XXL Nutrition

Dion Graus wordt waus

lol :P beetje jammer dat er zulke infantieltjes toegelaten worden in de kamer

Hij had in de cel moeten zitten deze man.

Heeft een gedragsstoornis waarbij hij zichzelf verliest en tot agressie overgaat. Heeft reeds 2 vrouwen mishandeld, gestalkt en vernederd. Is op grond van juridische foefjes helaas niet veroordeeld.

Leidt tevens aan grootheidswaanzin. Was directeur van een groot farmaceutisch bedrijf volgens eigen zeggen. In werkelijkheid slechts medewerker van een 4 mans dieren geneesmiddelenbedrijfje.

Verder getuigd dit van 0% daadkracht alsmede 0% verantwoordelijkheidsgevoel. Aangevuld met geen ambitie of capaciteit voor bestuurlijke functies.

Dit is het voorbeeld van een prutser

Haha, chille :dunno: @ 1:06.

Heb het niet in zijn geheel gezien maar kan me niet voorstellen dat deze reactie voortkomt uit het niets zonder dat er iets aan vooraf is gegaan.

Vind dit slecht een momentopname waar geen enkele waarde aan kan worden gehecht.

Jij train vast en zeker ook uitsluitend borst of niet Cirkel?

Wat een gestoorde gast. Dat dit soort mensen uberhaupt de tweede kamer in komen. Leve de PVV.

• Topic Starter Topic Starter
Stel je voor dat dit soort debielen het land moeten regeren. Dan kan Wilders zich drukmaken over de islamisering van Nederland, Graus werkt hard mee aan de mongolisering.

wat een mafkees.

jezus wat een mong**l, ik heb welleenswaar het voorafgaande niet gezien, maar zo gedraag je je niet in de kamer. het gaat hier niet om een of andere voetbalvergadering.

Loesert

Een bepaalde discussie verlaten hoeft natuurlijk niet perse een verkeerde/domme actie te zijn. Het hangt echt af van wat eraan vooraf ging, wat de reden was enz. Stel dat iemand je uitscheld, kleineert, belachelijk probeert te maken, onredelijk is (zinloze discussie dus) dan heb je als intelligent persoon maar één keuze en dat is de discussie stopzetten en de ruimte verlaten. Nu spreek ik me niet uit over dit specifiek geval omdat het me niet geheel duidelijk is wat er aan de hand is. Ik verdedig dus zeker niet deze persoon. Ik geef alleen aan dat de beslissing op zich niet altijd verkeerd is. Als iemand kan uitleggen wat er precies gebeurd is dan kunnen we op basis daarvan beter oordelen over dit specifiek geval.

Het gebeurde juist andersom T, hij verweet een ander kamerlid alzheimer te hebben omdat die enkel wat dieper doorvroeg en wederom z'n standpunt moest/wou gaan opnoemen. De voorzitter wou Dion onderbreken maar de beste man blijft doodleuk doorspreken en heeft lak aan haar. Zo werkt dat hier niet in Nederland.

Misschien in Belgie, daar zijn jullie het wel gewend dat een leger van Walen de zaal verlaat. :P

Haha duidelijk. Inderdaad bij de stemming van splitsing BHV verlieten ze de zaal, maar dat was uit zwakte, Walen hebben het niet zo voor de grondwet als het hen slecht uitkomt.

ongelooflijk wat een mensen er in de politiek worden toegelaten :roflol:

Een bepaalde discussie verlaten hoeft natuurlijk niet perse een verkeerde/domme actie te zijn. Het hangt echt af van wat eraan vooraf ging, wat de reden was enz. Stel dat iemand je uitscheld, kleineert, belachelijk probeert te maken, onredelijk is (zinloze discussie dus) dan heb je als intelligent persoon maar één keuze en dat is de discussie stopzetten en de ruimte verlaten. Nu spreek ik me niet uit over dit specifiek geval omdat het me niet geheel duidelijk is wat er aan de hand is. Ik verdedig dus zeker niet deze persoon. Ik geef alleen aan dat de beslissing op zich niet altijd verkeerd is. Als iemand kan uitleggen wat er precies gebeurd is dan kunnen we op basis daarvan beter oordelen over dit specifiek geval.

Zo zo.. wat een politiek correct antwoord T.. :D

Dat betekent toch iets heel anders volgens mij, ik ben gewoon zeer voorzichtig ;)

Ok jij je zin.. statement dan.. :D

Terug
Naar boven