- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
Waarom denken jullie dat berry de Mey alleen eiwitten na de training nam, en koolhydraten voor de training?
Een bodybuilders hoort zich afzijdig te houden van suikers en zovoort!!!!!!!
Ik heb zelf alles al uitgeprobeert, en na 32 jaar bodybuilding training ben ik er achter dat alleen natuurlijk voedsel op het juiste moment ingenomen bijdraagt aan een mooi en sterk gespierd lichaam.
Koolhydraten na de training gaf mij na 2 maanden een extra gewicht van 10 kg, maar dat was geen spier maar vet en vocht, voor de training was een stuk beter, en gaf het energie voor de workout, eiwitten na de training houdt mijn lichaam in shape, en repareert mijn eiwitafbraak weer zonder vocht en vet erbij.
Kwaliteit voedsel bouwd een kwaliteit lichaam. { je bent wat je eet }.
Voor serieuze bodybuilders heb ik eiwitten vitaminen enz te koop voor een prijs waar je het nergens voor kunt kopen, deze prijzen zijn alleen voor een groep sporters die in mijn ogen serieus zijn.
grt Huub
zit wat in wat hij zegt.... train al zo'n jaar of 20 en de eerste 10 ofzo alleen eiwitten na de training we wisten helemaal nog niets af van die snelle koolhydraten.... maakt geen ruk uit! ik gebruik ze omdat het mijn weerstand verbeterd na de training....

met water aangemaakt, die je al begint te drinken voor je training