Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MonsterGirl zei:Kuisen en kokenMaar dan enkel als ik me ECHT verveel

MightyDuck zei:Wat is kuisen
Ontopic: Domme vragen stellen aan vrouwen op bb forums.

huckfinn zei:- Zet de oordopjes van je mp3-speler tussen de lippen van je mond met de boxjes naar buiten. Maak je bek hol. Als je de mp3 speler hard zet, lijkt het net alsof je een radio hebt. Ik ben erg trots op deze uitvinding.

huckfinn zei:Wat creatief allemaal zeg. Hier nog maar één dan:
Mijn pijngrens verleggen door mezelf met een elektrische vliegenmepper onder stroom te zetten....

Leviathan zei:500.000 volt op mn bovenbeenspier en mn meerdere malen op mn buikspieren
**** the AbKing Pro.....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()

Leviathan zei:Dat verpissen doe ik ook wel eens....heeft vaak dan te maken met te hoge nood waardoor ik anders alles zou raken behalve de toiletpot.
Heb op die wijze ook al meerdere malen met de rug tegen de muur gestaan, en alsnog in de pot gepiest.
Heb verder uit verveling en onder invloed van meerdere biertjes mezelf met een paralyzer bewerkt om te te weten wat je nu voelt.
Nu was mn gevoel enigzins afgestomp door het hoge promillage alcohol in mn bloed, maar voelen doe je het zeker!! Maar was niet echt onder de indruk, had verwacht dat ik wel zou dubbelklappen.
500.000 volt op mn bovenbeenspier en mn meerdere malen op mn buikspieren
**** the AbKing Pro.....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()

The rebel zei:We gingen gaan schijten op een rail van de spoorweg in de hoop dat de trein een tijdje later zou onsporen of dat de machinist stront in z'n gezicht zou krijgen.

MightyDuck zei:En toen scheet je een liter stront in je broek en had je de komende 2 weken verkrampte spierpijnen![]()
The rebel zei:Als kleine jongen deed ik samen met mijn vriendjes wel eens een spelletje dat we spoorwegschijten noemden. We gingen gaan schijten op een rail van de spoorweg in de hoop dat de trein een tijdje later zou onsporen of dat de machinist stront in z'n gezicht zou krijgen.
huckfinn zei:Geloofde je dat echt? Jouw vrienden hebben het zeker ver geschopt?![]()