XXL Nutrition

Shocking Dik en ongezond zijn meer in trek dan fit en gezond.(pic)(Idontwanttoliveonthisplanet.jpg)

Snap niet waarom mensen die 'wat vollere' lichamen vereren, dan altijd gelijk over gratenpakhuizen en dat soort dingen moeten beginnen. Echt heel sneu.

Afknapper nr 1 bij vrouwen met een maatje meer. Vriendin van een collega van me is helemaal erg, stelde me voor en ik was meteen al sportschoolFuzzy. Ik zou ook alleen maar op type anorexia vallen omdat me vriendin slank is. De hele avond ging het zo, ook tijdens het eten moest weer opmerkingen geplaatst worden. Over hoe ze lekker alles eten en blij zijn met hun lichaam. Ze hebben alleen niet door dat mensen die echt tevreden zijn met hun lichaam, dit niet constant hoeven te uitten. Maar goed het is ook wle een beetje mens eigen, je bent zelf immers perfect dus alle wat daar vanaf wijkt is dan per definitie minder perfect.

Vrouwen hebben het makkelijk. Ook die dikke kan op een avondje stappen kiezen uit legio verschillende type mannen die maar al te graag met haar het bed in duiken. terwijl je als man zo dik bent dan wordt het toch wel heel moeilijk, nee onmogelijk om iets mee naar huis te nemen.

Is dit sarcastisch of meen je dit serieus?

Het moge toch wel algemeen bekend zijn dat je als lelijke man beter een lekkere chick kan regelen dan visa versa. Het is lullig, maar als lelijke vrouw ben je gewoon phucked. Dan kan je nog zo leuk, lief en schattig zijn. Mij zal je er niet mee vangen. #1 eigenschap waar mannen voor vallen in vrouwen is uiterlijk. Als lelijke gast ligt de wereld nog aan je voeten.

Het moge toch wel algemeen bekend zijn dat je als lelijke man beter een lekkere chick kan regelen dan visa versa. Het is lullig, maar als lelijke vrouw ben je gewoon phucked. Dan kan je nog zo leuk, lief en schattig zijn. Mij zal je er niet mee vangen. #1 eigenschap waar mannen voor vallen in vrouwen is uiterlijk. Als lelijke gast ligt de wereld nog aan je voeten.

Dat zeg je mooi, maar belangrijker nog, je haalt een goed punt aan. Van een man worden de onvolkomenheden sneller gewaardeerd dan die van vrouwen. Altans is dat een gedeelde boodschap die ik er uit haal. Ergens onterecht natuurlijk, maar thats life. Dat vrouwen zich hierom onzekerder voelen, op gebied van gewicht / uiterlijk kan ik dan ook wel snappen.

Als je als vent rijk bent mag je dik zijn, als vrouw werkt dat niet zo.

• Topic Starter Topic Starter

Make up maakt van de lelijkste trollen nog een 6/10(mits mevrouw niet walvis is). Ben het er wel mee eens dat je als man altijd een lekkere chick kunt regelen.

:triplefacepalm:

Maakt mij niet uit wat je mooi vindt. Maar waarom dan gelijk dat overdreven afkraken van al het andere?

Kraak niks af hoor, het is gewoon wat ik er van vind.
Als anderen gelukkig zijn met het lichaam van hun vriendin of zichzelf is mooi toch?
ALS ze dat zijn.
Zegt verder niks over het karakter, zijn 2 verschillende dingen.

Afknapper nr 1 bij vrouwen met een maatje meer. Vriendin van een collega van me is helemaal erg, stelde me voor en ik was meteen al sportschoolFuzzy. Ik zou ook alleen maar op type anorexia vallen omdat me vriendin slank is. De hele avond ging het zo, ook tijdens het eten moest weer opmerkingen geplaatst worden. Over hoe ze lekker alles eten en blij zijn met hun lichaam. Ze hebben alleen niet door dat mensen die echt tevreden zijn met hun lichaam, dit niet constant hoeven te uitten. Maar goed het is ook wle een beetje mens eigen, je bent zelf immers perfect dus alle wat daar vanaf wijkt is dan per definitie minder perfect.

Is alleen maar goed praterij, anders zouden ze het niet miljoen keer herhalen. merendeel is gewoon niet blij met hun lichaam maar te lui om er een **** aan te doen. Dus dan maar andere mensen afkraken.

20-35 procent vind ik mooi bij een vrouw.

35 not sure if serious. Dit lijken ook meer schattingen, denk niet dat de maker van die collage ze allemaal met de huidplooimeter gemeten heeft. :)

dafuq dat zou 15% zijn bij een vrouw? hoe kan het verschil zo groot lijken? ik snap dat vrouwen meer aanleg hebben voor vetopslag maar srsly?

kan toch niet het grootste verschil zijn, borsten zijn voornamelijk borstweefsel dus ik zou denken de kont dan

damn die 30% foto is wel yummie :D

Ach ja, voor ieder wat wils hé. Mensen die zoveel tijd op FB doorbrengen lijken me sowieso geen gym-ratten te zijn.
En die hebben ook een hele andere kijk op mensen. Het is niet dat wij in deze wereld leven, dat het daarom maar
normaal moet zijn.

20-30 ==> lekker

Lol dit soort bullshit altijd. Is gewoon feel good bullshit. Mensen voor liegen om ze beter te laten voelen maar ondertussen geef je die mensen wel een k*tleven door ze voor te liegen. Als je eerlijk bent is het misschien moeilijk te verkroppen en zwaarder te dragen maar het zal ze uiteindelijk wel helpen en nu ben ik echt geen ideologist die vind dat alles en iedereen maar perfect moet zijn, maar als je echt heel dik bent en het dan als schoonheidsstandaard neer wilt zetten ben je wel echt fout bezig. Ik bedoel iedereen is zoals die is en je kunt niet verwachten dat iedereen de zelfde lading kan dragen maar ga dan ook niet doen alsof, alleen voor het ego van iemand. Daar schiet niemand wat mee op. En tja life sucks. Denk dat als iedereen eerlijk tegenover zichzelf is ze echt wel graag een aantal dingen van zichzelf anders hadden gezien. Kwestie van accepteren niet wegstoppen, weten wie je bent.

Laatst bewerkt:
Opvallen dat veel van die walviswijven nog vaak durven verwijzen naar bekende wijven met lichte curves, zoals kim kardashian, om aan te tonen dat een "maatje meer" aantrekkelijk kan zijn.
En aangezien niemand dat laatste betwist, zou dit volgens hen onmiddelijk een vrijgeleide zijn om extreem vet te mogen wezen :rolleyes:

dafuq dat zou 15% zijn bij een vrouw? hoe kan het verschil zo groot lijken? ik snap dat vrouwen meer aanleg hebben voor vetopslag maar srsly?
In verhouding gewoon minder spieren he. Plaatje klopt imo wel ongeveer met de realiteit.

• Like
Waarderingen: Guts
Opvallen dat veel van die walviswijven nog vaak durven verwijzen naar bekende wijven met lichte curves, zoals kim kardashian, om aan te tonen dat een "maatje meer" aantrekkelijk kan zijn.
En aangezien niemand dat laatste betwist, zou dit volgens hen onmiddelijk een vrijgeleide zijn om extreem vet te mogen wezen :rolleyes:

Ook een goude ja hahah. Kim kardassian heeft een goeie reet, maar die weeg iets van 60, degene die altijd dat soort shit beweren wegen tegen de 90 :P

Persoonlijk hou ik zelf gewoon van 'curvy' zoals Christina Hendricks dus wat steviger, maar dikke wijven die 90+ wegen noemen zich ook 'steviger' of 'curvy' of een 'echte vrouw' daar wordt je toch simpel van :P

Terug
Naar boven