Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helemaal eens. Regerende partijen snappen niets van de echte problemen, de PVV is de enige partij die het lef heeft om ze te benoemen en daarom hebben ze volgens peilingen steeds meer zetels, of jullie het nu leuk vinden of niet.Mijn naam is Dion Graus en sinds november 2006 zit ik voor de Partij voor de Vrijheid (PVV) in de Tweede Kamer.
Ik ga strijden tegen onfatsoen en hufterigheid die momenteel in Nederland heersen. Een beter Nederland voor mens en dier. Meer respect voor de ouderen, de motoren van onze huidige economie. Bovendien moeten dieren recht krijgen op bescherming, verzorging en welzijn.
Daar zet ik me al jaren voor in, en dat blijf ik doen. Ik zie mezelf niet zozeer als een grijze politicus, maar als een kleurrijke volksvertegenwoordiger. En zo zie ik mijn werk in de Kamer ook voor me: als een jongen die zich inzet voor mens en dier. Kastelen bestaan nog, maar de ridders en het patriottisme zijn verdwenen.
Persoonlijke pagina - Tweede Kamer
Als hij consequent was dan had hij toegegeven dat hij in de Kamer zit om voor het maandelijkse salaris om z'n riante villa die hij laat bouwen te kunnen financieren. En schuld bekend na het mishandelen van 2 vrouwen.Maar goed dat we mensen als jij hebben die weten hoe het er binnen de PVV aan toe gaat.Verder houden die 8 PVV leden Geert in stand maar zijn zelf meningloos, want ze profiteren al op hun eigen manier van het Kamerlid zijn. 0 democratie bij de PVV. Als 7 man het er niet mee ens is, krijgt Geert en die andere toch zijn zin.
Onderling goed afgesproken te acteren naar de buitenwereld toe dat er 24 uur per dag een hechte eenheid is. Want dat zou een doodsteek kunnen zijn.

Maar goed dat we mensen als jij hebben die weten hoe het er binnen de PVV aan toe gaat.![]()
dan zo iemand in de 2e kamer mag zeg..
de heletijd krakers verdedigen zonder enig goed argument en costant klem geluld worden door een pvv'er. pauw en witteman staan natuurlijk fel aan de kant van links bleek weer..gister zo'n mocrotje van groen links gezien bij pauw en witteman...dan zo iemand in de 2e kamer mag zeg..
de heletijd krakers verdedigen zonder enig goed argument en costant klem geluld worden door een pvv'er. pauw en witteman staan natuurlijk fel aan de kant van links bleek weer..

Waar is de PVV op het moment dat extreem-rechtse jongeren vandalisme plegen, een Moskee bekogelen, in conflict komen met de politie zoals bijvoorbeeld de Nationale Alliantie?
Waarom heeft de PVV als het graf gezwegen over de blunder bij Justitie met de Hell's Angels?
Waarom spreekt Dion zich niet uit over huftigere graaiers bij de top van het bedrijfsleven?
PVV zegt niet laf te zijn en dit kabinet volgens hen wel. Van Dale zegt:
laf·aard (dem; lafaards)
1 iem. die door zijn angst wegvlucht uit gevaarlijke situaties
Hoi Dion.
---
Er wordt bij de PVV eerst gekeken naar hoe links een groep is, Groenfront, Krakers, Coffeeshopbezoekers om vervolgens te zoeken naar zaken en vol het vuur te openen op deze groep.
Waarom gaan PVVérs niet onder toezicht van een menigte en media een allochtone wijk in om te praten met mensen? Ze claimen alles al te weten, dan lijkt me een interactie een fluitje van een cent. Zèker omdat de PVV volgens eigen zeggen de taal van het volk spreekt.
Overigens ben ik tegen kraken maar zo'n PVV standpunt lost niets op maar wekt agressie in de hand.
Helemaal correct. Statistisch gezien zijn linkse demonstraties geweldadiger. Als er zoals gewoonlijk geen geweld is in rechtse demonstraties dan zal de politie er wel voor zorgen dat dat geweld er alsnog komt. Denken we maar aan de vreedzame anti-islam betoging van het Vlaams Belang in Brussel, verstoort door geweldadig politieoptreden in dienst van de linkse totalitaire dictatuur die in Brussel heerst. Op een dag zal een meerderheid van de bevolking inzien dat links het probleem is, en dan mag rechts de door links veroorzaakte ellende komen oplossen.geweld van extreem rechts is in veel mindere mate dan extreem links. en die extreem rechtse demostraties worden meestal verpest door linkse hippies dus hun zijn de bron van het geweld.
moskeen begokelen, nounou wat gebeurd dat vaak. kan me bij die enkele vallen dat het is gebeurd goed voorstellen om zoiets te bekladden, als je hoort dat voor uitspraken daarin gedaan worden.