Winner
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat magere melk wat ik direct neem na mijn training wel goed dan? Het bevat eiwitten én suikers.. En ik las ergens dat het de spiergroei wel bevorderd.
Ik neem namelijk geen dextrose en whey (ieder z'n ding!)
Vaak neem ik een half uur tot een uur erna mijn grote maaltijd met kipfilet en rijst etc...
Goed bezig?

Ga iemand anders vervelen! Aan je stellige post is duidelijk te merken dat je 32 jaar hebt zitten prutsen. Als je denk advies te moeten geven doe dit dan goed ( en lees voor de verandering eens wat over voeding??).
anderhalf uur voor je training lekker groot bord rijst met vis eten gevolgd door een whey shake(plus eventueel een banaan als je voelt dat je wat suiker nodig hebt) 30min voor training, na de training gewoon naar huis gaan, de tijd nemen en je volgende maaltijd eten, geen poedertjes dus.
Prachtig hoeveel mensen hier zichzelf volschenken met pure suiker terwijl hun spieren nauwelijks leeg zijn, en als ze leeg zouden zijn heeft de lever een dikke voorraad
anderhalf uur voor je training lekker groot bord rijst met vis eten gevolgd door een whey shake(plus eventueel een banaan als je voelt dat je wat suiker nodig hebt) 30min voor training, na de training gewoon naar huis gaan, de tijd nemen en je volgende maaltijd eten, geen poedertjes dus.
Prachtig hoeveel mensen hier zichzelf volschenken met pure suiker terwijl hun spieren nauwelijks leeg zijn, en als ze leeg zouden zijn heeft de lever een dikke voorraad
Ik neem aan dat je tot het uiterste gaat tijdens je training? Mijn spieren zijn dan echt wel leeg. Hier een link naar een stuk geschreven door Big T, over de anabolische werking van suiker zodra je helemaal leeg bent.
Onderbouwing?? "Suiker is je vijand" is natuurlijk van geen enkele waarde. Ik hoef geen foto's te plaatsen om mezelf te verdedigen tegen zo'n nutteloze posts...
Je weet er echt helemaal niets van, jammer dat er geen suiker aan de bomen groeit i.p.v.fruit, ja waar zal die complexe spijsvertering van de mens toch voor zijn, neem gewoon suiker, je kunt je alvleesklier natuurlijk niet beschadigen, want jij bent bodybuilder/ster en dan moet alles snel, en complexe koolhydraten '"dat duurt te lang"" omdat je misschien ook te hard kan trainen, en dan moet suiker je redden, want je loopt achter de feiten aan.
En een foto hoef je niet te plaatsen, een suikerpop.
Je doelt op diabetes? Deze problemen ontstaan alleen bij aanleg en/of overmatig gebruik van suiker. TE veel is nooit goed. Als je 10 stuks fruit per dag eet zul je ook meer kans op diabetes hebben dan bij 1 stuk, lijkt mij pure logica. Enigste suikers die ik op een gemiddelde dag binnen krijg zitten in mijn kwark ( lactose), in mijn stuk fruit ( fructose) en een dosering na mijn work-out ( dextrose). Gemiddeld genomen 0.4 tot 0.8 gram per kilo lichaamsgewicht. Dat is namelijk wat een echte bodybuilder/ster doet, die telt elke dag wat er in zijn voeding zit. Het gaat allemaal om de dosering.
Als Big T een dergelijk stuk schrijft, maar ook andere bronnen ( zoals deze: http://www.ergogenics.org/32.html) bewijzen dat suiker na de training werkt, wie zou ik dan geloven?? Jou in ieder geval niet Hypofise..
Suiker is zeker een probleem van deze tijd, puur en alleen omdat veel mensen niks kunnen of willen leren over voeding. Onschuldig is het dus zeker niet. Maar kom niet schreeuwen dat je het allemaal zo goed weet om vervolgens je stempel te bevestigen.
Dus, wil je een goede discussie? graag! Wil je gewoon wat roepen ga dan naar het gare hanenhok...
Iedereen kan zelf oordelen wat naar zijn of haar idee de aannemelijkste theorie is.
Dan weet je wat ik bedoel, maar jij bent alleen bezig om jou negatieve kijk op mijn persoon te bevestigen, en het artikel vergif is noodzaak is overtrokken
want kan je met gewoon eten dan niet recoveren? moet je perse suiker of dextrose nemen, en omdat volgens jou iedereen maar moet kijken wat de aannemelijkste theorie is lijkt dat meer op gokken dan op goed kiezen,
en omdat er mensen zijn die alles theoretisch benaderen, proberen die mensen de anderen in hun kijkwijze te betrekken.
waar iedereen vrij in is, maar ook om de waarheid te horen.
Jij verwerpt de "je bent wat je eet ""theorie , vind ik prima maar laat de anderen de keus om voor iets anders te kiezen.
Vergeet niet dat fruitsuikers anders zijn dan die chemische suikers (kristal suiker). Je mag ook honing gebruiken dat is ook een goeie energiebron.