AndroidHealthClinic

dit ben ik nu

• Topic Starter Topic Starter
ik eet 50gr havermout met 2 boterhamen 1 banaan smorgens

smidag 4boterhamen

savonds aadapelen met groenten en aardapelen vlees of vis

voor het slapen 4 boterhamen met 1 banaan

3 keer per dag massa gainer

creatine

is juist ik 2 doner nieren

Zou me laten adviseren over een goed voedingsschema.
Zeker in jouw situatie...
Succes

Veel succes, je hebt je hier op DBB aangemeld, dat is al een goed begin. Veel eten moet je leren, ik kreeg in de eerste maanden ook geen 4000kcal binnen. Oefening baart kunst ;)

:wl:

nee ik heb daar geen problemen meer het is al van 91 geleden ma ik heb 3 gelden een afstoting gekregen mijn eigen fout ik neemden mijn medicasie niet

kan iemand mij een voeding chema geven om te beginen ma ik lust geen kwark en pindakaas

je bent wel een ecto zeg ik wens je succes met trainen en post over een half jaar nieuwe fotos zal ik zeggen

jij moet als prio hebben gezond blijven!en alles in werking zetten om je donor te eren.(door goed te leven).
Zou me niet zo druk maken over bulken.

die tattoo word die nog ingekleurt?

je lichaam ziet er uit als dat van een kind van 10 vergeleken met je hoofd, komt dat door je ziekte? iig hard bulken!

dat weet ik niet ma ik ken nog kameraden die nog mager der ben als ik ik denk dat de aard is of mijn dokter zeg dat ik veel moet etten ik was vroeger als kind ne dike ik weeg toen 60kg en was 135cm groot

valt niemand op dat deze jongen 30 gr creatine op een dag neemt

Succes kerel, jij kan zeker wel wat extra kilo's gebruiken. Zal je denk ik ook goed doen in je dagelijkse leven.

Terug
Naar boven