Fitness Seller

dikke buik

Longbow91

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
Ik heb net de zoekfunctie gebruikt maar kan niet een duidelijk goed antwoord krijgen, mijn probleem is het volgende: ik krijg laatste tijd een steeds meer opgezettere dikkere buik en begin me er steeds meer aan te storen, dus wil er wat aan gaan doen. Mijn voeding op het moment is ongeveer: 23/48/30 e/k/v en zit in de bulk. s'morgens is me buik 10 cm opgezet en s'avonds 15 cm door al het vreten. Ik heb wel gehoord dat het ook door de eiwitshakes kan komen, maar die kunnen niet ontbreken in me schema omdat het onmogelijk voor mij is om vlees te eten. Ik las net ook dat het door de hoeveelheid koolhydraten kan komen, dus dan zou ik me koolhydraten moeten verlagen en eiwitten verhogen? En heb ook gelezen dat het door zuivelproducten kan komen, is het dan verstandig om meer water te drinken wat ik drink eigenlijk alleen maar melk op een dag (2 liter) en (0.5liter water), maar als ik nog meer ga drinken wordt het toch alleen nog maar meer opgezetter?

enige oplossing is cutten en dan een cleanbulk of?

Laatst bewerkt:
als ik het zo hoor heb je het perfect door, je weet de drie dingen waar het aan kan liggen. Probeer het uit en kijk of het effect heeft. Als het allemaal niet werkt is cutten inderdaad een oplossing omdat je buik dan iets krimpt maar als je weer gaat bulken zal hij net zo goed weer uitzetten. Dus of dit een oplossing is?

• Topic Starter Topic Starter
als ik het zo hoor heb je het perfect door, je weet de drie dingen waar het aan kan liggen. Probeer het uit en kijk of het effect heeft. Als het allemaal niet werkt is cutten inderdaad een oplossing omdat je buik dan iets krimpt maar als je weer gaat bulken zal hij net zo goed weer uitzetten. Dus of dit een oplossing is?

ja dat is ook weer zo, maar meer water drinken dat weet ik als enige niet of dat waar is? want als je meer vocht drinkt wordt me buik toch alleen maar meer opgezet of heb ik dit fout?

geld bij mij vooral voor mn onderbuik waar mn blaas zit. Denk dat het voor de rest ook wel geld maar let er nooit zo op.

Als je vetlaag te dik is een dieet het enige alternatief.

Welkom in de wereld van het bulken:)

ik heb er ook last van, ik denk dat het vooral een vetlaagje is. ik ben nu aan het cutten totdat me buikspieren (weer) zichtbaar zijn en dan weer verder bulken he! :)

Ik denk dat iedereen daar wel een beetje last van heeft. Ik had dat zelf eerst ook best wel erg en dat kwam omdat ik teveel koolhydraten at. Ik had de koolhydraten verminderd en de vetten wat omhoog gedaan en nu is het eigenlijk zo goed als weg.
Ik zie echter dat je vetten 30% van je voeding innemen, dus die zitten al best hoog. Je kan wel nog iets meer eiwitten doen en dan de koolhydraten verlagen. Ook kan je proberen om andere koolhydraten te eten, eet bijvoorbeeld ipv brood, spaghetti of rijst etc.

Ik denk dat iedereen daar wel een beetje last van heeft. Ik had dat zelf eerst ook best wel erg en dat kwam omdat ik teveel koolhydraten at. Ik had de koolhydraten verminderd en de vetten wat omhoog gedaan en nu is het eigenlijk zo goed als weg.
Ik zie echter dat je vetten 30% van je voeding innemen, dus die zitten al best hoog. Je kan wel nog iets meer eiwitten doen en dan de koolhydraten verlagen. Ook kan je proberen om andere koolhydraten te eten, eet bijvoorbeeld ipv brood, spaghetti of rijst etc.

ja precies ik ga nu ook inplaats van muesli met yoghurt, tonijn met melk eten denk, om me eiwitpercentage wat te verhogen... maar hoe zit het nou met dat water, als ik meer water drink wordt me buik alleen maar boller of?

Nee, dan pies je meer water uit... zal netto niet zoveel effect hebben.

Als je veel water drinkt zit je blaas alleen maar sneller vol, heeft verder niet echt iets te maken met je buik boller worden.

okee bedankt voor alle reacties, ik heb nu me aantal kcal omlaag gehaald, aantal eiwitten verhoogd en iets meer eiwitpoeder erbij even aankijken wat dit doet

ik ga nu bulken met 33E/37%K/31%V

okee bedankt voor alle reacties, ik heb nu me aantal kcal omlaag gehaald, aantal eiwitten verhoogd en iets meer eiwitpoeder erbij even aankijken wat dit doet

ik ga nu bulken met 33E/37%K/31%V

Dat zijn 101 procenten die je verdeeld :p

Maar is goed kerel. Doe je best. Houd je resultaten bij.

Terug
Naar boven