MuscleMeat

Dikker bloed

Even een oud bloedresultaat er bij gehaald en ik ben niet 100% zeker maar volgens mij was mijn test/oestradiol verhouding toen niet top. Ik ben er nu al even over aan het inlezen maar kom er niet uit. Iemand een idee? Ik ga eens een afspraak maken met een uroloog denk ik...
Progesteron en prolactine aan hoge kant toen, en nu ?

• Topic Starter Topic Starter
Progesteron en prolactine aan hoge kant toen, en nu ?
Vrijdag is mijn nieuw bloedonderzoek. Hopelijk komt er wat meer uit want op de moment voel ik mij echt brak.

Griepachtig hoofdpijn schouder en kuit pijn, ed issues zoals zachter en minder lang kunnen aanhouden, moe

1000017501.jpg

Volgt 😊

Hematocrit wat verhoogd. Veel water drinken, cardio en Omega3(+2g epa/dha)

Ja ik snap ook niet waarom de e2 test en dergelijke geen waarde krijgen.. Onmeetbaar hoog🙃

Ik ga ook gewoon stoppen met de kuur. Ik voel mij veel te slecht. Alleen weet ik niet of het komt door die hoge oestrogeen of door de ontstekingswaarden die ook niet top zijn. De endo vertelde mij voor het bloedonderzoek dat als de resultaten binnen komen en oestrogeen hoog was ik wel al 1x 10mg aromasin mocht nemen. Alleen weet ik niet of ze dat ook zou zeggen met al die andere waarden die out of range zijn.. Vandaag is de arts een dag thuis 😔 @Galen wat zou jij doen?

Iedereen alvast bedankt.

Je kunt wel virus onder de leden hebben waar je lichaam tegen werkt

Ja het voelt wel als griep, maar het zou dan wel al de 3de keer zijn deze winter😅

Kan dat je niet uitziekt en het blijft ronddwalen. Train je wel weer ?

Ja telkens als ik me slecht voel maxdag of 3 niet. Daarna gaat het trainen super. Als ik me zowat tussen in voel en ik ga trainen voel ik me eigenlijk nog het beste in de gym. Enkel het zweten en de rode kop valt iedereen wel op. Vanaf ik thuis kom is het wat minder en zit er niet veel leven meer in mij.

Ja telkens als ik me slecht voel maxdag of 3 niet. Daarna gaat het trainen super. Als ik me zowat tussen in voel en ik ga trainen voel ik me eigenlijk nog het beste in de gym. Enkel het zweten en de rode kop valt iedereen wel op. Vanaf ik thuis kom is het wat minder en zit er niet veel leven meer in mij.
Zou wat rust nemen voor herstel, Ook werkstress kan meespelen

Ik ga ook gewoon stoppen met de kuur. Ik voel mij veel te slecht. Alleen weet ik niet of het komt door die hoge oestrogeen of door de ontstekingswaarden die ook niet top zijn. De endo vertelde mij voor het bloedonderzoek dat als de resultaten binnen komen en oestrogeen hoog was ik wel al 1x 10mg aromasin mocht nemen. Alleen weet ik niet of ze dat ook zou zeggen met al die andere waarden die out of range zijn.. Vandaag is de arts een dag thuis 😔 @Galen wat zou jij doen?

Iedereen alvast bedankt.
Denk niet dat dit veel gaat doen trouwens

Ff rusten ff niks en waarschijnlijk binnen 2,5 weken pct en klaar.

Test waarden zijn binnen.

Bijlagen

• Screenshot_20251217_141511_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg
    Screenshot_20251217_141511_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg
    20 KB · Weergaven: 30
Het complete bloedonderzoek. Voel me nog altijd bijzonder miserabel. Het gaat precies met ups and downs naarmate get tijdstip vd dag.

Bijlagen

• Screenshot_20251217_143212_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg
    Screenshot_20251217_143212_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg
    82,8 KB · Weergaven: 20
Heb je al ander merk aas geprobeerd? En de injectieplaatsen voelen verder goed? Je CRP is verhoogd en duid op een mogelijke ontsteking. Verder veel water drinken voor de viscositeit van je bloed. Hoe is je bloeddruk trouwens?

Heb laatst voor de eerste keer in mij delt gezet en die staat wat dik. De voorlaatste keer was glute en die stond toen ook helemaal dik. Al de andere gingen goed. Denk je dat dat de crp kan verklaren?

Bloeddruk 140/90

Water ben ik mee bezig, rusten ook.

Test:estro is die niet slecht? Als je het omrekend is het >1500:147

2x 250mg per week. Maandag en donderdag.

Terug
Naar boven