AndroidHealthClinic

Discussieer over je favoriete GH protocol.

Ja, halfwaardetijd van 20 min. niet?
Ik zou alleen niet voor het slapen en vlak voor of na het trainen zetten.. Dit om de GH pieken die je dan krijgt niet te onderdrukken.

Ik zou denk ik alleen sochtends zetten van 4 iu tot 8 iu 5/2, en dan zon 8 maanden het liefst :P

ik zet het zodra ik wakker word...dat is nog wel eens middag dus ja....

5/2 IM bi-lateral pwo icm insuline en/of lr3 igf-1.

-rodge

Ik deed in het verleden altijd 10iu eod, heb het voor de training en na de training uitgeprobeerd.
Voor het slapen gaan heb ik ook geprobeerd, maar daar sliep ik niet lekker van. Moet wel erbij vermelden dat ik ook tren zette, kan ook hieraan liggen.
Straks ga ik het net als onze penningmeester doen.

normaal wordt slin dan +/- 30minuutjes na de sth gezet, eerst sth tijd geven om in de lever omgezet te worden in igf, en dan slin voor de synergie (als ik het goed begrepen heb)

zit er zelf aan te denken 10 iu EOD te zetten voor het slapen gaan, dit omdat je dan maar 3 a 4 keer per week hoeft te prikken:o

Ik zou zo min mn eigen productie willen onderdrukken, dit komt nl vanzelf nog wel als je ouder wordt en ik zou het niet graag willen versnellen.. :S

normaal wordt slin dan +/- 30minuutjes na de sth gezet, eerst sth tijd geven om in de lever omgezet te worden in igf, en dan slin voor de synergie (als ik het goed begrepen heb)

insuline en hgh zijn beide nodig in de lever om igf-1 te kunnen maken. weinig nut om er dan tijd tussen te laten zitten. plus het scheelt weer een keer prikken.

-rodge

Hebben jullie eigenlijk nog geld over om te eten?? Goedje is toch peperduur.

En zeker vergeleken jaar of 3-4 geleden zijn de prijzen wel een stukje gezakt :D

Heb je het over de prijzen in de apotheek of op de zwarte markt??

chinese he jongen...

Doe mij maar 2 loempia's , 1 x babi pangang met nasi erbij en 1 GH kit :D

sambal bij meneel???

Terug
Naar boven