XXL Nutrition

Shocking Dik en ongezond zijn meer in trek dan fit en gezond.(pic)(Idontwanttoliveonthisplanet.jpg)

Snap niet waarom mensen die 'wat vollere' lichamen vereren, dan altijd gelijk over gratenpakhuizen en dat soort dingen moeten beginnen. Echt heel sneu.

Vrouwen hebben het makkelijk. Ook die dikke kan op een avondje stappen kiezen uit legio verschillende type mannen die maar al te graag met haar het bed in duiken. terwijl je als man zo dik bent dan wordt het toch wel heel moeilijk, nee onmogelijk om iets mee naar huis te nemen.

Ben wel benieuwd of dikke vrouwen die zogenaamd heel tevreden met zichzelf zijn ook gaan voor de dikkere man, of zullen ze die toch links laten liggen omdat ze keuze genoeg hebben?

Vrouwen hebben het makkelijk. Ook die dikke kan op een avondje stappen kiezen uit legio verschillende type mannen die maar al te graag met haar het bed in duiken. terwijl je als man zo dik bent dan wordt het toch wel heel moeilijk, nee onmogelijk om iets mee naar huis te nemen.

Ben wel benieuwd of dikke vrouwen die zogenaamd heel tevreden met zichzelf zijn ook gaan voor de dikkere man, of zullen ze die toch links laten liggen omdat ze keuze genoeg hebben?

De dikkere vrouw kan dan wel altijd keuze hebben in de kroeg. Ik denk (lees: ik denk) dat er meer dikkere vrouwen onzeker zijn dan dikkere mannen.

En de eerste zin zegt voornamelijk iets over mannen.

Wat boeit ons die dikke en ongezonde mensen? Ze sterven meestal toch eerder. Zijn we er ook eerder vanaf :evilnana:

Normale tot chubby vrouwen ftw.
Pleur op met tandenstokers zonder vorm en die houten planken.
Lekker nken doe je met een vrouw waar je ballen veilig tegen aan kunnen kletsen.
Kan je tenminste ook lekker tussen haar t**ten met je worst ipv over ribben ratelen.
RAWWWRRR

Groetjes, Hendrik.

Persoonlijk vind ik slechts 2 soorten vrouwen mooi:
- met goed vlees, mits goede huid (slecht huidje knap ik op echt op af) en leuke kop.
- sportief mits gespierde benen.

Normale tot chubby vrouwen ftw.
Pleur op met tandenstokers zonder vorm en die houten planken.
Lekker nken doe je met een vrouw waar je ballen veilig tegen aan kunnen kletsen.
Kan je tenminste ook lekker tussen haar t**ten met je worst ipv over ribben ratelen.
RAWWWRRR

Groetjes, Hendrik.

:roflol:

Precies zoals ik bedoelde dus.

Die foto gaat al een tijdje rond op 4chan, many rustled jimmies.

De dikkere vrouw kan dan wel altijd keuze hebben in de kroeg. Ik denk (lees: ik denk) dat er meer dikkere vrouwen onzeker zijn dan dikkere mannen.

En de eerste zin zegt voornamelijk iets over mannen.

Waarom zouden vrouwen die dik zijn meer onzeker zijn dan mannen die dik zijn? Dat een man kan lachen om zelfspot en zogenaamd "trots" op zijn bierbuik is geloof ik geen zak van. diep van binnen is hij net zo onzeker als die dikke vrouw en heeft hij bovendien niks te nken als hij verder niet kan pronken met iets wat hem status geeft.
Op latere leeftijd is het misschien meer geaccepteerd, maar in de leeftijd tot 35 jaar is het voor zowel man als vrouw een ramp voor het vertrouwen om dik te zijn.

Waarom zouden vrouwen die dik zijn meer onzeker zijn dan mannen die dik zijn? Dat een man kan lachen om zelfspot en zogenaamd "trots" op zijn bierbuik is geloof ik geen zak van. diep van binnen is hij net zo onzeker als die dikke vrouw en heeft hij bovendien niks te nken als hij verder niet kan pronken met iets wat hem status geeft.
Op latere leeftijd is het misschien meer geaccepteerd, maar in de leeftijd tot 35 jaar is het voor zowel man als vrouw een ramp voor het vertrouwen om dik te zijn.

Gebasseerd op mijn ervaring als horeca kind en horeca man. Inderdaad niet altijd het geval.
Overigens vind ik overgewicht op geen enkele leeftijd acceptabel, er is altijd wat aan te doen.
En verwar trots niet met onzekerheid, dat zijn 2 compleet verschillende dingen.

Het schijnt dat een hoop vrouwen onzeker zijn, meer als mannen.

Ik vind dikke wijven gewoon goor. Vooral als ze mij raar aankijken 'omdat ik op mn voedsel let'. Wtf jonge dikke h**r, begin te joinen OFNIE?

Maar let em be

.

Laatst bewerkt:
Denk dat het juist gelijk is, tis alleen als een man over zijn lichaam praat wordt hij al gauw als gay beschouwd... :P ik bedoel je ziet weinig mannen op fb vertellen hoe trots ze zijn op hun grote vormen, maar ze zullen er echt wel graag ripped willen uitzien

Gewoon huge worden, dat compenseert je gebrek aan grote vormen waarop de vrouw geilt.

Ja sorry, smaken verschillen.
Spieren zijn voor mannen, zachte rondingen zijn voor vrouwen.
Ik hoef geen vrouw met spieren en al die onzin, lijken net jongetjes.

hmmm... jongetjes.. :o

:triplefacepalm:

Maakt mij niet uit wat je mooi vindt. Maar waarom dan gelijk dat overdreven afkraken van al het andere?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven