MuscleMeat

Dingen die je uit stierlijke verveling doet

Posten in "de verkloot een quote"topic

Kuisen en koken :D Maar dan enkel als ik me ECHT verveel

dat pissen is echt een sport geworden, meestal in de plee in de badkamer dan kan ik verder weg staan zonder dat mensen me in mn blote reet door de hal zien lopen.
en verder: die crazy frog kapotschieten/slaan, een kip nadoen etc

huckfinn, die oordopjes moet je tegen je neusgaten drukken en dan met de boxjes naar binnen! dan je mond hol en open zetten. dat gaat pas hard! haha :)

try it, you'll love it! :D

ik steek een sigaretje op en speel wat muziek af
ik houdt me bezig met leuke passes te zoeken voor pronsites
mijn honden , ik train ze wat in de tuin

ik val dbb leden lastig op msn

hehe dat verpissen was ik vroeger echt een kei in :D
Maar een keertje ging het echt mis :(
Ik ging zoooo ver weg staan dat ik terug moest rennen... nou had ik dat beter niet kunnen doen, want ik struikelde over m'n broek (die aan m'n enkels hing) en had écht vette mazzel want mijn hoofd kwam net 10 cm vóór de pleepot terecht :D

huckfinn zei:
- Zet de oordopjes van je mp3-speler tussen de lippen van je mond met de boxjes naar buiten. Maak je bek hol. Als je de mp3 speler hard zet, lijkt het net alsof je een radio hebt. Ik ben erg trots op deze uitvinding.

:roflol: :roflol: :roflol:

huckfinn zei:
Wat creatief allemaal zeg. Hier nog maar één dan:

Mijn pijngrens verleggen door mezelf met een elektrische vliegenmepper onder stroom te zetten....

Dat verpissen doe ik ook wel eens....heeft vaak dan te maken met te hoge nood waardoor ik anders alles zou raken behalve de toiletpot.

Heb op die wijze ook al meerdere malen met de rug tegen de muur gestaan, en alsnog in de pot gepiest.

Heb verder uit verveling en onder invloed van meerdere biertjes mezelf met een paralyzer bewerkt om te te weten wat je nu voelt.

Nu was mn gevoel enigzins afgestomp door het hoge promillage alcohol in mn bloed, maar voelen doe je het zeker!! Maar was niet echt onder de indruk, had verwacht dat ik wel zou dubbelklappen.

500.000 volt op mn bovenbeenspier en mn meerdere malen op mn buikspieren

**** the AbKing Pro.....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Al die Jackass toestanden hier :rolleyes:

Vér-pissen doe ik ook wel eens maar niet uit verveling want pidden dat doe ik niet uit ververling. Een rondje verkeersagressie, dat durf ik ook wel eens te doen.

Als kleine jongen deed ik samen met mijn vriendjes wel eens een spelletje dat we spoorwegschijten noemden. We gingen gaan schijten op een rail van de spoorweg in de hoop dat de trein een tijdje later zou onsporen of dat de machinist stront in z'n gezicht zou krijgen.

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:

**** the AbKing Pro.....

En toen scheet je een liter stront in je broek en had je de komende 2 weken verkrampte spierpijnen ???

kwarkbakken stapelen

Met mn lippen spelen.

Leviathan zei:
Dat verpissen doe ik ook wel eens....heeft vaak dan te maken met te hoge nood waardoor ik anders alles zou raken behalve de toiletpot.

Heb op die wijze ook al meerdere malen met de rug tegen de muur gestaan, en alsnog in de pot gepiest.

Heb verder uit verveling en onder invloed van meerdere biertjes mezelf met een paralyzer bewerkt om te te weten wat je nu voelt.

Nu was mn gevoel enigzins afgestomp door het hoge promillage alcohol in mn bloed, maar voelen doe je het zeker!! Maar was niet echt onder de indruk, had verwacht dat ik wel zou dubbelklappen.

**** the AbKing Pro.....

JEZUS DAT LIJKT ME HEFTIG!!!

Als ik me verveel ga ik cardio doen of wat thuis met de gewichten gooien.

beatboxen, zingen, sketchjes verzinnen die ik later wil opnemen

• Topic Starter Topic Starter
The rebel zei:
We gingen gaan schijten op een rail van de spoorweg in de hoop dat de trein een tijdje later zou onsporen of dat de machinist stront in z'n gezicht zou krijgen.

Geloofde je dat echt? Jouw vrienden hebben het zeker ver geschopt? :D

MightyDuck zei:
En toen scheet je een liter stront in je broek en had je de komende 2 weken verkrampte spierpijnen ???

Nee, eerlijk gezegd had ik verwacht dat ik dubbel zou klappen en wakker zou worden in mn eigen urine.

De verkoper garandeerde me echter wel, dat bij langdurige schokken, men zeker de controle over bepaalde lichaamsfuncties verliest, waaronder blaascontrole.

Ik ben danwel een beetje masochistisch aangelegd, maar was zeker niet gek genoeg om mezelf langer als 5-7 seconden te shocken.

Het blijft een wapen.

The rebel zei:
Als kleine jongen deed ik samen met mijn vriendjes wel eens een spelletje dat we spoorwegschijten noemden. We gingen gaan schijten op een rail van de spoorweg in de hoop dat de trein een tijdje later zou onsporen of dat de machinist stront in z'n gezicht zou krijgen.

huckfinn zei:
Geloofde je dat echt? Jouw vrienden hebben het zeker ver geschopt? :D

Die zijn allemaal machinist geworden. :cool: :D

Terug
Naar boven