XXL Nutrition

Dianaboll, groei je dan nog naturel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom geen groeihormoon tot je 21ste? dan groei je miss door naar 2m50, binne 10 jaar onze nieuwe mister O

Jongen niet doen!

Je eigen testosteron productie is hoog zat op jou leeftijd.. Je komt net in de pubertijd gek.. Weet et dat wil je niet horen.. Maar blijf er nog ff van af.. Mijn broertje zeikt er ook al 1,5jaar om.. En hij is 19.. Van mij mag hij nog niet..

Je mag officieel nog niet eens voluit trainen! Waarom is dat denk je?? Omdat je nog niet volgroeit ben.. Je denk mischien van wel maar dat ben je niet.. Niet alleen in lengte maar ook je botstructuur, hersenen en andere organen zijn nog in ontwikkeling..

Feit maar hij wil et en alstie et echt wil houd niemand hem tegen hoor... BEste wat je kan doen is advies geven niet te doen maar als hij et vraagt zou je best zo goed mogelijk info geven en evt praten over nakuur enzO...

Als hij het echt wil is dat zeer dom van hem. Ik vind het ook stom dat hier geen advies mag gegeven worden onder de 21 jaar, terwijl er sowieso heel wat zijn die dit wel willen, en die het wel gaan doen. Maar aan de andere kant begrijp ik dit wel, want dat is natuurlijk het laatste wat een forum wil, aangezien het imago van een bodybuilding-forum waarschijnlijk al niet erg positief is.
Maar in dit geval kan je maar één ding doen, en dat is afraden, dus ga zo geen domme dingen zeggen jongen ;) Hij is verdomme 14 jaar, denk eens na man. Als je er toch zo licht over gaat, waarom kuur jij dan niet ? ?
+ hij is 14, alsof hij ooit aan (echte) gear zal raken... Ik zou het iig niet geweten hebben op die leeftijd.

Feit maarja alsje aan 14 al 1m80+ ben dan zou et voor mij niet veel uitmaken hoor...

Niet veel meer uitmaken?
Wat dacht je van heel je hormoonstelsel vernken en de rest van je leven door moeten kuren omdat je testosteronproductie niet meer normaal op gang komt? Om nog maar te zwijgen over al psychologische effecten... Die kerel zit midden in zijn puberteit.
Is zo al verwarrend genoeg :D

Laatst bewerkt door een moderator:
+1!!

Die nicolas zal ook wel stiekum snoepen hoor.. Gay..

jumperketje, neem die nicolas niet serieus. Die gast is te dom om te poepen, laat staan iets van aas snappen.

Als hij het echt wil is dat zeer dom van hem. Ik vind het ook stom dat hier geen advies mag gegeven worden onder de 21 jaar, terwijl er sowieso heel wat zijn die dit wel willen, en die het wel gaan doen. Maar aan de andere kant begrijp ik dit wel, want dat is natuurlijk het laatste wat een forum wil, aangezien het imago van een bodybuilding-forum waarschijnlijk al niet erg positief is.
Maar in dit geval kan je maar één ding doen, en dat is afraden, dus ga zo geen domme dingen zeggen jongen ;) Hij is verdomme 14 jaar, denk eens na man. Als je er toch zo licht over gaat, waarom kuur jij dan niet ? ?
+ hij is 14, alsof hij ooit aan (echte) gear zal raken... Ik zou het iig niet geweten hebben op die leeftijd.

Niet veel meer uitmaken?
Wat dacht je van heel je hormoonstelsel vernken en de rest van je leven door moeten kuren omdat je testosteronproductie niet meer normaal op gang komt? Om nog maar te zwijgen over al psychologische effecten... Die kerel zit midden in zijn puberteit.
Is zo al verwarrend genoeg :D

Waarom kuur ik niet? Tja ik wacht nog even...

KOmaan gast waarom?? Je bent 17, meer dan groot genoeg en ook al redelijk zwaar.
Dan maakt het toch niet meer uit? Waarom doe je het niet ???

:rolleyes:

Tja ik vind aas gebruik niet nodig ... Ik heb mijn potentieele naturel max lang niet gehaalt enja als ik er wil gebruiken doe ik dat gewoon !

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

jumperketje, neem die nicolas niet serieus. Die gast is te dom om te poepen, laat staan iets van aas snappen.

Lol je weet heus niet hoe slim/dom ik ben en van aas weet ik best veel heb mij al goed ingelezen en wat rondgehoord op de plaatselijke sportschool:D Maar toch als die jongen aan de middelen kan raken en et wil doen, dan zal diehet doen en dan geef je best goeie uitleg dan dat die dosis gaat gebruiken die uit den boze zijn en niet gaat nakuren...

Alle info over dosissen en nakuren is te vinden op het forum...
Hier vraagt hij om advies en er is maar één goed advies: wachten.

Dit is niet de bedoeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven