Big'r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 21
Titel zegt hopelijk genoeg.
Zoals bekend ben ik iemand die wetenschappelijk onderzoek altijd boven persoonlijke "ervaringen" stelt.
Dit gaat wat mij betreft op voor eenvoudig meetbare en controlleerbare zaken.
Er zijn natuurlijk ook persoonlijke ervaringen van ervaren mensen hier op het board die imo zeker interessant genoeg zouden kunnen zijn om rekening mee te houden tijdens je eigen kuur.
Dus wat heb jij geleerd tijdens je kuren?
Misschien vond je een bevestiging in zaken die reeds in stickies vermeld waren, maar misschien kwam je ook wel tot een interessante ervaring die nog niet eerder is teruggekomen in voorgaande topics.
Sorry. Zit weer een veels te lang lulverhaal op te hangen
Nu mogen jullie aan het woord..........
Zoals bekend ben ik iemand die wetenschappelijk onderzoek altijd boven persoonlijke "ervaringen" stelt.
Dit gaat wat mij betreft op voor eenvoudig meetbare en controlleerbare zaken.
Er zijn natuurlijk ook persoonlijke ervaringen van ervaren mensen hier op het board die imo zeker interessant genoeg zouden kunnen zijn om rekening mee te houden tijdens je eigen kuur.
Dus wat heb jij geleerd tijdens je kuren?
Misschien vond je een bevestiging in zaken die reeds in stickies vermeld waren, maar misschien kwam je ook wel tot een interessante ervaring die nog niet eerder is teruggekomen in voorgaande topics.
Sorry. Zit weer een veels te lang lulverhaal op te hangen
Nu mogen jullie aan het woord..........

, is mijn 1 keer overkomen tijdens het persen dat er zoveel druk kwam dat het bovenste naald en alle inhoudt eruit spuitte, 2ml!
had ik nog nooit eerder gehoord deze