Smalluser zei:
Zucht …. dat zeg ik dus juist er zit ~ 5 mg in dus dan maakt het niet uit.
Dat zeg jij, de eerste dianabol was veel sterker dan die van nu. Heel kleine verschillen in het productieproces bepalen ook mede de kwaliteit. Er zijn zoveel factoren dat je onmogelijk alles over 1 lijn kan trekken. Over het algemeen zal je hier weinig van merken, maar toch liever een fabrikant van human grade dan een fabrikant die met niet steriele rotzooi bezig is in een underground labo. Zucht...
LOL nee dat bedoelde ik dus niet.
Hahaha, ik zeg net als de fabrikant van beide leveranciers te vertrouwen is en dus topkwaliteit leverd dan is er geen probleem en zijn de beide pillen nagenoeg identiek. Dat is toch wat je bedoeld of niet?
Klopt mee eens maar … dat is een algemene eigenschap van meerdere AAS. Indien op de juiste manier genomen ben ik nog steeds van mening dat je met d-bol wel degelijk een goed ‘beginners resultaat’ kan halen !!!
LET WEL wanneer je het gaat stacken met een inject is het rendement hoger maar dat lijkt me niet meer dan logisch, dit is te danken aan het synergistisch effect. Oftewel de werkzame producten versterken elkaar in werking. Het uiteindelijke resultaat is dus beter.
Bij dianabol is dit een véél belangrijkere bijwerking dan bij pakweg test, deca winstrol anavar etc, bovendien is het bijna de enige weg waarvan het grootste deel v/d kilo's komen. Vocht... De bijwerking is dus eigenlijk het resultaat van de kuur. Omdat dianabol het vooral moet hebben van haar estrogene werking. Het bindt niet aan de AR en de kracht komt dus ook niet van die weg.
Voor de rest van je verhaal lijkt het me duidelijk: dat zeg ik al heel de tijd dus helemaal mee eens. Alleen is naar mijn mening niet enkel het rendement hoger maar ook de uiteindelijke kwaliteit en voordelen tegenover je lichaam.
Dus de algemene bijwerkingen zijn er wel maar de algemene uitwerkingen kunnen wel degelijk, afhankelijk van diverse factoren, verschillend zijn.
Klopt, heb ik nooit tegengesproken, toch niet algemeen gezien.
Nee niet mee eens …. er bestaan geen ‘droge massa steroiden’ in mijn beleving wordt de MLM gemaakt in de keuken en niet door de gekozen AAS.
Enige kanttekening hierbij is de vochtretentie die bij de een wat meer aanwezig is dan bij de ander, maar ook heel controleerbaar.
Ik denk dat je wat verkeerd heb begrepen, ik zeg niet dat je beter afvalt op bepaalde steroïden, tenslotte gaat het vooral om het anabole deel. Ik zeg dat er steroïden zijn die je vooral kwaliteit geven en dat er zijn die vooral kwantiteit geven. Groot verschil:
Deca is in werking progestageen, net als anadrol. Kunnen ontegenspreekbaar zorgen voor zienbare vetwinst op typisch vrouwelijke plaatsen. Progstageen kan je niet tegenhouden met nolvadex/arimidex proviron. Heb je winstrol of andere sterke dht derivaat voor nodig. Dianabol, deca durabolin en anadrol zorgen voor aanzienlijke vochttoename. Controleren kan natuurlijk redelijk maar dan verminder je gewoon voor een groot deel de winst. Want anadrol en dianabol moeten het vooral hebben juist van die vochtwinst. Wat je opbouwd door de tijdelijke krachttoename is zeer minimaal.
Voorts kan ik ook bevestigen dat er wel droge massa steroïden zijn, of beter gezegd: droge massa kuurtjes want er is geen vocht of vettoename via estrogene of progestagene activiteit, integendeel ze gaan het aromatiseren tegen van testosteron en wat je dus wint is puur kwaliteit: spiereiwit. Natuurlijk is het dan geen 10 of 12 kilo per kuur, maar je bent tenminse zeker dat je niet 90% vocht en vet hebt gewonnen. Dit zijn droge massa steroiden simple as that: je mag je nog te pletter eten of dieten als een gek, nolvadex of wat dan ook slikken, maar bepaalde steroiden bepalen je kwaliteit en kwantiteit nu eenmaal. Niet alles over 1 kam scheren dus. Maar het is wel zo dat je met een dieet kan bijsturen en zo de uiteindelijke resultaten te beïnvloeden. Dat is natuurlijk wat anders.
Juist daar raak je de spijker op zijn kop !!! komt neer op – de reaktie (lees uitwerking) per individu is verschillend.
Nooit tegengesproken, maar als Jan een waterhoofd krijgt van d-bol dan Piet ook. Mogelijk meer of juist minder.
Niet helemaal mijn bedoeling bro wil er alleen maar mee zeggen dat er hoe dan ook deftige resultaten te halen zijn met lage doseringen en verschillende middelen.
Enige “nadeel” is dat je hier pas naderhand achterkomt.
En … idd niet geheel onbelangrijk wat d-bol only betreft spreek ik hier geheel uit eigen ervaring.
Een vriend van mij heeft met dianabol-deca ook redelijk goede resultaten gehaalt, het is een goede stack. Maar op 95% van alle boards over steroiden waar mensen zitten met verstand van zaken, heb ik nog nooit horen zeggen dat een beginner dianabol only zou moeten doen. überhaupt nopg nooit horen zeggen dat om het even wie dat zou moeten doen en er veel van verwachten. Op bodybuilding.com word je gewoon weggelachen als je met dianabol only afkomt, en zeg nu niet dat het daar idioten zijn want ik ken er een paar die hun shit beter kennen dan sommigen elders.