Fitness Seller

Dip na een kuur

Persoonlijk denk ik dat het zo verschillend is voor iedereen.. Zelf merk ik geen alpha gevoel, heb geen tren sweats, kan gewoon goed slapen op tren ben niet overdreven geil.. Zelf ervaren is altijd het beste, heb wel eerst tren ace gezet om te kijken wat het deed.. merkte er niks van. Daarna gelijk over gegaan op 700 tren e geen bijwerkingen niks. Worden vaak van die horror verhalen verteld haha

• Topic Starter Topic Starter
precies wat je zegt.... ik ken het allemaal en ja volgend keer netjes hcg mee laten lopen en kijken hoe het gaat ik denk teveel na over dingen, het is zoals het is....

1.5 jaar terug dacht ik hoe meer je toedient hoe beter en heb ik een kuur gezet van 10ml test e en 7ml tren e per week 2500mg test 1500mg tren voor de eerste 2 weken daarna de komende 10 weken erna 7ml test 4ml tren... dus heel dom zeker op een leeftijd van 20/21 nadat ik dit heb gedaan heb ik echt een behoorlijke dip gehad, ik had op dat moment ook mijn vriendin leren kennen nadat mijn kuur was afgelopen dus mijn intresse was op iets anders gericht, ik sporte veel minder ik lette niet meer zo goed op voeding was meer aan het afspreken met mijn vriendin waardoor ik de gym liet vallen eigenlijk, na een tijdje met mijn vriendin samen hebben we besloten samen te gaan wonen (nu 1.5 jaar verder nog steeds samen wonend). ik had zoveel problemen ook geestelijk na de kuur waardoor ik besloot om even een 8 maanden niks meer te spuiten (ook insuline genomen paar keer, en HGH 5iu per dag voor 6 maanden tijdens test tren) was monster benchpress 160kg alles... maar uiteindelijk is het verdwenen als sneeuw. nu woon ik samen ben 1.5 jaar verder en kuur weer gewoon om de 3 maanden normaal zonder insuline hgh voortaan, ik zal voortaan opletten hoe ik kuur en gelijk hcg erbij zetten om niet weer alles te verliezen zoals toen.

Laatst bewerkt:
Ik ben ook het totaal omgekeerde dan de typische tren sides maar vind dat tren je toch een focus geeft die geen andere aas je geeft
Voor mij is het een no go aas.
Dat was de eerste en laatste keer.
Teveel acne, maar waar ik vooral last van had was nonstop backpump. Ik heb die hele kuur geen squats, lunges, deadlifts, zelfs rows niet kunnen doen etc.
Taurine deed niks voor me.
Zelfs als ik niks deed had ik er last van.

ja en moet je kijken naar mijn dosis.... ik weet niet of het door de tren was maar was geestelijk doorgedraaid... heb 15potjes van 10ml weggespoten die ene kuur-.- dacht hoe meer hoe beter

Voor mij is het een no go aas.
Dat was de eerste en laatste keer.
Teveel acne, maar waar ik vooral last van had was nonstop backpump. Ik heb die hele kuur geen squats, lunges, deadlifts, zelfs rows niet kunnen doen etc.
Taurine deed niks voor me.
Zelfs als ik niks deed had ik er last van.
Ik neem 700mg ace of 800 tren e zonder probleem wel dikke pijnlijke back pumps tijden squatten ja ^^ ik zorg dat ik zo snel mogelijk opbouw tot mijn max set.

Autorijden gaat soms zelf moeilijk door backpump na rug of benen maar verder niets ;)

ja en moet je kijken naar mijn dosis.... ik weet niet of het door de tren was maar was geestelijk doorgedraaid... heb 15potjes van 10ml weggespoten die ene kuur-.- dacht hoe meer hoe beter
Ja dat is geflipt haha
Ik red het prima op 250 test, 200 primo per week met 100 npp om de 2 dagen.
Meer kan ook, maar wat jij deed sloeg nergens op, maar dat weet je nu ook.

Ik neem 700mg ace of 800 tren e zonder probleem wel dikke pijnlijke back pumps tijden squatten ja ^^ ik zorg dat ik zo snel mogelijk opbouw tot mijn max set.

Autorijden gaat soms zelf moeilijk door backpump na rug of benen maar verder niets ;)
Lucky you :p
Ja ik probeerde ook zo snel mogelijk naar de max set op te bouwen, zo min mogelijk reps per set en in m'n rust op een matje op de grond liggen..

ja dat was het zeker zal de volgend keer netjes me hcg meelaten lopen met normale doseringen en de test 2 weken langer doortrekken om zoveel mogelijk schade te verminderen na de kuur.

Terug
Naar boven