MuscleMeat

Discussieer over je favoriete GH protocol.

Jamesss

Competitive Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Tijd terug was er een topic waarin in besproken werd welke GH protocls geprefereerd werden en waarom. Heel snel veranderen meningen en voorkeuren en wou weten hoe het er nu voor staat.

Welk protocol hanteer jij:
7/7
5/2
EOD
anders...

Tijdstip:
Ochtend
Middag
Pre workout
Post workout
Voor slapen

Dosering:
1 shot
2 shots pd
3 shots pd..

Ik ben GH maagd en zit zelf te denken om over 2 weken te beginnen en dan de eerste maand 7/7 5iu per dag. Daarna 5/2 5iu. Telkens in de ochtend 2.5iu en voor het trainen 2.5iu. Hiermee zou ik nooit mijn endogene HGH aanmaak in de war kunnen brengen.

Waarom kies jij voor de methode die je nu gebruikt en welke methodes heb je al geprobeerd en wat waren daar de voor en nadelen van.

/eod en dan in de ochtend.

/eod omdat volgens een aantal onderzoeken (is te laat om ff een google/meflinr search te doen) dit het beste resultaat geeft qua weinig onderdrukking en toch goede prikkeling.

In de ochtend omdat het dan je GH aanmaak in de avond niet verstoord. Als het goed is kan je 's ochtends nog in de eerste 1,5 uur na opstaan nog herstellen als je niet te actief bent en voor snelle eiwitten zorgt. GH daarnaast zetten lijkt mij dan ook alleen maar positief. :)

ik ben nu begonnen met 2,5 iu 5 on 2 off....ik kijk eerst dit aan misschien verander ik later nog.....

ben nog maagd maar het zit er aan te komen ...ik ga beginnen op 2iu eod en dit is hoofdzakelijk bedoeld om op te vangen wat ik kwijt ben ivm mijn leeftijd uppen kan altijd zeg ik maar.
en die wil ik zetten in de morgen zo rond deze tijd.

Ik ben GH maagd en zit zelf te denken om over 2 weken te beginnen en dan de eerste maand 7/7 5iu per dag. Daarna 5/2 5iu. Telkens in de ochtend 2.5iu en voor het trainen 2.5iu. Hiermee zou ik nooit mijn endogene HGH aanmaak in de war kunnen brengen.

precies zoals ik het ook heb gedaan / nog steeds doe, meer wil ik wel maar kost teveel geld, ben wel al sinds maart bezig,eiddatum weet ik nog niet. Neem er wel t4 bij (ook vanaf maart) momenteel geen aas.

Werkt perfect wordt super droog en hard

even melden nu 5 iu in de ochtend ipv gespreid,

Wat is de halfwaarde tijd van HGH? Ik dacht dat je lichaam zowiso meer GH aanmaakt na een zware inspanning (training) en 's nachts. Dus 's morgens zou wel eens het meest effectieve kunnen zijn.

5/2 IM bi-lateral pwo icm insuline en/of lr3 igf-1.

-rodge

ben nog maagd maar het zit er aan te komen ...ik ga beginnen op 2iu eod en dit is hoofdzakelijk bedoeld om op te vangen wat ik kwijt ben ivm mijn leeftijd uppen kan altijd zeg ik maar.
en die wil ik zetten in de morgen zo rond deze tijd.

zoals ik je al eerder gezegd heb zal je van deze dosis geen tot weinig resultaat zien. hrt klinieken doen 2iu ed en dat is toch wel minimaal voor ons bodybuilders.

-rodge

3/4 of 4/3 4-8x*iu

Zovaak mogelijk ivm halfwaarde gaat het hardst merk ik, zeker qua fatburning. wissel af op een dag IM of subq vaak IM voor en na training.

Tijdens de cut doe ik 's 3iu ED 's ochtends voor optimale vetverbranding(subc). Tijdens de bulk 8iu EOD(subc), volgens mij maakt het wat je per week zet (voor massawinst dan).

komt idd vooral aan op totaal wekelijkse iu's imo.

-rodge

7/7 10iu 2x dag

ben een weekje bezig
doe de eerste maand 7/7 4iu ( s'morgens 2 en uur voor training 2)
vanaf maand twee 5/2 4iu
en na zes maanden ga ik per maand met 2 iu omhoog
stop na 9 maanden

doe 25mcg T3 erbij

maakt het nou nog echt veel uit of je im of onderhuids (subs zet) dat je dus door im meer spiermassa aanzet en subs meer vetverbranding hebt. Het komt toch beide in je systeem terecht, de ene direkt en de andere indirekt

maakt het nou nog echt veel uit of je im of onderhuids (subs zet) dat je dus door im meer spiermassa aanzet en subs meer vetverbranding hebt. Het komt toch beide in je systeem terecht, de ene direkt en de andere indirekt

denk dat het moment van injecteren daar een rol bij speelt. als je het 's ochtends zet dan maakt het geen ruk uit of je het IM of subq. zet. maar als je het gaat combineren met slin en het pwo gaat zetten dan heeft het mij het meeste resultaat gegeven door het in de getrainde spier te zetten. dus stel je neemt 4iu p/d... en ik had bicep/tricep getraind dan zette ik links en rechts 2iu hgh/5iu slin (eventueel 25mcg lr3 igf-1) in mijn biceps, de volgende week zette ik het dan in mijn triceps.

-rodge

zoals ik je al eerder gezegd heb zal je van deze dosis geen tot weinig resultaat zien. hrt klinieken doen 2iu ed en dat is toch wel minimaal voor ons bodybuilders.

-rodge

ik weet het rodge en ik twijfel nog steeds hmmm toch maar naar ome rodge luisteren dan !!!! :D nu eerst trainen en denken;)

Hoho, 2iu kan zeer zeker nog een goede vetverlies opleveren hoor. Als zou ik dan wel 3iu nemen, maar 2iu moete zeker plaatselijk wel wat vetverlies geven

Ik zet het liefst zovaak mogelijk op een dag dit vanwege korte halfwaarde STH is natuurlijk anabolisch liefst heb ik dat effect 24/7

Terug
Naar boven