MuscleMeat

Diarree door eiwitsupplementen

Meer dan week geen shakes genomen. Buikpijn en dergelijke weg. Gister weer een zero lactose shake genomen. Werd zelfs snachts wakker van de buikkrampen en moest naar de wc. Ik kan dus geen normale whey en geen zero lactose proteïne van xxl nemen. Ik ben toch benieuwd welke stoffen er voor zorgen dat ik die buikkrampen krijg. Wat voor proteïne shake raden jullie mij nu aan? Hydroisolaat? Er moet toch wel een shake zijn die ik zonder klachten kan nemen?

Heb je de egg protein van XXL al eens geprobeerd ?

Wat een schijt probleem .

Andere shakes proberen zou ik zeggen. Of normaal voedsel eten ?

Ik zou Egg protein van XXL proberen.

Ik drink het momenteel en ik heb gelukkig geen last van diarree of dergelijke.

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha inderdaad een schijtprobleem. Ik heb nogal moeite met genoeg eiwitten te eten daarom is een shake ideaal voor mij. Ik ga kiezen tussen die hydrosilaat en egg proteïn

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Zou iemand mij kunnen aanraden welke van de twee ik het beste kan kiezen ten opzichte van de buikkrampen of is het echt gewoon gokken?

Je kan prima de hydrolisaat proberen. Ik heb zelf extreem veel last van lactose intolerantie en zelfs met isolaat al krampen. Egg protein heb ik ook 1 x geprobeerd en was ook goed te doen. Je kan ze ook om en om proberen.

Ik zou toch de egg doen, van de zero lactose heb je toch ook last staat in je 1e post ? Dan ligt het dus niet aan de lactose.

Terug
Naar boven