MuscleMeat

Discussie: Hoe nemen jullie je supplementen mee naar werk/school/...

Heljen

Competitive Bodybuilder
Waardering
145
Ik vroeg me af hoe jullie je supps meesleuren naar je werk of school of naar andere plaatsen waar je ze nodig hebt aangezien je sommige op vaste tijdstippen neemt.

Ik vind het immers moeilijk om te sleuren met een 4-tal potten.

Dus post maar op :D

Welke 4 soorten supplementen gebruik jij dan gedurende werk en schooltijd?

Creatine neem ik 's ochtends en na de training, dus no worries
Soms een whey shakeje mee, gewoon voorgemixed in een shakebeker met melk.
Soms gewoon een maaltijd uit de blender in de shakebeker mee, (bijv. havermout, melk, whey, banaan).
In de cut weleens een cafeinepilletje mee voor gedurende de dag. Hoe? gewoon...in mijn zak.

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem 45 min voor de training Beta-Alanine, creatine en Arginine.

Dus 3 poeders die ik moet meenemen.

Ben zelf aan het denken om ergens een paar kleine doosjes te halen om deze mee te nemen. Maar als iemand betere tips heeft zijn ze altijd welkom :D

Je kan pillendoosjes halen en poeder mix je met water en neem je mee in een flesje.

(dat doe ik)

3 poeders in 1 flesje gooien, water erbij gooien en schudden maar ?

Als je na school en je werk gaat neem je toch een tas mee, wat is er dan zo moeilijk om de shakes van te voren klaar te maken en in je tas te doen? Je hoeft de shake echt niet 5 min van te voren te maken, ze blijven nog dagen goed nadat je ze gemaakt hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Heb toch al vaak gehoord dat creatine best zo snel mogelijk na het mengen gedronken moet worden. Maar kan me hier dus ook in vergissen ;)

No offence maar met zulke stats zou ik me om dergelijke details nog niet druk maken :)

Heb toch al vaak gehoord dat creatine best zo snel mogelijk na het mengen gedronken moet worden. Maar kan me hier dus ook in vergissen ;)

Creatine blijft nadat het gemengd word met water nog 46 dagen houdbaar, zal dalijk wel eens de bron opzoeken

Je hoeft toch niet perse direct water erbij te gooien ?
Je kan zelfs flesje water meenemen, poedertjes in een boterhamzakje gemixt en in het flesje met water gooien 45min voor de training :P

Je hoeft toch niet perse direct water erbij te gooien ?
Je kan zelfs flesje water meenemen, poedertjes in een boterhamzakje gemixt en in het flesje met water gooien 45min voor de training :P

Dit dus, paar boterhamzakjes met je shake of dergelijke in 1 beker en meteen omspoelen als je iets drinkt op de wc of keuken.

ik heb nog wat van die handige bakjes van nutrilon over van toen de kinderen
nog melkvoeding moesten hebben

nu doe ik mijn whey erin en mijn creatine

Creatine blijft nadat het gemengd word met water nog 46 dagen houdbaar, zal dalijk wel eens de bron opzoeken

Zou idd de bron wel eens willen zien, aangezien dat wel eens anders word aangegeven over creatine (vind het wel interessant :P).

Ik heb meestal wel een paar potjes op m'n werk staan ;)

Ik neem 45 min voor de training Beta-Alanine, creatine en Arginine.

Dus 3 poeders die ik moet meenemen.

Ben zelf aan het denken om ergens een paar kleine doosjes te halen om deze mee te nemen. Maar als iemand betere tips heeft zijn ze altijd welkom :D
pruta-voorraaddoos-met-deksel-set-van--wit__0095330_PE233878_S4.jpg

Ikea.
Die kleintjes heb ik zelf ook allerlei poeders in.

Heb meestal naar het trainen eiwitten of iets van creatine mee in van die ikea bakjes idd. ook naar werk toe als ik whey meeneem ofso.

Ik fl**ker mn whey shakes gewoon in een thermoskan

Terug
Naar boven