Fitness Seller

dit is gewoon dom!!!!

jongen ...ga gewoon naar de sporarts...heb ik nu ook gedaan om te zien wat er scheelt. hij vroeg ook al gelijk: heb je al s wat gebruikt? ik ja gezegd...hij ging niet flippen ofzo, maar wou wel direct wat testjes doen om te zien of alles wel in orde was:)

bout bro! gewoon een andere arts zoeken, er zit niets anders op!

wat ik ten alle tijden zou doen, is een goed verhaal voorbereiden, en incalculeren dat hij iets niet wil doen.
dan kan je hem er direct op wijzen dat jij verantwoordelijk omgaat met de situatie en dat hij wanprestatie levert, je had hem niet eens hoeven te vertellen over je kuur, en gewoon kunnen vragen naar een bloedtest, omdat je je niet lekker voelt/een laag libido heb(verzin maar wat) maar jij neemt verantwoordelijkheid neemt voor je daden en vond het verstandig om er eerlijk met hem over wilde praten.

ik had hem ook verteld dat ik die factuur van hem zou verscheuren aangezien hij totaal niet behulpzaam is geweest, en dat je direct op zoek zou gaan naar een andere huisarts!

dan heb je m in iedergeval nog een beetje vertieft!!

• Topic Starter Topic Starter
welke punten zijn belangrijk om op te testen na een (test + deca) kuur ?

ik heb nu deze 3 punten wat ik zoiezo laat testen (wat is nog meer belangrijk)
1: LH: Luteinizing hormone
2: FSH: Follicle-stimulating hormone
3: cholesterol

gamma GT
ASAT (SGOT)
ALAT (SGPT)
LDH
natrium
kalium
kreatinine
LH
FSH
Testosteron

laat misschien eens ke prostaat controleren bij die dokter , kan misschien een oorzaak zijn van je klachten. en moderator dit is geen verwijt so dont remove it!!!

G21 zei:
gamma GT
ASAT (SGOT)
ALAT (SGPT)
LDH
natrium
kalium
kreatinine
LH
FSH
Testosteron

lichaams eigen en vrije tetosteron

gamma GT
ASAT (SGOT)
ALAT

dit zijn alle drie lever waardes en heel belangrijk te laten checken!

Terug
Naar boven