niet veel dat kun je ze ook niet kwalijk nemen.Mijn ervaring met dianabol in combinatie met deca is bij mij altijd super,ik kwam destijds ook 14 kg aan met zo'n kuurtje,en hield daar toch zeker 11kg aan over,maar ik moet er wel bij zeggen mijn eten was goed en mijn training was goed,dus je kunt wel degelijk massa winnen met dianabol en zeker als opstarter in de kuur.dianabol alleen heb ik nooit gebruikt dan zullen de resultaten wel minder zijn maar als je goed eet en traint zul je daar ook wel wat van vast kunnen houden.ik ben persoonlijk tegen testovarianten die gooien je hele hormonale huishouding door elkaar heen,en daarbij ben je ook nog eens 24 uur per dag hoerig om zo maar eens te zeggen,daar wordt je ook niet echt vrolijk van na zoveel tijd,jij zelf niet en je vriendin niet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven