MuscleMeat

dianabol verschillen ?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Alain!

Als het alleen maar om de winst aan kilo's ging dan zou ik je van harte aanraden om Dbol te gebruiken.
Echter, zoals Admin hierboven al schreef, gaat het helaas niet alleen om de kilo's. Het is veelal vocht en vet wat je aanzet met Deca/Dbol en dat vergeten een boel mensen die net beginnen. Die horen van maatjes in de gym dat ze 'effe 15kg erbij hebben gepakt' en willen ook in gewicht stijgen. Maar iemand die er nieuw mee is ziet niet dat dat maatje wel 15kg erbij heeft...maar wel 90% vocht met z'n plofkop meedraagt.
Da's geen BB, da's meer AD (AanDikken).

Ik heb mijn eerste kuren ook ge d-bolled en ge-Decaat en over Deca hoor je me niks verkeerds zeggen, uitgezonderd de voorzorgsmaatregelen die je moet nemen. Verder een prima product.

Die testovarianten gooien inderdaad je hele hormoonhuishouding door elkaar maar ik ben persoonlijk van mening dat AAS-gerelateerde BodyBuilding niet zonder de testvarianten kan. Betekent niet dat je ze moet nemen, maar het is mijn persoonlijke opinie.

Tot slot: Ik ben graag hoerig, ook 24 uur per dag van die test en mijn vriendin verheugt zich altijd op de komst van mijn nieuwe kuur...het is maar wat je prettig vindt en ook dát is gewoon persoonlijk! :)

Amen! :D

Alain32 zei:
... ik ben persoonlijk tegen testovarianten die gooien je hele hormonale huishouding door elkaar heen...
Dat is een goeie, ELKE variant op testosterone, dus elke anabole steroïde gooit per defenitie je hormoonhuishouding of axis door elkaar heen.

Dianabol maar vooral Deca zijn hier zelfs koplopers in.

Wat agressiviteit en humeurigheid betrefd, dat hangt vaak samen met hoe je van jezelf bent. Velen weten die agressiviteit en prikkelbaarheid te benutten om zwaarder te kunnen trainen.

Daar heb je ook gelijk in,maar ik vind testo ook behoorlijk vocht aanzetten daar kreeg ik een dikke kop van altijd,ik kuurde toen met testoviron en sustanon en omnadren,niet in 1 kuur natuurlijk!!met welke middelen volgens jou krijg je dan wel kwaliteitsmassa?ik heb in het verleden ook gestackt met winstrol en primo om droger te worden,ging goed maar ik ben er toen een tijd noodgedwongen mee moeten stoppen en viel toen ook 18 kg terug,ik woog toen 102kg met een vetpercentage van 10 procent,ik ben nu sinds begin van dit jaar weer begonnen en het gaat redelijk goed nu,ik weeg nu 97kg met 10 procent,en ik ben 1.82 lang,maar ik heb tijd genoeg dus voor mij hoeft het ook allemaal niet meer zo snel als toen.

en dat deca en dianabol je huishouding ook overhoop gooien wist ik ook wel,maar daar merk je niet zoveel van als met testo!!

als je snapt wat ik bedoel en dan doel ik op testoviron sustanon omnadren testex en dergelijke soorten.

Alain32 zei:
en dat deca en dianabol je huishouding ook overhoop gooien wist ik ook wel,maar daar merk je niet zoveel van als met testo!!
Wel, deca is een ramp voor je axis. (dianabol idd stuk minder erg) Je ballen krimpen, je libido gaat kapot en je test daald na de kuur drastisch zodat je mogelijk in een dip valt als je niet snel wat doet met een nakuur.

Stacken met test is de oplossing...

Maar als eerste kuur vind ik boldenone/winstrol zeker ok

admin zei:
Dat is een goeie, ELKE variant op testosterone, dus elke anabole steroïde gooit per defenitie je hormoonhuishouding of axis door elkaar heen.

Dianabol maar vooral Deca zijn hier zelfs koplopers in.

Wat agressiviteit en humeurigheid betrefd, dat hangt vaak samen met hoe je van jezelf bent. Velen weten die agressiviteit en prikkelbaarheid te benutten om zwaarder te kunnen trainen.

Ik had trouwens een vraagje aan je,jij zegt in jou biografie dat je 20kg bij bent aangekomen in 1 jaar tijd,en dat naturel?????sorrie maar dat zijn nou dingen waar ik niet in geloof!!ik train toch al geruime tijd,maar zoiets heb ik nog nooit gehoord,en waar ik train daar trainen toch ook geen kleine jongens.

Echt waar, veel eten en wat creatine/whey gebruikt.

Vet % met 2-3 toegenomen. Ik ben natuurlijk geen ecto, meer meso/endo. En het is ook geen 20 kg droge massa...

Natuurlijk gaat het dit jaar een pak trager :(

admin zei:

Vet % met 2-3 toegenomen. Ik ben natuurlijk geen ecto, meer meso/endo. En het is ook geen 20 kg droge massa...

dan ben ik toch zeer benieuwd hoe je eruit ziet,want dan ben jij een apart geval!!met kuren erbij dan is het al moeilijk om die 20 kg in 1 jaar aan te komen,maar alles kan,en wat betreft diestack met testo dat weet ik ook niet want volgens mij drukt testo toch nog harder op je axis of niet???daar kreeg ik wel eens gekrompen ballen van!!en van deca niet.

• Topic Starter Topic Starter
eeh ik vroeg alleen naar het verschil tussen een witte en een roze pil , simpel , als je daar geen antwoord op weet hoef je me ook niet af te zeiken. En "dbc01" je hoeft me egt niet de les te lezen ( in een schoolbank willen dauwen ) je weet helemaal niet wat ik wel en wat ik niet weet over steroiden dus plz. hou je comentaar voor je als je geen antwoord op een vraag weet. Ik weet dat je ons allemaal hier het liefst zou laten zien hoe het moet en hoe jij t allemaal doet, maar dat wilt niemand. en by the way nix persoonlijks maar k vind die foto's op je site totaal niet indrukwekkend , als k zie wat je allemaal spuit en slikt. Zo wil ik egt niet worden.

admin zei:

Natuurlijk gaat het dit jaar een pak trager :(

zeker mogelijk, ga dit jaar ook proberen het bewijs te leveren...nog een paar maandjes en een paar kilo. Zo naturel als een zak paprika en wel iets vetter.
ennuh djuric, je kunt van dbc veel leren beetje respect dus. En liever een lelijk iemand met verstand, dan een knappe jongen die in 2maand geel kleurt ;)

Alain32 zei:
Ik had trouwens een vraagje aan je,jij zegt in jou biografie dat je 20kg bij bent aangekomen in 1 jaar tijd,en dat naturel?????sorrie maar dat zijn nou dingen waar ik niet in geloof!!ik train toch al geruime tijd,maar zoiets heb ik nog nooit gehoord,en waar ik train daar trainen toch ook geen kleine jongens.

Even terugkomend op jouw vraag van welke testo je een hoop vocht gaat vasthouden. Ik denk dat de koploper hierin toch wel sustanon is. Hoogstwaarschijnlijk omdat het voor een groot deel cipionate bevat. Ik geef zelf de voorkeur aan propionate dit houd een stuk minder vocht vast. Het moet alleen om de dag gezet worden. En ja wat de werking d-bol betreft ik denk dat daar op dit forum wel altijd een meningsverschil over zal blijven. Ik denk dat je dat maar voor jezelf moet vaststellen.

Koolhoven zei:
Even terugkomend op jouw vraag van welke testo je een hoop vocht gaat vasthouden. Ik denk dat de koploper hierin toch wel sustanon is. Hoogstwaarschijnlijk omdat het voor een groot deel cipionate bevat. Ik geef zelf de voorkeur aan propionate dit houd een stuk minder vocht vast. Het moet alleen om de dag gezet worden. En ja wat de werking d-bol betreft ik denk dat daar op dit forum wel altijd een meningsverschil over zal blijven. Ik denk dat je dat maar voor jezelf moet vaststellen.

kijk hier heb ik nou wat aan!!zo'n informatie is altijd welkom!!

admin zei:
Wel, deca is een ramp voor je axis. (dianabol idd stuk minder erg) Je ballen krimpen, je libido gaat kapot en je test daald na de kuur drastisch zodat je mogelijk in een dip valt als je niet snel wat doet met een nakuur.

Stacken met test is de oplossing...

Maar als eerste kuur vind ik boldenone/winstrol zeker ok

Een vet. product als 1e kuur?

Dat werd mij laatst voor m'n 2e kuur uit m'n hoofd gepraat.

Van Deca krijg je een Deca-d*ck zoals men dat zo leuk noemt; wég erectie, wég lust.
Test houdt dat een beetje in evenwicht en zorgt niet voor zo'n vreselijke terugval.
Dit trucje wordt ook toegepast met Tren: combineren met test om die Tren-d*ck tegen te gaan. In andere landen wordt er véél meer met Tren gewerkt en zijn er ook zgn. 'Tren-boards' alleen over Tren.
Daar leer je een hoop van.

Tot slot Alain, is het heel goed mogelijk dat jij zo'n hinder ondervind (enorme libido/dikke kop) van Testosteron, je bent niet de enige. Meer jongens hebben daar enorm veel last van. Maar medicijngebruik is erg persoonlijk en al helemaal als je ermee overdoseert zoals de BB'er doet. Dus wat voor de één werkt kan voor de ander een terging zijn! :)

Effe on topic :D dit was de vraag.
djuric zei:
....wat is het verschil in EFFECT tussen witte dianabol pillen die in strips zitten en roze vijfhoekige ? uitgaand dat ze beiden echt zijn ....
En dit is het enige goede antwoord.
Juriaan zei:
.... Maakt geen donder uit .... Het gaat om de werkzame stof ....
Verder lees ik hier o.a. nog een paar hele wijze opmerkingen die getuige van verstand van zaken :
Koolhoven zei:
.... D-bol vind ik echter toch wel een zeer effectief as. ....
Koolhoven zei:
.... En ja wat de werking d-bol betreft ik denk dat daar op dit forum wel altijd een meningsverschil over zal blijven. Ik denk dat je dat maar voor jezelf moet vaststellen ....
Amen to that !!!!
MrJ zei:
…. Een vet. product als 1e kuur?

Dat werd mij laatst voor m'n 2e kuur uit m'n hoofd gepraat ….

Zou het ook zeker niet doen …. Maar zoveel mensen zoveel meningen ;)

Groet Smalluser :thumb:

Alain32 zei:
dan ben ik toch zeer benieuwd hoe je eruit ziet,want dan ben jij een apart geval!!met kuren erbij dan is het al moeilijk om die 20 kg in 1 jaar aan te komen,maar alles kan,en wat betreft diestack met testo dat weet ik ook niet want volgens mij drukt testo toch nog harder op je axis of niet???daar kreeg ik wel eens gekrompen ballen van!!en van deca niet.
Ik ben helemaal geen appart geval, er zijn er nog op dit forum die dat halen. Je moet alleen wel je best doen en weten hoe het moet.

MrJ zei:
Een vet. product als 1e kuur?

Dat werd mij laatst voor m'n 2e kuur uit m'n hoofd gepraat.
Wat maakt het nu uit of het een veterinair product is? Als de stof zelf minder neveneffecten heeft dan is het gezonder en zeker beter als eerste kuur. Equipoise word trouwens alang human grade gemaakt door GS.

Smalluser zei:
Effe on topic :D dit was de vraag.

En dit is het enige goede antwoord.
Als de tabletten methandrostenolone bevatten aan de dosis die erop gedrukt staat dan maakt de vorm of kleur niets uit. Laat het nu juist die dosis en stof zijn waar per leverancier mee geknoeit word. Eigenlijk maakt het dus wel uit welke tabs je kiest omdat dianabol 1 van de meest genepte AAS is.

Zou het ook zeker niet doen …. Maar zoveel mensen zoveel meningen ;)
Dus liever jezelf vergiftigen met 1 van de meest giftige, verouderde en niet meer in gebruik zijnde, medicijnen ter wereld dan iets nemen wat ze nu nog aan beesten geven wat bewezen gezonder en minder bijwerkingen heeft. (De mens is trouwens een ver ontwikkeld zoogdier dus veel maakt het niet uit).
Boldenone geeft in tegenstelling tot dianabol kwalitatieve gains, die makkelijk te behouden zijn. Het drukt niet enorm op de axis en verhoogt de slechte cholesterol en bloeddruk veel minder dan d-bol. Ik kan nog wel even doorgaan maar ik denk dat het nu wel duidelijk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven