AndroidHealthClinic

Dingen die je hebt geleerd tijdens een kuur! Fouten die je nooit meer maakt.

Big'r

Competitive Bodybuilder
Waardering
21
Titel zegt hopelijk genoeg.

Zoals bekend ben ik iemand die wetenschappelijk onderzoek altijd boven persoonlijke "ervaringen" stelt.
Dit gaat wat mij betreft op voor eenvoudig meetbare en controlleerbare zaken.

Er zijn natuurlijk ook persoonlijke ervaringen van ervaren mensen hier op het board die imo zeker interessant genoeg zouden kunnen zijn om rekening mee te houden tijdens je eigen kuur.

Dus wat heb jij geleerd tijdens je kuren?
Misschien vond je een bevestiging in zaken die reeds in stickies vermeld waren, maar misschien kwam je ook wel tot een interessante ervaring die nog niet eerder is teruggekomen in voorgaande topics.

Sorry. Zit weer een veels te lang lulverhaal op te hangen :o
Nu mogen jullie aan het woord..........

Dat mijn lichaam me ook heilig is en dat dankzij het kuren je te snel en/of te hard kan gaan. Dit resulterend in blessures.

Ik heb geleerd dat je het beste 1 stevige kuur per jaar kan doen.
Om dan flink te groeien en lang te herstellen.

Dat is (voor mij) het beste.

enne ik doe dat dan ook voortaan.:cool:

- altijd het volledige correcte injectie-protocol volgen

- niet steeds in de glutes prikken

- deftig stacken

- je pct-spullen altijd op voorhand bezitten

- er zeker van zijn dat je gn nep spullen hebt

- altijd een dokter hebben die op de hoogte is v je bedoelingen en je kan helpen

- maand na pct zeker bloedtest doen

en nog zoveel meer dat ik niet heb gedaan tijdens mijn eerste ervaringen

Te weinig gebruiken.:D

Testo zei:

Weheheehe; das wel een goeie.

Bij mij de volgende:

Een spuit op de badkamer zetten en vervolgens m'n spullies niet goed opruimen. Kwam 's middags thuis en zag tot mijn verbazing dat er nog een opengebroken ampul test op de wastafel stond :D

En natuurlijk de gordijnen open laten: Ik was van plan om snel wat sust te zetten, terwijl mijn vriendin in de voorkamer zat.... Ik dus naar de slaapkamer en in de haast, -en mede door het donkere weer- had ik niet in de gaten dat mensen op de binnenplaats dwars door het huis kunnen kijken zo snel ik de lamp aan zou doen.

Tja, als ze het gezien hebben, hoop ik dat ze denken dat ik suiker heb :D :D

Dat was een behoorlijke "mutsenactie".

(Ik snap wel dit zje dit soort acties niet bedoeld, maar zoveel kuurervaring heb ik nu eenmaal nog niet)

respecteer je rusttijden.
maak je niet druk in alles want dat lijdt vlug tot woedebui.

bah is toch tof zo'n woedebui ! lekker razende King Kong spelen :)

Direct willen cutten na een massa cycle en het dan gek vinden dat je zo weinig overhoudt... :o

Ben meer bedacht/ingespeeld op gemoeds/stemmings-wisselingen tijdens en na de kuur

Geleerd ! dat ik zeker nooit meer zelf zal prikken ,nu ik het door een zuster laat doen zelfs geen pijn meer van winstrol ED . En zo in u blote kont voor een vrouw is toch uitdagend denk ik want ....

Ik die vooral om de kracht kuur ,echt streng op de voeding blijven letten want het minste dat je je laat gaan vliegen de kilo's er aan bij mij !

Dat is voor mij zoal wat ik ervaar !

maatje van mij;

- een brute kuur met primo/sus/winny/tren in hoge doseringen. Die hoge doseringen waren al te gek ondanks diverse waarschuwingen van de alwijze (ik), toen ff een paar goeie xtc-pillen in z'n mik gegooid tijdens een feestje.

En toen? Toen heeft ie een paar dagen in het ziekenhuis om de hartbewaking gelegen. Z'n bloeddruk was veeeels te hoog, hij moest medicijnen slikken om rustig te blijven. GEEN ENKELE VORM VAN LICHAMELIJKE INSPANNING!

En nu?Nu is het meer als 4 maanden later, hij kwam laatst weer ff proberen in the gym, hij kon na een half uurtje weer weg omdat ie hartkloppingen kreeg. Oja, hij mag ook geen caffeine meer drinken.

Ander maatje van mij; "hey Lo, bestel voor mij een kuurtje" Dus ik bekijk de lijst; "hey zou je er geen HCG bij nemen? " "nee joh, zie ik dan wel". "luister bro, ik ga nu halen, ik heb geen zin dat je straks loopt te zeiken en ik met spoed HCG moet halen". "nee geen probleem, ik heb geen HCG nodig".
Een week of 8 later; "hey Lo, ik moet met spoed HCG hebben". Ik; "je regelt het maar lekker zelf ergens".
Eind resultaat; hij heeft zeker nog een maand of 2 last gehad van te kleine ballen, met alle gevolgen van dien (waaronder een serieuze reductie van gains en een aantal lachwekkende verhalen over slappe derde beens die dienstweigering deden)

Mijn fout; Tijdens/ na m'n nakuur te snel m'n koppie laten hangen (nee ik bedoel niet dat koppie tussen m'n benen voor de grapjassen onder ons)en een aantal weken niet wezen trainen. Je moet gewoon doorgaan, ook al pak je een stuk lichter, en krijg je geen pomp. **** it, je weet dat het erbij hoort, en als je niks doet duurt het alleen maar langer. Bij hoge toppen horen diepe dalen...

als je de luchtbelletjes eruit wilt halen en je drukt aan de spuit, wel even de bovenkant met je andere hand vasthouden;) , is mijn 1 keer overkomen tijdens het persen dat er zoveel druk kwam dat het bovenste naald en alle inhoudt eruit spuitte, 2ml!:(

zijlstra zei:
als je de luchtbelletjes eruit wilt halen en je drukt aan de spuit, wel even de bovenkant met je andere hand vasthouden;) , is mijn 1 keer overkomen tijdens het persen dat er zoveel druk kwam dat het bovenste naald en alle inhoudt eruit spuitte, 2ml!:(

:roflol: had ik nog nooit eerder gehoord deze

kahma vr jou

Schoon te blijven eten en dus geen junk weekend inlassen als t ff niet gaat zoals ik wil.

Terug
Naar boven